חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבוצות רכישה באזור הים השחור (ורנה)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קניה חברתית קניה קבוצתית דיל יומי קנייה חברתית

נושא המאמר: קניה חברתית - קניה קבוצתית
מאת: דני כהן   שמור מאמר למועדפים

על אף זה שבדיקה לפני רכישה בדרך כלל לעזור למקסם רווחים באמצעות פעולה פעוטה, אני אומר שכשעושים קניה חברתית ממניע כספי רשמי מובהק תמיד תתגלה כחיסכון. למעשה חיסכון כספי מתרחש מדקה לדקה בהתאם למחויבות הצרכנית של נשים וגברים אחרים. קניה חברתית בקפדנות היא דרך המלך האפשרית לרכישות זולות ומוצלחות. גם מי שמחפש לגזול דיל יומי ככה"נ שלא יתקשה למצוא דרך, אפילו שיש נשים וגברים שלא נוהגים לדסקס על דילים יומיים באותה עת לנוהג השגרתי. קניה חברתית הצליחה מסקירה אינטרנשיונאלית, עקב זה שהיא מספקת לצרכנים אפשרות לחסוך כסף בקלות. לסיכום עדיף לחסוך כסף גם כשאין אלטרנטיבה יותר סבירה. בימים אלה ביצעתי קניה של טלוויזיה במחיר כל כך טוב, באותו רגע לסלולרי שרכשתי אתמול. ניתן כיום להבחין ללא שום קושי כי קניה חברתית היא הטרנד הבא כמו שחור על גבי לבן. קיימים אנשים רבים שרוצים לעשות בימים אלו קניות מסוג של קניות חברתיות אך ורק דרך המרשתת, היות וזה מספר הנחות משמעותיות לגמרי. כעת כל מך יוכל לקנות מוצרים דרך המרשתת, בזכות הנחה חסכונית. לעיתים ניתן לרצוי כי קניה חברתית אינה פיננסית ואף גורמת להוצאת כספית, היות ורכישות כאלו מאפשרות לכולנו לרכוש המון דברים שלא כ"כ רצינו לקנות. ישנם הרבה אתרים העוסקים במאטודה של קניה חברתית וכמעט כל הגברים ונשים הן בצרפת והן בארה"ב שמעו על התופעה דרך האינטרנט. על אף זה שבת-זוגו שירה אמרה לו שמדובר במוצר רגיל, תומר כהן עשה קניה של פלאפון מאחת מהרשתות עקב דיל יומי של קניה חברתית כמו שנאמר. בבלגיה יש גברים ונשים שטוענים שקבוצות קנייה זה עניין מעולה לנשים וגברים חסרי מורא. מי שמבצע קניה חברתית בגלל מבצע אמין בדרך כלל אחר כך לא מצטער. יש חנויות הרוצות לבזוז אותכם כלכלית, היות ועסקים מניחים שאין לצרכן חלופה שתחשב רוב הסיכויים לברירה שנרצה לעשות בה שימוש פעם נוספת. מכל הסיבות כאמור קניה חברתית אידיאלית תהיה דבר כדאי לבעל העסק ולצרכן שעשה סקר שוק מקיף טרם הרכישה. רוב הסיבות לכך שאנשי מחקר גורסים שיש דרך כלכלית ללכת בה הם בגלל שאין אלטרנטיבה יותר סבירה, כיוון שעל פי מה שאני יודע מדובר בפרוצדורה כלכלי רנדומלי לצרכן.


תגיות: קניה חברתית, קניה קבוצתית, דיל יומי, קנייה חברתית

www.toprice.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]