חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היגיינה ומניעה של חלל הפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גיל הזהב בני גיל הזהב הגיל השלישי זקנה

נושא המאמר: מוצרי ספיגה למבוגרים לנוחות מירבית
מאת: רענן לוי   שמור מאמר למועדפים



מוצרי ספיגה למבוגרים לנוחות מירבית



גיל הזהב מביא איתו לעיתים את הצורך להכיר מוצרי ספיגה למבוגרים, כמו חיתולים או פדים, אם בשל חוסר שליטה בצרכים, ואם בשל חוסר יכולת לנוע ולהגיע לשירותים או בעיות פיזיות אחרות, הקשורות לתהליך ההזדקנות. כיום, קיימים מבחר מוצרי ספיגה למבוגרים, שמעניקים תחושת ביטחון ונוחות מירבית, ומונעים מצבים מביכים ולא נעימים, ועל ידי כך משפרים את איכות חייהם של הקשישים.


חיתולים סופגים הכל...


חיתולים הם אחד מאותם מוצרי ספיגה למבוגרים, שכאשר הם מותאמים היטב, הם מעניקים שיפור ניכר באיכות החיים, וכאשר הם אינם מוצלחים הם עשויים אף לגרום נזק כמו תפרחות חיתולים או אלרגיות וגירויים שונים על העור.


קיימים סוגים רבים של חיתולים למבוגרים, הסובלים מבעייה תפקודית או מחוסר שליטה,. התאמה נכונה של חיתולים לקשיש היא הצעד הראשון. על אף תחושת הבושה העשויה לנבוע מהמצב, כדאי מאוד לבצע התאמה נכונה של חיתולים מתוך המבחר העצום הקיים.


יש לבדוק, האם הצורך של מוצרי ספיגה למבוגרים בדמות חיתולים הוא לאורך כל היממה, או רק בלילה. יש לבדוק מהי כמות הספיגה הנדרשת. בנוסף, חשוב למדוד את היקף המותניים, כדי להתאים חיתולים בגודל הנכון ביותר לאדם. חיתולים גדולים או קטנים מדי לא יענו על המטרות שלשמן נועדו. כמו כן, יש להביא בחשבון האם האדם מטופל או עצמאי: במידה והוא מטופל, סביר להניח שמתבצעת תחלופת חיתולים נאותה, ואילו אם הוא עצמאי הרי שהוא מחליף חיתולים לבד. ההבדל בין השניים מתבטא ביכולת הספיגה המותאמת לכל חיתול ובנוחות השימוש בו.


ישנם חיתולים חד פעמיים ורב פעמיים, ישנם חיתולים סינתטיים העשויים ממגוון של חומרים ובטווח רחב של איכויות. גם בנקודה זו כדאי לבדוק מהם היתרונות והחסרונות בשימוש של כל אחד מהם עבור המשתמש, ואילו חיתולים יהיו נכונים יותר עבורו.


פדים וכלום לא יברח...


פדים הם מוצרי ספיגה למבוגרים בעלי שליטה מעט יותר גבוהה בצרכים, הסובלים מהתופעה של בריחת שתן, ומעוניינים למנוע את עוגמת הנפש הכרוכה בה.


כיום קיים מגוון רחב של פדים למבוגרים, וכדאי לבצע התאמה אישית ולבחור פדים מתאימים שיעניקו ביטחון מירבי.


מגוון מוצרי ספיגה למבוגרים הוא רב, כאשר קיים הבדל בין פדים המתאימים למבנה הגוף של נשים או גברים, כך שלא ניתן להבחין דרך הבגד בקיומם של פדים. בזמן התאמת פדים יש לבדוק האם מדובר בתופעת בריחת שתן בלילה או במהלך היום, ולבחור פדים בהתאם לצורך האינדבידואלי.


כיום ניתן למצוא פדים בדרגות משתנות של ספיגה, מקלה עד כבדה, באיכות משתנה של חומרים, נושמים או סינתטיים, בנוחות שימוש, ביכולת מניעת ריחות, הגנה על העור ובשאר משתנים המתאימים לאדם.

www.noahlee.co.il/44546/מוצרי-ספיגה-למבוגרים


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רענן לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]