חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לנהל עסק בלי אוברדרפט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פדנטים פדנטים נקיון נקיון ניקיון משרדים

נושא המאמר: איך לנקות רהיטים עדינים
מאת: מאיר כהן   שמור מאמר למועדפים

ניקיון הוא חלק חשוב מאוד משגרת החיים היומית של כולם. בין אם בבית או במשרד, הקפידו לנקות גם את הרהיטים הנמצאים בחלל המקום, מאבק המצטבר עליהם ומלכלוך. בהרבה משרדים ובתים ישנם רהיטים מיוחדים כענתיקות שנקנו בשוק או מנגד רהיטים מאוד יקרים העשויים מחומרים מאוד עדינים. בזמן שרהיטים אלה מוסיפים המון אופי וחן לחדר הם יכולים גם לצבור אבק הרבה יותר מרהיטים אחרים וזאת לעיתים בגלל החומר העדין מהם הרהיט עשוי. בחברות המתמחות בניקיון מקומות גדולים כמשרדים, יודעים כיצד לנקות רהיטים יקרים מחומרים רגישים. רהיטים מסוימים לא ניתן לנקות כמו שמנקים את שולחן העבודה או החלון ויש להיזהר ולבחור בקפידה את חומר הניקוי ושיטת הניקיון שמשתמשים עליהם. ניתן לשמור על רהיטים כאלה לאורך זמן כשמנקים מהם את האבק לפחות פעמיים בשבוע. כך ביום ניקיון המשרד הרהיט העדין צובר פחות לכלוך וניתן לנקותו בעדינות ולייבשו ביתר קלות. צריך לדעת להבחין מאיזה חומר עשוי הרהיט. מעץ עדין או מבד עדין. על רהיטים העשויים מחומרים מסוימים אסור להשתמש לעיתים במים כדי לנקותם כדי לא להרוס את הבד. יש רהיטים שניתן לנקות אותם עם מים וסבון בלבד אך אסור להשתמש עליהם בחומרי ניקוי שונים שהכימיקלים שלהם עלולים להרוס את הרהיט. על מנת לשמור על מצבם של הרהיטים העדינים יציב וכדי שחייהם יתארכו והם ישמרו זמן רב יש לנקותם ביסודיות מספר פעמים בשנה, עם זאת לא לנקותם יותר מידי פעמים [פרט לניקיון האבק מהם] כדי לא לשחוק ולהרוס את החומר העדין מהם הם עשויים. למרות שלניקיון רהיטים אילו נדרשת עבודה קשה , אם ברשותכם פריטים כגון אלו, אתם ודאי יודעים שהיופי והחן שהם מוסיפים לבית או למשרד שווה את זה. בפדנטים ניקיון משרדים דואגים לנקות ביסודיות ולהקפיד על ניקיון נכון של רהיטים עדינים במשרד שלכם כדי לא להסב להם נזק. צוות המנקים של החברה מבין ומתמחה בניקיון של רהיטים רגישים ויודע איזה יחס להעניק להם. פדנטים דואגים לשמר את הריהוט והציוד בזמן הניקיון


תגיות: ניקיון משרדים, פדנטים נקיון, נקיון, פדנטים

www.pedantim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]