חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סופחי הלחות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: באבלס בבלס באבלס און ליין באבלס עם פרסים

נושא המאמר: באבלס, המשחק הממכר ביותר בעולם, עם פרסים!
מאת: שלומית   שמור מאמר למועדפים

באבלס עם פרסים! משעמם לכם? אוהבים לשחק משחקים און ליין? רוצים לנסות לזכות בפרסים? בואו לשחק בבאבלס און ליין עם פרסים! באבלס הוא משחק פשוט וחביב שכל ילד יודע איך לשחק בו, ואם אתם עדיין לא נחשפתם לתופעה הממכרת שהיא בבלס און ליין, תנו לעצמכם ניסיון אחד ללימוד ואתם כבר תהיו בעניינים. אפשר היה להאמין שמשחק כל כך קל כמו באבלס, משחק שלא דורש חשיבה רק קצת יכולת כיוון, מזמן יעלם מהעולם כי אנשים לא ימצאו את האתגר בו, אבל למעשה ההפך הוא הנכון – העובדה שהכללים פשוטים (תירו בועה לכיוון קבוצת בועות בצבע שלה כדי שיתפוצצו וייעלמו) והמטרה ברורה (להעלים את כל הבועות), גורמת לנו להרגיש עוד יותר את היצר הטבוע בנו לרצות לנצח. אז אנחנו משחקים בבלס ומנסים להגיע לסוף ואחרי שעות רבות שהושקעו במשחק הכייפי, אם לא הצלחנו לנצח, אנחנו מאבדים עניין ועוברים לדבר הבא. אבל אצלנו לא תאבדו עניין בבלס כי אנחנו מציעים לכם את באבלס המשודרג – באבלס און ליין עם פרסים! זה בבלס עם אותם הכללים, אותה המטרה רק שהפעם לא מדובר פה בתחרות מול עצמך והשיאים הקודמים שלך, הפעם אתם מתחרים מול שחקנים אחרים מכל הארץ והמנצח יזכה בפרסים מדהימים – החודש מוצעים חופשה לחו"ל בחינם או מחשב נייד! ניתן גם לשחק באבלס עם פרסים בפייסבוק וסוף סוף ליהנות מאפליקציית פייסבוק שלא מבזבזת את הזמן שלכם, אלא מאפשרת לכם להשקיע אותו במשהו שווה באמת – במשחק פשוט, שאם תשחקו מספיק, תשתפרו, תתקדמו במעלה הדירוג ולבסוף, תוכלו לזכות בפרסים ששווים הרבה מאוד כסף! ההורים יתגאו, החברים יקנאו, ורק אתם תדעו כמה כיף היה להתחרות וכמה פשוט היה לזכות. אבל שלא תטעו – לא רק אתם מזהים את ההזדמנות המעולה ליהנות מפרסים הודות למשחק באבלס ולכן, כנראה שיהיו לכם לא מעט מתחרים, כולם רודפים אחר הפרס הנכסף. אבל כל היופי במשחק באבלס זה שההצלחה שלכם בו תלויה בשלושה דברים בלבד: • כישורי באבלס – כישורי כיוון הבועה בבאבלס נרכשים והופכים לטובים יותר ויותר בכל פעם. • באבלס ממוזל – אם יהיה לכם מזל הבועות הדומות תהיינה צמודות אלו לאלו ובמקרה תכנס לכם לתותח בדיוק הבועה בצבע הנכון כדי לפוצץ אותם. בקשר למזל בבבלס אין לכם יותר מדי מה לעשות, רק לדעת שהניסיון הבא יכול להיות הרבה יותר מוצלח. • זמן באבלס – ככל שתשקיעו יותר זמן במשחק בבלס, כך תוכלו להשתפר בניקוד ולטפס לגבהים חדשים בטבלת המובילים. חושבים שאתם יכולים להתמודד בהצלחה עם משחק כמו באבלס? הפרסים נותנים לכם מוטיבציה לקחת את בבלס בידיים ולהתחיל לשחק? אז למה אתם מחכים?! כנסו לבאבלס אוןן ליין עם פרסים או לבאבלס עם פרסים בפייסבוק ותתחילו לצבור ניקוד. הניצחון אפשרי בהחלט והפרסים מחכים!


תגיות: באבלס, בבלס, באבלס און ליין, באבלס עם פרסים

www.mgames.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלומית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]