חיפוש מאמרים

11716 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול הסיכונים במערכות מחשב מרכזיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניהול אפקטיבי שפת גוף משוב תרבות ארגונית

נושא המאמר: למה כדאי להכיר את דור ה-Y ?
מאת: נורית נחום - מולטידע   שמור מאמר למועדפים

"אם אתה מוצא בן דור Y מסור שאוהב את עבודתו. הוא לא יאהב את עבודתו רק בין 9:00 ל-17:00 – הוא יאהב אותה 24 שעות ביממה". (מתוך סרט ההדרכה "דור ה-Y"- בספריית מולטידע). בני דור ה-Y, התופסים היום נפח מרשים של למעלה מ-35% משוק העבודה, יוצרים אתגר גדול עבור מעסיקים רבים במשק. מנהלים רבים שואלים עצמם כיצד יוכלו למקסם את הפוטנציאל והכישורים של החבר'ה האלה? איך יתמודדו עם "החיה המוזרה" הזאת, שכל כך שונה מהדורות שקדמו לה? התשובה לכך פשוטה למדי. ארגונים שיטיבו להכיר את מאפייניהם ואת ציפיותיהם של בני דור ה-Y ממקום העבודה, יבינו מהו ניהול אפקטיבי שלהם - שיביא למיצוי הפוטנציאל האדיר הגלום בהם. בני דור Y הם "הסחורה החמה" בשוק העבודה. הם באים לעסק ומקדמים אותו באופן משמעותי. הם כיפים, נמרצים ומחפשים אתגרים. הם נולדו לעולם של טכנולוגיה דיגיטלית, ונכונים לחשוב מחוץ לקופסא. מדובר בחבר'ה צעירים, בשנות ה-20 לחייהם, שנולדו בשנים 1995-1981. מכיוון שהם מציפים כיום את שוק העבודה, והנתח שהם תופסים צפוי אף לגדול בשנים הקרובות - כדאי להבין את רצונותיהם וצרכיהם. בני דור ה-Y נולדו בתקופה של תעסוקה מלאה ומחסור בעובדים מיומנים, שאפשרה להם לאמץ גישה שונה לחיים מזו של הדורות שקדמו להם. בניגוד לדורות הקודמים, שהיו ממוקדים הרבה יותר בחיי העבודה, בני דור ה-Y ממוקדים במכלול חייהם. הם אינם מפרידים בין חייהם המקצועיים והאישיים. הם מחפשים עבודה שתתאים לאורח חייהם ולצרכיהם. בעבורם, עבודה היא לא רק עבודה. אלה החיים שלהם והם מתייחסים אליהם ברצינות רבה. ארגון שהצליח לגייס לשורותיו בן דור Y נלהב זכה בעובד מסור, נאמן ויעיל מאין כמוהו. מה מניע אותם מבחינה מקצועית? תחושת השפעה ? העובדים הצעירים הללו מעוניינים להרגיש שמעשיהם חשובים, שהשפיעו על אחרים וחוללו שינוי. הם עובדים יעילים וחרוצים ביותר. עם זאת, הם גם אינדיבידואליסטים - עובדים למען עצמם. הם מחפשים עבודה שמתאימה לאורח חייהם - בתחום שהם רוצים, מתי שהם רוצים. מענה לצרכים אישיים ? לאור המחסור הנוכחי בעובדים מיומנים בשוק העבודה, בני דור ה-Y אינם חייבים להסתפק בכל עבודה שמציעים להם, יש להם את האפשרות לבחור במשרה שהכי הולמת את דרישותיהם. הם יודעים כי הם ימצאו בקלות דורש חדש לכישוריהם, במידה וימאסו במקום עבודתם. המעסיקים מתקשים להחזיק את בני דור Y במקום העבודה מעבר לשנתיים-שלוש בממוצע. אחת הסיבות המרכזיות לעזיבה של בן דור Y היא חוסר הלימה בין מדיניות החברה לבין צרכיו האישיים. משוב מיידי ? לצורת הניהול שלהם והתקשורת עמם יש השפעה מכרעת על שימורם. כך למשל, שתיקה נתפסת בעיניהם כביטוי למורת רוח, ולכן חשוב מאוד לתת להם משוב מיידי. המפתח הוא לספק להם הגדרת תפקיד טובה, להגדיר מדדי ביצוע מרכזיים ולהעניק להם תמיכה שוטפת והזדמנות לחלוק את מחשבותיהם. גם אם נראה שהם שופעים ביטחון עצמי, הם מצפים לפיקוח ומגיבים לכך היטב. חניכה וצמיחה ? הם מחפשים מנהיגים וחונכים במקום העבודה, שיהוו עבורם מקור להשראה, לתחושה של התקדמות וצמיחה אישית. הם נלהבים לעבוד עבור המנהל בהיותו אדם שראוי להשקעתם. לכן, כדאי ליישם בארגון תוכניות חניכה, במסגרתן יוצמד לכל עובד צעיר מנחה שילווה וילמד אותו כישורים שהוא זקוק להם ושמעניינים אותו. קשר טוב עם מנחה במקום העבודה מקטין את הסיכוי שהעובד יעזוב, וכן מטפח את היחסים בין הדורות. שיתוף ועבודת צוות ? בני דור ה-Y הם סקרנים מטבעם. הם מחפשים אתגרים ועניין, מרבים לשאול שאלות, להציע רעיונות, להטיל ספק. הם לא מצפים להשיג את מבוקשם בכל פעם, אבל הם מצפים שיקשיבו להם. כאשר הם מרגישים חלק מתהליך קבלת ההחלטות, הם חשים שתפקידם ומעשיהם משפיעים על עתיד החברה. בני הדור הזה מעריכים התייעצות ועבודת צוות, אשר מספקת להם תחושת בטחון וגם מהווה עבורם הזדמנות לפעילות חברתית מהנה. חוסר פורמאליות ? סביבת עבודה נינוחה חשובה מאוד לבני דור ה-Y, כזו אשר משקפת את תפיסתם העצמית. ארגון שפועל באופן פחות רשמי וקפדני - מאפשר לעובד להתלבש בסגנון חופשי, לקבוע לעצמו את שעות העבודה הנוחות וליזום מפגשים חברתיים ופעילויות גיבוש – יצליח להחזיק בעובדיו הצעירים למשך זמן רב. נסיעות לחו"ל ? הנהלה שמבינה את אופיים הייחודי של עובדיה הצעירים תשכיל גם להבין את שאיפתם הנפוצה לנסוע לחו"ל, לקום ולגלות את העולם דרך הרגליים. צעירים רבים מתפטרים בכדי לטוס לטיול ממושך ולא בהכרח מתוך רצון לעזוב את הארגון. הם מנסים לאמץ את אורח החיים שהם רוצים באותו זמן. במידה ומנהל מודע לכך שעובד שואף לטייל בעתיד, הוא יכול לעבוד יחד אתו בעניין הזה .לאחר תקופת העסקה מסוימת, חברה יכולה להציע לעובדיה הטבות, כמו חופשה ללא תשלום והבטחה שיוחזר לתפקידו כשישוב. המציאות היא שאם הם רוצים לנסוע - הם ייסעו. ללא הבטחה לשמירת המשרה למתי שישובו – הם ינצלו את כישוריהם, שטופחו על חשבון המעסיק הקודם, במקום אחר. אודות מולטידע: חברת מולטידע מפיצה סרטי הדרכה למנהלים ולעובדים בארגונים. (בנושאים כמו: פיתוח מנהלים, שירות ומכירה, פרזנטציה, ראיון עבודה, עבודת צוות ועוד).


תגיות: דור ה-Y, ניהול אפקטיבי, שפת גוף, משוב, תרבות ארגונית

www.multiyeda.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נורית נחום - מולטידע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."