חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיצה משולמת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפולי שיניים דורון אבניאלי השתלות שיניים

נושא המאמר: שתלים דנטליים, הבשורה מגיעה בכרמיאל
מאת: דורון אבניאלי   שמור מאמר למועדפים


תחום השתלות השיניים הוא תחום שהתפתח רבות בעשורים האחרונים, יחד עמו התפתחו תחומי רפואת שיניים רבים אחרים שקשורים באסתטיקה.


שתלים דנטאליים הם הפיתרון המושלם לבעיות שיניים פגומות ולבעיות שיניים חסרות. השתלת שיניים מהווה פיתרון בריאותי וזאת משום שהיא מקלה על הלעיסה אך בסופו של דבר מדובר בפיתרון אסתטי.


אז מהו שתל דנטאלי?


שתל דנטאלי הינו אביזר דמוי בורג אותו מכניסים לתוך החניכיים. הוא משמש למעשה כשורש מלאכותי לשן תותבת, לכתר או לגשר שימלאו את מקומן של שיניים חסרות. לאחרונה התבשרנו שהמפעל הישראלי ליצור שתלים נמצא בכרמיאל והוא תופס לו גבר נתחי שו יפים בארופה ובארה"ב


לפעמים טיפול שתלים בשיניים אורך כמה חודשים. במרבית הפעמים יידרש המטופל לעבור שני טיפולים במרחק כמה חודשים אחד מהשני בהם בשלב ראשוני יושתל הבורג בחניכיים ורק לאחר תקופת החלמה מורכב השתל על הבורג וזאת במידה והגוף לא דחה את השתל.


ההחלטה האם מטופל צריך שתלים דנטלים היא החלטה של הרופא העוסק בתחום שיקום הפה שעורך צילומי רנטגן וסי טי של הפה כדי לבדוק האם המטופל מתאים להשתלה. לאחר האבחון הוא קובע איזה זה טיפול הכי מתאים למטופל.


יש כמה סוגים של שתלים דנטאליים שכל סוג מתאים למקרה ספציפי. חשוב שהשתלים יהיו איכותיים ובעלי תו תקן אמריקאי מחמיר.


ניתן לומר שבמרבית מהמקרים שתלים דנטאליים עמידים יותר משיניים טבעיות ובהחלט ניתן לומר זאת בהשוואה לשיניים תותבות. מדובר בתחושה טבעית של שן ולאחר תקופת הסתגלות קצרה במיוחד המטופל חש כאילו זו השן הטבעית שלו.


ועכשיו לעניין הסיכונים: השתלות שיניים כמו כל טיפול אסתטי או רפואי אחר טומנים תופעות לוואי וסיכונים אפשריים, יכולים להופיע זיהומים, כאבים, נפיחויות, דחיית השתל ועוד. חשוב לציין כי ככל שתטיבו לבחור רופא מטפל כך תימנעו יותר מאפשרות של סיבוכים או תופעות לוואי.


ומה הקשר בין הרמת סינוס לשתלים דנטאליים?


חשוב להבין כי שתלים דנטאליים מיוצרים בדרך כלל באורך של עשרה מילימטר עד חמישה עשר מילימטר והם מושתלים בתוך עצם הלסת. מה עושים במקרה ועצם הלסת לא עבה מספיק? 


הפיתרון המתאים ביותר כיום להשתלת שיניים בלסת שאינה מספיק עבה היא על ידי השתלת עצם על גבי הסינוס והרמתו. פעולה זו מבוצעת זמן מה לפני השתלת שיניים והיא למעשה מכינה את הבסיס להשתלה.


ולסיכום: השתלת שיניים היא הליך שמשפר את איכות חייהם של אלפי אנשים מידי שנה ואין ויכוח לגבי מידת התועלת שלו. יש לוודא כי הטיפול מבוצע במרפאה מבוקרת ונקייה עם צוות רפואי מיומן ועל ידי רופא בקיא ובעל מוניטין בתחום.



אני מזמין אותך ליצור איתי קשר ולבוא אלי לבדיקה ואבחון מקצועיים הנסמכים על יותר מ-25 שנות ניסיון ברפואת שיניים מתקדמת, שתלים דנטליים, השתלות שיניים וטיפולי שיניים מורכבים. צלצל 03-6050889


תגיות: טיפולי שיניים, השתלות שיניים, שיקום הפה, שתלים דנטליים


www.avnieli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]