חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עוצמתה של החלטה





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיוור אלקטורני ניוזלטר יחס המרה פרסום ושיווק באינטרנט

נושא המאמר: המדריך לדיוור אלקטרוני (ניוזלטר)
מאת: מיטל הדר - מייסדת ומנכ"לית Marketing Solutions   שמור מאמר למועדפים

בעל חברה, גדולה או בינונית, ישנן דרכים רבות לשיווק ופרסום של החברה שלך. על פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, פרסום חוצות,חלוקת פליירים, ועוד ודאי שמעת. כל אלו הן דרכים יפות וטובות לפרסם ולשווק את החברה שלך, אבל האם שמעת על הדרך של דיוור אלקטרוני? אחת הדרכים הטובות, הזולות והיעילות ביותר היא מערכת של דיוור אלקטרוני. מערכת דיוור אלקטרוני , או בשמה המוכר יותר ניוזלטר, היא למעשה מערכת של שימור ומעקב של מאגר הלקוחות, ופנייה לקהל יעד רלוונטי כלקוחות פוטנציאליים. זהו אמצעי שיווק המסייע לך להגיע לקהל יעד באופן מפולח ע"י הפצת דואר אלקטרוני (מיילים) בצורה המונית. באמצעות מערכת הדיוור האלקטרוני ניתן להגיע לאלפי ואף מיליוני לקוחות קיימים ופוטנציאליים. כיום קיימות מערכות ניוזלטר אשר בזכותן אינך צריך להיות פרסומאי מקצועי או מעצב גרפי בשביל להשתמש ולהעביר חומר פרסומי לקהל הלקוחות שלך. בעזרת המערכות הללו אתה יכול לעגן את הכול בלחיצת כפתור אחת. ניוזלטר הוא כלי שיווקי אפקטיבי ליצירה וביסוס מערכת יחסים עם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים. זהו פורמט קבוע, המאפשר לכם להישאר בתודעת הקהל שלכם באופן קבוע ולמעשה לנהל תהליכי מכירה, כבר משלב שליחת המייל. שימוש אפקטיבי בניוזלטר להגדלת יחס ההמרה •פלחו את הקהל שלכם בצורה אפקטיבית, הכירו את הקהל שנרשם אל רשימת הדיוור שלכם ואת הדרך הנכונה לדוור אותו. כיום קיימות מערכות ניוזלטר המאפשרות פילוח רשימות לפי קהלי יעד ולפי מטרות ספציפיות, כך שתוכלו להפריד בין הנרשמים השונים ולדוור בהתאם למוצר או לתחום. •הקדישו זמן לבחירת המסרים והתכנים המופצים בניוזלטר שלכם, תוך התאמה לקהל היעד. ככל שתהיו ממוקדים יותר, כך תצרו מסרים אפקטיביים יותר, בעלי השפעה שיווקית גדולה יותר. נושא המסרים בניוזלטר הינו בעל חשיבות מכרעת, ביכולת שלכם לבסס יחסי אמון עם הקהל וליצור לגידול ביחס ההמרה. אם תפיצו רק תכנים שיווקיים או תכני מכירה, סביר להניח שאחוזי ההמרה שלכם יהיו נמוכים ואנשים יתחילו לנטוש את הרשימה, אולם אם תדאגו לתת ערך מוסף ולהפוך למקור אינפורמציה חשוב בתחומכם, תצליחו לייצב רשימה אפקטיבית שתוביל להגדלת מאגר הלקוחות. •תדירות תדירות ועוד פעם תדירות. השליטה על משך והפרש שליחת המסרים הוא בידיים שלכם, כך שחשוב להבין איזה קצב מתאים לכם ולקהל שלכם. יש שמדוורים אחת לכמה ימים, יש שדואגים לשלוח מסר יומי קצר ויש עסקים ששולחים ניוזלטר מרוכז אחת לחודש. זכרו, קצב ואורך המסר נקבע בהתאם לתחום והיכולת שלכם לעניין ולרתק ולא לשלוח רק על מנת לשלוח. •בכדי לשפר ולייעל בשוטף, עליכם לעקוב אחר הסטטיסטיקות במערכת הדיוור האלקטרונית שלכם, כך תהיה לכם אינדיקציה כמה אנשים ביקשו להסיר עצמם ומתי, כמה אנשים פתחו את המייל שקיבלו וכדומה. ניוזלטר, כמה קטנים על קצה המזלג •בעת דיוור רשימת התפוצה, דאגו לשנות את שם הנמען לשם הנרשם, כך תיווצר פניה אישית. למרות שמדובר במערכת שליחה אוטומטית, כל מערכות הניוזלטר שולחות את התכנים מכתובת המייל שלכם, כך שהקורא מניח שמדובר במייל אישי לגמרי שנכתב במיוחד עבורו. •השתמשו בפונקציה המאפשרת הזנת מסרים למערכת פרק זמן רב קדימה, כך שתוכלו להתפנות לאפיקי שיווק אחרים, בעוד מערכת הדיוור עובדת בשבילכם ודואגת שתשמרו על קשר עם הקהל שלכם. •במידה ונרשם מבקש להסיר את עצמו, יש לאפשר זאת ללא כל השהייה או שאלה •אם אנשים נרשמו לקורס או להורדת איבוק מסוים, דאגו קודם כל לספק את המוצר שלשמו הם נרשמו ורק אחר כך המשיכו לדוור אותם. •בדקו אופציה של שיתוף רשימות בדף התודה של הרישום לניוזלטר. כך תוכלו להגדיל את הרשימה על ידי הפניות הדדיות לתחומים משיקים. דיוור אלקטרוני, כחלק מהכלים והאמצעים המתקדמים אשר קיימים היום לרשותנו, מאפשר מקסימום עשייה במינימום משאבים. לכן הוא נחשב כה יעיל. חברות רבות המשתמשות במערכות ושירותים של דיוור אלקטרוני, מדווחות על עלייה בקהל הלקוחות, על כניסות מרובות לאתרים שלהם, על עלייה במכירות ועל התייעלות כללית של שיווק העסק. אל תהסס פנה לשירותי דיוור אלקטרוני עוד היום וצפה להצפה…


תגיות: דיוור אלקטורני, ניוזלטר, יחס המרה, פרסום ושיווק באינטרנט


marketings.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל הדר - מייסדת ומנכ"לית Marketing Solutions שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]