חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיתוח קול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תריסים חשים תיקון תריסים חשים טכנאי תריסים חשים מנוע תריס גלילה חש

נושא המאמר: טיפים לשמירה והסיבות להתבלות תריס גלילה חשמלי ומניעת נזקים
מאת: נתנאל שמואלי   שמור מאמר למועדפים

טיפים לתיקון תריסים,שמירה על התריס,אחזקה נכונה,של :מנוע תריסים חשמליים מאמר שעיקר תוכנו סיבות לנזקים בתריסים חשמליים,טיפול מונע , איך נשמור על תריסי הגלילה שלנו,האוויר של הירוקים. המאמר הקודם עסק בעיקר בתריס גלילה ידני שמופעל בעזרת סרט בד. וכעת לתריסי גלילה מכול הסוגים . מה הסיבות והגורמים לתקלות בחשמלי כאשר בטעות אנו שוכחים חפץ בעל נפח כול שהוא בקו התחתון של התריס, כאשר העוזרת או בני הבית מנקים את השלבים של תריס גלילה חשמלי ומזיזים אותם ימינה או שמאלה, סיבה נוספת ונפוצה כשנופלים אוזניים בצדדים,יש לקרוא דחוף לבעל מקצוע מיומן לבצע תיקון תריס חשמלי, במסילות קורה לפעמים שהמשפכים נשברים ונופלים,ואז התריס עלול להיתקע, כאשר בעת ההתקנה , בעל המקצוע או העוזר הורידו בטעות וגילחו את הקצה העליון של מסילות תריס הגלילה ואין קשתות ואין משפכים . סיבה נוספת היא התיישנות התריס,עייפות החומר,התקנה לקויה, שבירת הקפיצים בשני צידי השלבים בתריס גלילה חשמלי רפפה,.שבירת שני הפלסטיקים קונוסים שנותנים את הפקודה לקפיצים, הם מתבלים מתיישנים, נשחקים מהשמש,ואז נופלים ואין מה שיעזור לפתיחת הרפפה. תקלה נפוצה יותר עייפות המנוע החשמלי,מנוע חשמלי מקולקל, מנוע חשמלי לא תקני כלפי גודל השדה,גם מסיבות אלו אנו ניקרא למסגר אלומיניום וחשמלאי שיבצע תיקון מנוע תריס גלילה חשמלי מה הטיפול המונע לגורמים והתקלות ב תריס החשמלי תיקון לפני הפעלת התריס ולחיצה על המתג החשמלי יש להביט ולודות ,שאין שום חפץ מתחת לתריס גלילה .בזמן ניקוי התריס יש לשים לב לא ללחוץ חזק מדי על השלבים מימין לשמאל כדי לא להוציא את השלבים מהאיזון והקו שלהם וכדי לא לשבור את האוזניים הישנות,במידה ומגלים אוזניים צדדיות שנפלו ,לקרוא לבעל מקצוע שיבצע תיקוני תריס גלילה חשמלי.יש להקפיד ולקבל לאחר יצור תריס גלילה חשמלי,מסילות שבקצה העליון שלהם יש קשתות והם במידה הנכונה.יש לשים לב משך השנים לרעשים יוצאי דופן שמשמיע לנו התריס בשעת גלגולו כלפי מטה או מעלה.כאשר שני הקפיצים של תריס גלילה רפפה נשברים או לא מתפקדים יש לקרוא לתיקון תריס חשמלי רפפה בעל מקצוע שמתמחה בתריסים אלו. גם שני הפלסטיקים יש להחליף אותם בכול 4 שנים ולהקדים תרופה למכה ,כדי שלא יגרמו נזקים גדולים יותר לשדה לש התריס. מנוע חשמלי לתריסי גלילה מתקינים אותו לפי גודל השדה, והמשקל של השלבים ומתאמים לפי הצינור המרכזי,לכן תמיד כדאי להתקין מנוע חשמלי לתריס עם מקדם בטחון . תריס גלילה חשמלי שלבי עץ גם כאן אותם הכללים חלים על שדה משלבי עץ.אבל נציין לקוראינו ולאנשים שברשותם בתים עם חוק השימור שחובה עליהם בכול 4-5-שנים לבצע טיפול יסודי בשלבים כולל צביעה בגוון הרצוי בתוספת לכה בתוך הצבע .כן יש לשים לב כאשר ישנה התקלפות של השלבים או גזיר עץ אחד נשלף ויוצא החוצה מהמסגרת הרגילה שלו יש להוציא אותו החוצה ולא לתת לו לגרום לנו נזקים גדולים יותר.כאשר אחד מהפחיות נשבר יש להחליף אותו מידית.


תגיות: תריסים חשמליים,  תיקון תריסים חשמליים, טכנאי תריסים חשמליים, מנוע תריס גלילה חשמלי

www.trisey-glila.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נתנאל שמואלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]