חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רפלקסולוגיה. רפואה משלימה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פוליש פוליש לרצפה ניקיון בתים חברת ניקיון

נושא המאמר: ניקיון בתים
מאת: ניקיון בקליק   שמור מאמר למועדפים

ניקיון בתים משפצים את הבית עוברים דירה מחפשים חברת ניקיון בתים? איך תוכל לדעת מי המקציעים והאמנים שבהם? צרור טיפים שיובילו אתחם לבחירת אנשי המקצוע שהכי מתאימים לכם ולבית המתחדש שלכם. היזהרו מחברות ניקיון בתים שממהרים לתת מחירים נמוכים משמעותי לניקיון בתים .אל בדרך כלל ינסו להעלות לכם את המחיר ברגע האחרון תוך שימוש במשפט המעצבן "אבל זה לא היה כלול בהצעה" 1-קבלו לפחות שלוש הצעות מחיר לכל עבודה או שירות שתרצו. 2-אל תתביישו לבקש מבעל המקצוע לפחות שלוש המלצות מעבודות אחרונות שביצע.ולכו לראות במו עיניכם את העבודות האלה. 3-דאגו לקבל פירוט על כל מרכיבי השירות. בעיקר כשמדובר בעודות גדולות. 4-בקשו פירוט מלא של החומרים בהם עתיד בעל המקצוע להשתמש.חשוב לוודא שלא מדובר בחומרים זולים ללא תווי תקן 5-סיגרו לחות זמנים וכן אופן מועדי התשלום. 6 -יסגרו חוזה מסודר עם בעל המקצוע לפני תחילת העבודה . תוך פירוט מדוקדק של העבודה .החומרים 7-שלמו רק חלק מהתשלום בתחילת העבודה. ואת השאר השאירו לסיום העבודה. 8- את הצ"קים כתבו רק על שמו של בעל המקצוע או נותן השירות. 9-נסו להימנע מלומר את המלים דחוף עכשיו מאחר וכל אמירה כזו תקפיץ את המחיר. 10-ברורו האם הביקור הראשון לצורך בדיקת העבודה יעלה לכם כסף. גם אם תחליטו בסופו של דבר לא לקחת אותו. 11- וודאו מהי ההכשרה המקצועית של העובדים 12-דירשו תעודת אחריות וגם קבלות על כל שירות או עבודה שנעשתה לכם.במידה ותתעורר בעיה בעתיד . תהיה לכם הוכחה על ביצוע העבודה הצעת מחיר הכתובה ברישול וללא ירידה לפרטים מעידה על חוסר רצינות ומקצועיות .התחייבות בכתב ללוח זמנים.לעומת זאת .מהווה אינדיקציה טובה לרצינות של בעל המקצוע.


תגיות: ניקיון בתים, פוליש לרצפה, חברת ניקיון

www.click-clean.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניקיון בקליק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]