חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צילום: הדפסת תמונות דיגיטאליות עם דיו איכותי במידפסת - הדפסה דיגיטלית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכנסה נוספת וכלכלה שוק בטוח הכנסה הכנסה נוספת

נושא המאמר: הכנסה נוספת וכלכלה בזמן מיתון
מאת: מואיז אלוש   שמור מאמר למועדפים

כלכלה בזמן מיתון לא מתנהגת בצורה "צפוייה" ו"רגילה". לעומת זאת, רוב האנשים לא ידעו להתאים עצמם למצב החדש שנוצר. הפער הזה בין התנהגות שוק לא צפויה לאוכלוסיה לא צופה עשוי לשחק לרעתם של המופתעים. הכנסה נוספת וכלכלה בזמן מיתון כלכלה בזמן מיתון פירושה בין היתר צמצומים במשק, פיטורין, או במילים אחרות אי וודאות כלכלית. בזמן שההוצאות קבועות, ההכנסות אינן, זאת מפני שהן נשענו על ההנחה כי יהייה מי שירצה לקנות את הזמן והידע שלנו "גם מחר". אז יש דבר כזה בטחון כלכלי? ביטחון ב 100% הוא יכולת ניבוי, אף אחד לא יכול "לנבא" מה יהייה בעתיד. עם זאת, ניתן בהחלט לבצע הנחות סבירות, המבוססות על העבר, כדי לאמוד "שווקים בטוחים". ברגע שאיתרנו "שוק בטוח", יהייה זה עוגן טוב לעיתות צרה או אי ודאות, בדיוק כפי שמחירי הזהב עולים בשעת משבר כלכלי. להיות חלק מהתעשייה מהו שוק בטוח אם כן, וכיצד נוכל להיות בטוחים שנקח חלק ברווחים של "שוק בטוח"? מוצרי יסוד הם שוק בטוח במובן הזה שתמיד יהיו צרכנים למוצרי יסוד. עם זאת, צריכה היא רק תנאי אחד לשוק בטוח, שהרי יכול בהחלט להיות, שעקב תחרות גבוהה(כל אחד יכול ליצר מוצרי יסוד, הם אינם מעוגני פטנט, בנוסף מבוקרים ע"י המדינה) הרווח מכירת מוצרי יסוד אינו וודאי כלל וכלל! דוגמא טובה לשוק בטוח הוא שוק אשר התבסס במידת מה והוא גדול דיו, מצד שני הוא עדיין בפיתוח ויש לו אופק כלכלי. נוכחות בשוק כזה עם מוצר ייחודי ומוגן(פטנ רשום), יכול להיות מתכון טוב להצלחה! הכנסה נוספת וכלכלה בזמן מיתון אומגה 3 הדור החדש מלווה שכירים או אנשים פרטים, בדרך ליצור הכנסה נוספת, או הכנסה עיקרית בכל קנה מידה. אין צורך להגיע למיתון, לצפות בהתנהלות הכלכלה ולהצטער שמה שהתאים לבוס שלך עד עכשיו כבר לא מתאים לו, ושהביקוש לזמן והידע שלך במשק, ירד. למה הביקוש לזמן והידע שלך ירד? לא שזה משנה עכשיו, אבל אולי פשוט יש היצע גדול בשוק או "שחלילה" עברת את גיל 40 – גיל של זקנה מופלגת בענפים רבים כולל הייטק. אני לא מנסה להוריד רוח משום מפרש, אבל גם בתסריט אופטימי הכנסה שמקורה במכירת זמן אינה איכותית משום שהיא משעבדת את השכיר לעבוד. הכנסה נוספת בזמן מיתון פירושו לחתור להכנסה נוספת בלי לנקוב בגובהה, ובלבד שתהייה שם גם כשאנחנו לא... אומגה 3 הדור החדש מלווה עשרות שכירים בדרך לחופש כלכלי, איש איש ושאיפותיו, איש איש ומידת הפתיחות שלו. עובדה היא, ש100% מאיתנו צרכנים, ואחוז קטן מאוד מאיתנו הוא יצרן או מרוויח מיצרן. האחוז הזה "פטור" מבוס, שעות עבודה כובלות, "החובה" לעבוד, ואי הוודאות(האם יהייה ביקודש לזמן שלי מחר\בעוד שנה?) בהצלחה לכל מי שלקח את המאמר הזה לתובנה או טלפון, והרבה מאוד הצלחה למי שרק נהנה ממנו. 077-2080501 [email protected]


תגיות: הכנסה נוספת, כלכלה בזמן מיתון, שוק בטוח

www.omega3-ala.com/page103.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מואיז אלוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]