חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב'





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: העברת קרן השתלמות מיטב

נושא המאמר: קופות גמל מרכזיות בישראל
מאת: nav   שמור מאמר למועדפים

קופות גמל מרכזיות בישראל בכתבה זו נסקור 3 בתי השקעות בישראל בתחום של ניהול קופות גמל וניהול קרנות השתלמות – מגדל שוקי הון , אקסלנס נשואה ואינפיניטי. כל אחד מבתי ההשקעות מציע מגוון רחב של קופות גמל וקרנות השתלמות במגוון מסלולים שונים המותאמים לכל לקוח. בתי ההשקעות בישראל מציעים לנו מוצרים דומים אך כל אחד מציג בסופו של דבר תשואות שונות ברמות סיכון שונות. חשוב מאוד להכיר את בתי ההשקעות השונים על מנת שנוכל למקסם את הבחירה שלנו בבית ההשקעות שינהל עבורינו את קופות הגמל או קרן ההשתלמות שלנו. אקסלנס נשואה בית השקעות אקסלנס השקעות נוסדה בשנת ומנהלת נכון לשנת 2010 כ- 57 מיליארד ₪ במגוון רחב של מוצרי השקעה - אקסלנס קרנות נאמנות, קסם תעודות סל, אקסלנס קרנות השתלמות, אקסלנס קופות גמל, אקסלנס פנסיה, שירותי חיתום ומגוון מוצרים נוספים. קופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה בחברה מנוהלות ע"י חברת הבת – אקסלנס גמל. אקסלנס גמל שהוקמה בשנת 2001 מנהלת נכון לשנת 2010 כ- 18 מיליארד ₪. חלקו של הגידול נובע מרכישות שביצעה החברה כגון קניית קופות הגמל של בנק מזרחי וחלק ניכר נובע כתוצאה מאיכות הניהול לאורך השנים. הנסיון וניהול ההשקעות האיכותי, הפך את בית ההשקעות לגוף מוביל בישראל בניהול קופות גמל וקרנות השתלמות. בנוסף, ישנה הקפדה באקסלנס גמל על איכות השירות גבוהה ויחס אישי לכל לקוח ולקוח. מגדל שוקי הון מגדל שוקי הון הוקמה בשנת 1965והינה הגוף הפיננסי השלישי בגודלו בישראל ומנהלת מגוון רחב של מוצרים - מגדל קופות גמל, מגדל קרנות השתלמות, ניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות, חיתום ומגוון נוסף של מוצרים. קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בבית ההשקעות מנוהלות תחת חברת מגדל גמל פלטינום. מגדל גמל הוקמה בשנת 2003. תחת מגדל קופות גמל ניתן למצוא את קופת הגמל מגדל, עם וותק של 51 שנים המעמיד אותה בשורה הראשונה והמכובדת של קופות הגמל המשמעותיות בישראל. קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בבית ההשקעות מנוהלות במגוון מסלולים ברמות סיכון שונות כך שכל לקוח יכול לבחור את הקרן או הקופה המתאימה ביותר לאופיו ולצרכיו. הקו המנחה את מגדל גמל ומגדל השתלמות הוא עקרון הסולידיות וכך מנהלת החברה את השקעותיה בצורה שמרנית ומתן דגש על תשואות בטווח הארוך ומזעור סיכונים. בנוסף, העמידה החברה צוות ביקורת שמטרתו לבדוק כי התהליכים המתבצעים בחברה, מבוצעים בצורה טובה. אינפיניטי בית השקעות אינפיניטי בית השקעות מספק ללקוחותיו שרותי ניהול השקעות מקצועיים בארץ ובחו"ל במגוון רחב של מוצרים – אינפיניטי קופות גמל ואינפיניטי קרנות השתלמות המנוהלות תחת אינפיניטי גמל, ניהול קופות פיצויים וניהול תיקי השקעות. ניהול ההשקעות באינפיניטי השקעות שם לעצמו למטרה להשיג עבור לקוחותיו את מירב התשואות במינימום סיכון. באמצעות אינפיניטי גמל, יכול כל לקוח לבחור בין שני מסלולי השקעה עיקריים – מסלול אגרסיבי ומסלול סולידי. שילוב של מסלולי ההשקעות השונים באחוזים שונים מאפשרים לכל לקוח לבנות תיק שיהיה תפור לרמת הסיכון שהוא מוכן לקחת. למעשה, יכול כל לקוח לבחור את הרכב תיק ההשקעות שלו ולעדכן אותו לפי רצונו וצרכיו המשתנים. לקוחות אינפיניטי גמל יכולים בקלות לעבור ממסלול אחד למסלול אחר. בית ההשקעות משקיעה תקציבים משמעותיים במחקר ובאיסוף מידע מגורמים רבים בשוק ההון. לבית ההשקעות גישה שוטפת לדוחות של אנאליסטים ממגוון תחומים בכלכלה. כל זאת מאפשר לחברה להעמיד לרשות לקוחותיה את מירב המידע לניהול השקעותיהם.


תגיות: העברת קרן השתלמות, מיטב

www.ipensya.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י nav שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]