חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אחסון אתרים - בישראל או בחו"ל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרי אינטרנט בניית אתרים

נושא המאמר: השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב'
מאת: Click4Web בניית אתרי אינטרנט   שמור מאמר למועדפים

השלב הבא הוא כל נושא הדרישות הפונקציונאליות (ההתנהגות) של אתר האינטרנט. זה כולל התייחסות להתנהגות התפריטים ומיקומם, דרישות מחומרי המדיה הכוללים טקסטים, תמונות, וידאו וכו' וכוללים התייחסות לפונקציות שונות באתר כגון כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות, כפתורי הדפסה וכל דבר אחר הדורש התייחסות. כדי להגיע לחברות בניית אתרי אינטרנט מוכנים ככל היותר (דבר שעשוי אף להוזיל עלויות ולהקל על החברות את תהליך הבנייה) תוכלו לייצר מסמך של הדרישות הפונקציונאליות הבסיסיות. לדוגמא, כדי לתאר את ההיררכיה בדף אפשר בעזרת תוכנות כמו וורד או פווארפוינט לשרטט את מבנה האתר הרצוי ואת תרשים הזרימה שיתאר את מבנה האתר ובצורה כזו ניתן יהיה מייד להבין את המבנה ואת העמודים הנדרשים. סוגיה נוספת שיש לשים עליה את הדגש היא כל נושא התקציב. לתקציב אותו אתם מתכננים להשקיע באתר האינטרנט יש השפעה גדולה מאוד על המוצר הסופי. נסו להגדיר מסגרת תקציב שאפשר לבנות אתר אינטרנט איכותי ואל תשכחו את ההוצאות הנלוות של אתר האינטרנט הכוללות כתובת אינטרנט ואחסון האתר על שרתי אינטרנט. זכרו שכמו שאי אפשר לקנות למבורגיני במחיר של חיפושית, כך גם אי אפשר לבנות את eBay במחיר של אתר תדמית פשוט. הרבה בעלי עסקים ניגשים למלאכת בניית האתר עם חלומות גדולים על אתר האינטרנט שהם הולכים לבנות אך בלי התקציב המתאים. נסו להישאר מציאותיים והתאימו את הדרישות שלכם מאתר האינטרנט לתקציב אותו הקצבתם למען בניית האתר. כל שנותר לעשות אחרי שאספתם את כל המידע הכתוב כאן הוא לגשת לחברת בניית אתרי אינטרנט ולהציג בפניהם את הנתונים. ככל שתספקו אינפורמציה רבה ומדויקת יותר כך תוכלו להגיע מהר יותר למטרות אותן הצבתם לעצמכם. מנו איש קשר שיהיה אחראי בלעדי על אתר האינטרנט ועל התקדמות האתר ושכל התקשרות מול הספק נעשית על ידו בלבד. בצורה הזו תייצרו סדר גם אצלכם וגם תקלו על הספק את העבודה מולכם. כל שנותר הוא לבחור את החברה הנכונה, זו שתיתן לכם את האתר הטוב ביותר במחיר התאים לתקציב אותו הגדרתם בתהליך זה. מהחברה תקבלו את לוח הזמנים לפרויקט ובסופו של התהליך תוכלו להתגאות באתר החדש שלכם. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לדאוג שכולם יראו את האתר החדש שלכם. עכשיו כשהאתר שלכם באוויר, אתם יכולים לחשוב על שירותים נוספים שיקדמו את האתר שלכם. בין השירותים האלו ניתן למצוא שירותי אופטימיזציה של אתר האינטרנט למנועי חיפוש, שיווק של האתר ברשת הפרסום של Google, שיווק של האתר ברשתות חברתיות פופולאריות כמו פייסבוק, לינקדין וטוויטר. עולם הפרסום באינטרנט הוא בלתי מוגבל. ישנן פתרונות זולים יותר או פחות ולא כל שיטה תתאים לכל אתר. נסו להתייעץ עם חברת הבנייה שלכם. אם הם בעצמם לא עוסקים בשיווק באינטרנט הם בוודאי יוכלו להמליץ לכם על כמה ספקים טובים.


תגיות: בניית אתר אינטרנט, בניית אתרים

www.click4web.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Click4Web בניית אתרי אינטרנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]