חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבותה של חוות דעת חשבונאית כאמצעי הגנה בתיק עבירות מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תריסים חשים תיקון תריסים חשים תיקון תריס חש תיקון תריס

נושא המאמר: טיפים תיקון תריסי גלילה מכול הסוגים,שמירה ,ומניעת תקלות
מאת: נתנאל שמואלי   שמור מאמר למועדפים

דף הבית >> תריס חשמלי - איך נשמור עליו ? טיפים לתיקון מנוע תריסים,שמירה על התריס,אחזקה נכונה,של :מנוע תריסים חשמליים במאמר זה נעסוק בטיפול מונע של תריסים, הסיבות לנזקים ,איך נשמור על תריס גלילה מכול הסוגים. אז מה הצעדים והפעולות לשמירה על תריסים מכול הסוגים,ונעסוק קודם בסיבות לנזקים. לכולם יש אותו מכנה משותף ולכול הסוגים אותם העצות והטיפול ואחזקה מונעת. א.. אין לעולם להניח חפץ בעל נפח מתחת לתריס, חפץ יכול להיות כדוגמת : אופנים,כסא, שולחן שזז עם הרוח,נעלים,מטאטא,,או אין לעולם לדחוף את התריס כלפי מעלה כאשר באים לנקות את התריס ועצה זו טובה לעוזרות הבית. איך נשמור על תריס גלילה חשמלי ורגיל ? תריס גלילה רגיל ידני שמופעל על ידי רצועות בד יש לכנס את בני הבית פעם אחת ולהדריך אותם לגבי תפעול התריס בצורה זו: בבואנו להעלות את התריס יש לאחוז בחבל או ברצועה בחלקה העליון ביד ימין,,,,,,,, ביד שמאל נאחז בחלק התחתון קרוב מאוד למעצור התחתון היכן שנוצרת החלפת צד, אבל במושכנו את החלק העליון כלפי מטה ביד ימין יד שמאל מחליקה ונותנת קשת לרצועה כדי שהרצועה תנועה כביכול זווית כניסה ישרה ושטוחה ממול למעצור, בצורה זו אנו נשמור על סרט הבד שלא יתבלה ויקרע משך הזמן ונקבל אריכות ימים לסרט הבד. מעצור התריס הידני. יש לשים לב שעם חלוף השנים המעצורים שעשויים מפלסטיק מתבלים עקב נזקי השמש, חום ,וקור.המעצורים הכוונה היא בשלב הראשון שנמצא למטה או בשלב השני ישנם שני מעצורים אשר מתפקידם למנוע מהתריס להיכנס פנימה כאשר אנו מעלים את תריסי הגלילה למעלה בשעת פתיחת התריס כאן זוהי מקרה קלאסי שבעל הדירה יכול לבד לגשת לכול חנות שעוסקת בתחום לקנות שני מעצורים ובעזרת מברג להחליף לבד ולחסוך הגעת בעל מקצוע שיבוא לבצע תיקון תריס ,או תיקוני תריסים. רצועות פנימיות בתוך ארגז ה תריס. כדי שנמנע מאיתנו נזק קצת יותר רציני אין בשום פנים ואופן בשעת העלאת התריס או הורדתו לנהוג בגסות כלפי החבל ולמשוך אותו עד הסוף או בצורה מהירה מידי. אחרת הנזקים כפולים וההוצאה מיותרת,יכול להיות קריעה של החבל והתנתקות, יכול להיות נזק של שבירת הקפיץ, גם נזק של קריעת רצועות פנימיות או ניתוק שלב מחבר מהשדה על כן אמורים אנו לנהוג במשנה זהירות ועדינות כלפי החבל ומשיכתו. תוצאה של תריסים ירוקים טובים ומתפקדים. כאשר תריס עובד בצורה נכונה והוא ממלא את תפקידו,שהוא חשוב לאין ערוך, אזי הרווחנו מכול הכיוונים, א,,, חסכנו הגעת בעל מקצוע שיבוא לבצע תיקוני תריסים חשמליים, ב,,, התריס שתפקידו לתת לנו הגנה מפני קרני השמש המזיקות, לשמור על טמפרטורה נכונה של החדר ולתת לנו צל, לחסוך בהוצאות החשמל, וכתוצאה מכך למנוע התחממות כדור הארץ בעקיפין על ידי הפעלת יותר שעות בטורבינה של חברת החשמל,וכתוצאה מכך, לשרוף יותר מזוט או פחם מזיק להפעיל התנורים בחברת החשמל אשר דרך הארובות שלה נושפת את המזיקים כלפי מעלה לאוויר שעם הרוח לוקחת את החומרים המזיקים ומורידה אותם על מבנים,על הכביסה, על מכוניות, וכ"ו בדרך זו כשנדאג לשמור על הצלה טבעית,אין אנו צורכים אנרגיה מיותרת, ואין מפעילים מזגן ,מה קיבלנו קבלנו שהירוקים צודקים התנועה לאיכות הסביבה תפקידה לשמור על כדור הארץ, על בריאותנו ועל מקורות האנרגיה שלנו לאורך השנים.המשך מאמר על תריסים חשמליים יבוא במאמר הבא.


תגיות: תריסים חשמליים,  תיקון תריסים חשמליים, טכנאי תריסים חשמליים, מנוע תריס גלילה חשמלי

www.trisey-glila.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נתנאל שמואלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]