חיפוש מאמרים

11715 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ארגון אירועים ברית - בריתה





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום בגוגל סרטונים תוכניות שותפים פרסום ושיווק באינטרנט

נושא המאמר: המדריך לקידום קמפיינים ברשת
מאת: מיטל הדר - מייסדת ומנכ"לית Marketing Solutions   שמור מאמר למועדפים

המקומות שיקפיצו את הקמפיין שלכם ברשתמיתוג, שיווק והבאת לקוחות חדשים בתחום האון ליין, היא חלק מהמציאות היומיומית . לא צריך להיות רק עסק של אינטרנט, על מנת לככב בו והיום כל קמפיין -החל מדלתות, עורכי דין והסרת שיער, מוצא לקוחות במדיה הכי דינמית. אם בעבר עשינו את זה באינטרנט באמצעות פרסום מודעת באנר רגילה , היום כבר ברור שצריך להכניס את שתי הרגליים למים ולצלול עמוק. הקמת אתרי נישה יותר ויותר עסקים מבינים כיום שהלקוח שלהם יודע מה הוא רוצה, כך שאין טעם לבלבל אותו עם אתרים עמוסים ומדפים של מוצרים. גם אם יש לכם אתר בית מושקע, רצוי שתחשבו על אתרי נישה. אתר המוקדש כולו למוצר או קונספט מסוים, עם מטרה וקהל יעד נישתי. אם למשל אתם חברה לעבודה בחו"ל, אתר נישה יכול להתמקד בעבודה באירופה, כך שפלח השוק שמחפש עבודה דווקא באירופה (ולא ארה"ב למשל) יגיע לאתר נישה ספציפי הנותן מענה נקודתי. תארו לעצמכם: מה שחיפשתי ומה שמתאים לי, זה בדיוק מה שקיבלתי! היות ואתר נישה מפולח יותר, כמות הכניסות אליו נמוכה בדרך כלל מכמות הכניסות לאתר הכולל, יחד עם זאת יחס ההמרה גדל באופן משמעותי וקל יותר לתרגם כל כניסה להמרה. רשתות חברתיות כשמדברים היום על שיווק באינטרנט, מדברים על רשתות חברתיות. כיום, לכל עסק, קמפיין או רעיון שיווקי יש נוכחות ברשתות חברתיות. זה דינאמי, יצרתי וברוב המקרים גם חינמי. חשוב להבין שפעילות ברשתות חברתיות, למשל דף אוהדים בפייסבוק, הוא תהליך תומך שיווקי בעסק, המקום שלכם לשתף, לעניין וליצור אינטראקציה עם קהל לקוחות פוטנציאלי. תנו לקהל שלכם משהו לדבר עליו, צרו באז, תנו ערך. אנשים רוצים לחיות את הרעיון שלכם, להרגיש את המוצר ולדעת יותר על התחום. כשזה נוגע לרשתות חברתיות אין גבול לדמיון. סרטונים הקמת ערוץ יו-טיוב הוא בגדר מוצר חובה כשמדברים על שיווק באינטרנט, כך שאם אתם עדיין לא מנהלים ערוץ כזה, זה הזמן לגשת למלאכה. היום ניתן לקדם ולהתקדם באמצעות סרטונים, לא רק מבחינת מיתוג וחשיפה עסקית ואישית, אלא גם מבחינת מנועי חיפוש, כך שניהול ערוץ יו-טיוב הוא תנאי הכרחי להצלחה שלכם ברשת. שיווק בוידיאו מוגדר כ"הדבר הבא שכבר כאן" ומהווה הזדמנות פז לחשוף את הקהל שלכם לא רק למילים, אלא גם למוצרים ולאנשים מאחורי הקמפיין. הדגמה של מוצרים, סרטוני טיפים בעלי ערך ללקוח , סקירה של שירותים ואפילו סרטון פנייה אישית מהמנכ"ל עצמו, יתרמו יותר מכל באנר או מודעה שתשימו. ערוץ יו-טיוב יעיל הוא ערוץ שאוסף חברים ותגובות (ממש כמו רשתות חברתיות ), מוקדם במנועי חיפוש ולא פעם מהווה פלטפורמה שיווקית אפקטיבית, על ידי הפנייה לדף נחיתה או לאתר החברה, כך שרצוי ללוות את הסרטון שלכם בלינק ישיר – תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש באתר הבא http://www.linkedtube.com פרסום ברשת שותפים רשת שותפים מאפשרת לכם לחשוף את המוצר או השירות שלכם, בפני כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים, בו זמנית, על ידי שימוש בשותפים (משווקי אינטרנט) מנוסים. כך שבמקום שתעסיקו איש שיווק אחד שיכולתו מוגבלת כמובן, אתם פורסים את הקמפיין שלכם בפני עוד אנשי שיווק מנוסים והדובדבן- משלמים רק בעבור תוצאה בפועל. מודל זה של תשלום על פי תוצאה (מכירה, ליד, חשיפה וכדומה) מאפשר לבעלי עסקים וחברות למדוד בצורה אפקטיבית עלות פרסום מול תועלת בשטח, שהרי מדובר על פרסום מדיד, המאפשר לתרגם יחס ההשקעה ללקוח. שורה תחתונה, רשת שותפים מביאה לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים, לקוחות. קמפיין ממומן בגוגל הרצת קמפיין ממומן (PPC ) בגוגל הינה למעשה הקצאת תקציב מסוים, לקמפיין נקודתי. בניגוד לקידום האורגני, שהינו תהליכי יותר, בקמפיין ממומן (המודעות בתשלום לצד התוצאות האורגניות) אתם קובעים את הקצב, את הגדרת הקהל ואת המוצר אותו אתם רוצים לשווק. בשימוש בקמפיין ממומן, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע המתמחה בקמפיין PPC . אותו מומחה חושף בפניכן מידע שווה ערך: עלות הקליק בתחום שלכם, איך הכי נכון לנסח מודעה קצרה וקולעת , באילו שעות להריץ את הקמפיין וכדומה. ככל שתדעו יותר, כך הקמפיין שלכם יהיה אפקטיבי יותר ויניב עבורכם תוצאות איכותיות יותר.


תגיות: קידום בגוגל, תוכניות שותפים, פרסום ושיווק באינטרנט


marketings.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל הדר - מייסדת ומנכ"לית Marketing Solutions שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."