חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 דרכים נפלאות להפחתת לחץ ומתח נפשי:





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון בישראל
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נופש בצפון נופש צפון נופש מלון בוטיק

נושא המאמר: נופש בצפון- חדרי בוטיק
מאת: Villa Galilee Hotel   שמור מאמר למועדפים

בחזית התפתחות תיירות בצפון, נפרסת מפה רחבה ומגוונת של כל בעלי העסקים המציעים חדרי בוטיק מעוצבים וססגוניים למטרת הנופש בצפון. חשיבות העיצוב והייחוד היא מדרגה ראשונה ולה משקל רב בבחירתו של האורח את מקום הנופש. ישנם פרמטרים רבים לכך והיצע רב הנמדדים בסופו של יום על ידי האורח המגיע למקום. המבחן האמיתי הוא למעשה הרושם הראשוני המתעורר מן התחושה הראשונית כאשר נכנסים פנימה אל החדר. במאמר זה נעמוד על חשיבות היתרונות בעיצובם של חדרי הבוטיק בליווי דוגמאות לסוגי נופש בצפון, כאשר נזכור שלעיצוב חדרי בוטיק ישנה חשיבות גדולה בהתאמה לסגנון הסביבה החיצונית. נופש בצפון- העיצוב אחד הפרמטרים החשובים לחובבי הנופש בצפון הוא המרחב והנוף. לכן חשוב לשמור על עיצוב נקי ככל האפשר. קירות לבנים או צבועים בצבעים רכים, לא לתלות פריטים רבים מידי, לא לפזר קישוטים רבים, מצעים לבנים ועוד. במקומות רבים בצפון נוטים לעצב את החדרים עם המון צבעים, קישוטים ופריטים, הדבר יוצר תחושה של עומס וחלל קטן מידי. נופש בצפון- המיקום ישנה חשיבות גדולה בהתאמה של החדר לסביבה החיצונית שלו. אם חדר הבוטיק, למשל, ממוקם על הר גבוה, רצוי להשאיר מקום לחלונות רחבים אשר מהם ישתקף הנוף הפנוראמי לכל הכיוונים, כאשר יש להסיט את הווילונות טרם הגעת האורח פנימה. כמו כן כדאי לעצב את החדר בתמונות נוף תמונות של מרחבים, צבעים רכים, וכמובן פינת ישיבה בסמוך לחלון. דוגמא מצוינת לכך היא חדר בוטיק מסוג פנטהאוז הממוקם בקומה העליונה של מלון בוטיק וילה גליליי, המיוחד בחדר זה שהוא משלב מרפסת ענקית של 50 מטר, הצופה לנוף עוצר נשימה. נופש בצפון- המיטה חלק גדול מן האורחים המגיעים לנופש בצפון מגיעים בכדי לברוח מהמולת העיר האורבאנית והרעשנית אל המרחב והשקט, ובמילה אחת- לנוח. כאן נוכל לומר שאחד הפרמטרים העיקריים לשהות איכותית היא המיטה. לכן, רצוי להמליץ על מתן דגש מיוחד בבחירת מיטה ומזרן נכונים שישתלבו היטב בחדר הבוטיק, גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת איכות ונוחות. אם חדר הבוטיק, למשל ממוקם בתוך מטע בצפון, רצוי להתאים לכך מיטה רחבה בסגנון כפרי, מעץ ולא ממתכת. טיפ נוסף הוא מצעים לבנים היוצרים תחושה נקייה, ושקטה אצל האורח שמחפש את המנוחה. נופש בצפון- הג'קוזי אחד המוצרים המעלים את האטרקטיביות של כל חדר בוטיק בצפון הוא ג'קוזי. ישנו ביקוש רב מנופשי הצפון לטבילה הגונה בג'קוזי בעת חופשה, אולי זה נולד מהעובדה שאזור הצפון נתפס כאזור העשיר בארץ במקורות המים השונים שלו לטבילה מצננת. גם לגודלו של הג'קוזי ישנה השפעה לא מעטה בבחירת נופש בצפון. אם בעבר הג'קוזי נתפס כסוג של אמבטיה משודרגת, היום ישנו ביקוש לג'קוזי גדול ממדים, מרווח ומפנק, ג'קוזי היכול להכיל לפחות שני אנשים. ברוב המקרים הג'קוזי הוא הדבר הכי חשוב בחדר הבוטיק, הוא תורם לשדרוג החוויה. אחרי הכול.. מי לא ייהנה משכשוך במים אל מול נוף עוצר נשימה בזמן הנופש בצפון. נופש בצפון- מוצרים נלווים מעבר לחדרי הבוטיק, כחלק ממתן מענה מפנק לנופש בצפון, שירות המתקנים הנלווים הוא ממעלה ראשונה: ספא: בהרבה מקומות המציעים מספר חדרי בוטיק, ישנם גם חדרי ספא לטיפולים מפנקים להשלמת החופשה. טיפולי הספא מעניקים תחושת רעננות והתחדשות, רגיעה והנאה. הסעדה: כדאי להציע כחלק ממכלול הנופש בצפון, ארוחות בוקר הכלולים במחיר, ורצוי להכין רשימה מסודרת של מספר מסעדות בצפון בסביבה הקרובה כחלק מהשירות של המקום. מוצרים נוספים: חדר כושר, בר קפה, רשת גלישה אינטרנטית, אולם כנסים, חנייה קרובה, בריכת שחייה מופעי בידור ועוד. נופש נעים!


תגיות: נופש מלון בוטיק, נופש בצפון, חדרי בוטיק 


www.villa-galilee.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Villa Galilee Hotel שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]