חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גלגל הצלה למשימות בזמן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קינסיולוגיה אימון-קינסיולוגי אלרגיה

נושא המאמר: נטרול אלרגיות בעזרת קינסיולוגיה
מאת: נורית צין - קינסיולוגית   שמור מאמר למועדפים

נטרול אלרגיות בעזרת קינסיולוגיה כשאנחנו שומעים את המילה אלרגיה, מיד אנו נזכרים בהתעטשויות אין-סופיות, בגירודים, בפריחות, בדלקות עיניים שלנו או של אחרים. אנשים רבים בגילים שונים אלרגיים, ואין מישהו שאינו מכיר מישהו אלרגי. הידעתם? גם עייפות וחולשה כללית הן תוצאה של אלרגיה. אז מה זאת האלרגיה הזאת, שכל-כך הרבה אנשים סובלים ממנה בעונות מסוימות בשנה, או לפעמים, גם כל השנה? "אלרגיה (בעברית: רַגֶּשֶׁת) היא תגובה חיסונית לא צפויה ולא רצויה של הגוף לחומרים, שבדרך כלל אינם מעוררי מחלות. בשעה שתגובה חיסונית כנגד פתוגנים (גורמים מעוררי מחלות) נחשבת לדבר חיובי, שבזכותו אנו נשארים בריאים רוב הזמן, הרי שאלרגיה הינה "תקלה" במערכת החיסון, ומהווה תופעה שלילית. כ-12%-25% מאוכלוסיית העולם סובלים מאלרגיה כזו או אחרת. לנטייה לאלרגיה קיים מרכיב תורשתי מובהק." כך מוסברת האלרגיה ב"ויקיפדיה", ואכן כך הדבר. המילה "רַגֶּשֶׁת" שנבחרה בעברית לתרגם את המילה "אלרגיה" מאוד מתאימה, משום שהגוף מגלה רגישות, ואז פורצת האלרגיה (הרַגֶּשֶׁת). בעזרת הקינסיולוגיה ניתן לנטרל אלרגיות, וזה נפלא, מרנין את הלב ומרגש. איך זה קורה שהקינסיולוגיה מסוגלת לתת מענה לאלרגיה ולשחרר את האדם ממנה? זה קורה משום שהקינסיולוגיה מאפשרת פתיחת חסימות ותפקוד מתוך מצב מאוזן ללא מתח. אלרגיה היא אחד ההיבטים של חוסר איזון בגוף. מצב שבו הגוף מגלה התנגדות או אי סבילות לחומר מסוים או למצב מסוים. ולכן, כשמביאים את הגוף לאיזון עם הנפש, ולהיפך את הנפש לאיזון עם הגוף, ניתן לנטרל את גורם האלרגיה. באלרגיה מגיבה מערכת החיסון ברגישות כשהיא נחשפת למזונות או לחומרים שהיא מגדירה לעצמה כאלרגנים. זוהי הגדרה מוטעית של הגוף, הגוף מתעורר מיד עם החשיפה למה שהוא מרגיש כאלרגן, מייצר מיד נוגדנים הגורמים לשחרור היסטמין המביא את הסימפטומים של האלרגיה. בעזרת הקינסיולוגיה אנו מגלים את מקורה של האלרגיה, המקור יכול להיות רגשי, פיזי, או אנרגטי, ומנטרלים אותה. תגובה אלרגית היא, כאמור, תגובה מוגזמת או מיותרת של מערכת החיסון. תופעות האלרגיה מתעוררות כשחומר שאנחנו אלרגיים אליו יוצר חסימה במרידיאנים. בעזרת הקינסיולוגיה אנו מגלים את המרידיאן החסום ומאזנים אותו. איזון המרידיאנים מאפשר לגוף להתמודד ביתר קלות עם האלרגן ואף להתגבר עליו. במהלך האיזון לשחרור האלרגיה, מזוהים החומרים או המצבים הרגשיים שמהווים את המקור לה, על פי בדיקת שריר. לאחר מכן, ננקטת טכניקה לאיזון וחיזוק ערוצי האנרגיה, וזאת כדי לשחרר את החסימות ולחזק את הגוף. מה שמחזק את נטרול האלרגיה הוא השילוב בין איזון המרידיאנים והורדת המתח הרגשי הקשור לאלרגיה. אל תשלימו עם תופעת האלרגיה, ניתן לנטרל את האלרגיה שלכם בעזרת הקינסיולוגיה. לעיתים קרובות האלרגיה מנוטרלת בשניים שלושה מפגשים, לעיתים נדרשים עוד מספר מפגשים, כדי להשלים את התהליך. אשמח לעזור לכם לנטרל את האלרגיה שלכםץ הגוף יודע הכול! בעזרת בדיקת שריר היד הקינסיולוגית נדע שהתהליך הסתיים. את התוצאות תרגישו בעצמכם. אל תהססו, הגיע הזמן לשחרר את האלרגיה שלכם לדרכה ולומר לה: "שלום ולא להתראות!" צלצלו ותאמו פגישה. נורית צין - קינסיולוגית 052-2550480


תגיות: קינסיולוגיה, אימון קינסיולוגי, אלרגיה, נטרול אלרגיות

www.nurit.022.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נורית צין - קינסיולוגית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]