חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פעילויות גיבוש מגוונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הזדמנות עסקית הזדמנויות עסקיות בשווק ישיר תזמון הזדמנויות עסקיות

נושא המאמר: במה כדאי להישמר קודם שמתחייבים להזדמנות עסקית ?
מאת: מואיז אלוש   שמור מאמר למועדפים

פרמטרים להזדמנות העסקית פוטנציאלית מוצר או שירות תחרותי: אחד הפרמטרים להזדמנות עסקית הוא היתרון היחסי של המוצר או השירות בשוק הרלוונטי. מוצר חדשני מוגן פטנט, בעל יתרון, נכנס לשוק קיים או בעל ביקוש עונה על דרישה זו. שוק פורה: שוק פורה הוא שוק שיבטיח, יציבות והתרחבות לאורך זמן בהזדמנות עסקית שלנו. ישנם לא מעט שווקים כאלו שנוצרו בעשורים האחרונים, שהם תוצר של ביקוש, כמו למשל מים מינרלים, ירקות קפואים בשקית, יבול אורגני שוק התרופות ועוד. חוסן כלכלי: חוסן עסקי במונחים של הזדמנות עסקית הוא יציבות של הגורמים שיבטיחו אספקה סדירה של מוצר או שירות לאורך זמן בכל תנאי, וכן אופק התרחבות גיאוגרפי ומנהלתי לאורך זמן. ברור שניהול מושכל וחוסן כלכלי מרכיבים בין השאר את הקריטריון הזה. תזמון - TIMING IS EVERYTHING תזמון הוא גורם מכריע כשמדובר על הזדמנויות עסקיות! אין ספק שאם ננתח שוב את ההזדמנויות העסקיות בהיסטוריה של עולם העסקים, לא נוכל לשחזר אותן בעצמנו משום שאיננו יכולים לחזור לאחור בזמן. תזמון משמעו, זיהוי פוטנציאל להזדמנות עסקית ומימושו(תיעוד שלו לאחר שמומש ע"י אחר לא יעשיר את המתעד) כמה מילים על הזדמנות עסקית מסוג של שווק רב שכבתי או שווק ישיר: הזדמנות עסקית בצורה כזו מציעה בדקך כלל מודל מעניין של יזמות עסקית. להזדמנות עסקית כזו מספר חסרונות וכמה יתרונות משמעותיים שכדאי לתת עליהם את הדעת: ההזדמנות עסקית בד"כ חסרה בממד הזמן, חברות רבות נכנסות לשוק הישראלי בשלב מתקדם מאוד, כאשר "ההזדמנות העסקית" עוסקת פחות ביזמות ויותר במכירת מוצרים. הזדמנות עסקית בשווק ישיר אשר יוצאת ממדינת ישראל אל העולם נדירות(למעשה יש אחת מוכרת כזו בעשור האחרון). יתרונות הזדמנות עסקית בשווק ישיר: אין צורך ב: "להמציא אות הגלגל", שילוח,אחסון,תשתית עסקית,תשתית מנהלתית,ארנונה וכו. חסרונות: במקרה של הזדמנויות עסקיות לישראלים: תזון, תזמון, תזמון. צבירת ידע: לרוב בתעשייה הזו אנשים מצטרפים "לשכן" או "לחברים" ואין להם מדריך מנוסה ומיומן שיוכל להדריך אותם להצלחה שהם מייחלים לה. לסיכום, הזדמנויות עסקיות יכולות להיות חמקמקות מפתות ומסוכנות כאחד, בו בזמן רווחיות מאוד. זיהוי הזדמנויות עסקיות בזמן ומימושן היא מקצוע שלל ממש, ניסיון שווה זהב וכסף. כדאי לנתח הזדמנות עסקית, כדי להבחין בין "הזדמנות עסקית אמיתית" לכזו הנראית כהזדמנות עסקית ועשוייה להוביל לאכזבה, או גרוע מכך, פגיעה כלכלית.


תגיות: הזדמנות עסקית, הזדמנויות עסקיות, תזמון

www.omega3-ala.com/page114.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מואיז אלוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]