חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חייה חיים בעלי משמעות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעל לוטן יחסי ציבור לוטן תדמיות לוטן

נושא המאמר: חשיבות האסטרטגיה ביחסי ציבור של בניית מותג
מאת: יעל לוטן, מנכ"ל 'לוטן תדמיות'   שמור מאמר למועדפים

עידן הגלובליזציה והמעבר לייצור ושיווק גלובאליים מחזק עוד יותר את חשיבות המותג. מותג טוב הוא מותג מוכר, ידוע ואהוד על ידי קהל המטרה אליו הוא נועד. הדרך להבאתו לידיעת קהל המטרה היא דרך יחסי ציבור מקצועיים הפועלים עפ"י אסטרטגיה מיוחדת אשר נבנתה במיוחד עבור זה. בעידן של היום, האסטרטגיה כובשת לה מקום בעל חשיבות עליונה במיומנות של יועץ יחסי ציבור מותג הינו הזהות והבידול של מוצר וללקוח יש בדרך כלל יחס רגשי למותג, המיתוג ואופני החדרתו לתודעה הן פן בלתי נפרד מהמערך השיווקי של החברה. זה מתחיל עם בניית המותג וממשיך באופן שיטתי ומתוכנן על מנת לבסס אותו, לחזק ולהקנות לו יציבות לאורך זמן. החדרת המותג חייבת לעורר הדים ומכאן ביסוסו בתודעת קהל המטרה צריכה להתבצע תוך דבקות באסטרטגיה אשר נבנתה במיוחד בשביל זה. מהי אסטרטגיית יחסי ציבור? אסטרטגיה ביחסי ציבור הינה תכנון מערך יעדים וצעדים של פעולות יחסי ציבור לטווח קצר וארוך המותאמות לחזון ולמטרות הלקוח. לכל לקוח נבנית אסטרטגיה המותאמת לצרכיו הייחודים. בבניית המותג הקריאטיב צריך להיות חדשני ,מעניין ופורץ גבולות. האסטרטגיה שוקלת צרכים עתידיים של הלקוח, מיצובו בקהל המטרה, וראייה עתידית של בניית המוניטין והתדמית הציבורית שלו. בניית האסטרטגיה מתבססת על מחקר ומכוונת לעתיד, היא משקפת את החזון של העסק ומציגה דרכים אופרטיביות להשגת המטרות ארוכות הטווח וקצרות הטווח ברמה התדמיתית, והתקשורתית. אסטרטגיה תדמיתית בוחנת את העסק מבחינת תדמית/מותג ומיצוב הלקוח ומתמקדת בפעילות יצירתית המכוונת למיצוב וביסוס התדמית והמותג, כזאת, שתשמש כמפת הדרכים של הפירמה ותיצור הסכמה וצפייה של קהל המטרה של הלקוח. מהן מטרות האסטרטגיה? תהליך יצירת המותג ובידולו נדרשת לכל מוצר, המיתוג בדרך כלל מתבקש עם צאת מוצר חדש לשוק. מטרת המותג היא לייצג את ערכי החברה ולגרום לזיהויו ע"י קהל המטרה בצורה חיובית אשר תגרום לו להתחבר למוצר, לאהוב אותו ולרכושו. בבניית המוניטין של מותג חשוב להאיר את עיני קהלי היעד, ולגרום להם להעדיף אותו על פני מוצרים אחרים. בשוק לא ממותג הצרכנים כמעט ולא יכולים להבדיל בין מוצר אחד למשנהו והיצרנים מתחרים ביניהם בעיקר על המחיר ולא על איכות המוצר, נדבך אשר פוגע בעיקר ברווחיות שלהם. החשיבות העיקרית של המותג היא בכך שהוא יוצר בידול בין חברות או מוצרים דומים. זוהי ההבטחה שלך ללקוחותיך הצורך להיות מותג חזק ומבודל נובע היום מהרצון אסטרטגית מדויקת ביחסי הציבור שלו לאורך כל הדרך. המאמר נכתב ע"י יעל לוטן, מייסדת בית ספר לוטן ליחסי ציבור. לוטן תדמיות הינו פלטפורמה חדשה וייחודית לקבלת הכשרה עיונית ומעשית בתחום יחסי הציבור. בי"ס זה הוא המוסד הראשון מסוגו בארץ המכשיר אנשי יח"צ על פי כללי אתיקה קפדניים ואמות מידה מקצועיות, מוגדרות ומדויקות. אנו מציעים דרך אחרת להסתכל על יחסי הציבור, תפקידם ומשמעותם. ערכי PuReComm הם: חדשות טובות, טוהר מידות, הסכמות, יצירתיות ותקשורת בחברה ובקהילה.


תגיות: יעל לוטן, יחסי ציבור, לוטן תדמיות, בניית מותג

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן, מנכ"ל 'לוטן תדמיות' שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]