חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיחות יזומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים בגוגל קידום אתר בגוגל קידום בגוגל קידום אתרים

נושא המאמר: קידום אתרים בגוגל
מאת: איתן יריב   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים במנועי חיפוש, כבר מזמן, לא בהכרח הדבר הנכון ביותר, בשביל בעלי אתרים ועסקים בתחומים שונים בגלל ולא לכולם ישנה היכולת הכספית להתחרות בתוצאות הלא ממומנות. על כך ובנושא מה נדרש מכם על מנת לקדם את האתר שלכם בגוגל- בכתבה זה.

עוד בתחילת עידן האינטרנט שאפו עסקנים להופיע בכל המקומות הנכונים, בתחילת עידן האינטרנט אלה היו בעיקר אינדקסים גדולים וכיום זהו מנוע החיפוש גוגל השולט, ללא עוררין בשוק מנועי החיפוש ברחבי העולם. ישנה תופעה אשר מעצימה, אצל אנשי עסקים הפועלים באינטרנט בתחומים ספציפיים להחשף ולשווק את העסקים שלהם, באינטרנט. והרי זה ברור- אתר נאה ומוקפד ככל שאפשר אולם ללא חשיפות הוא כמו דופלקס מדהים בלי דרכי גישה אליו. תנועה איכותית של גולשים לאתרכם תקבע, לבסוף, אם האתר יצליח או לא.

שנים רבות, שהאינדקסים אותם הזכרתי לעיל הם מקור זניח עבור התנועה לאתרכם- בני האדם הכירו והשכילו להבין כיצד עושים שימוש במנועי החיפוש אולם באחד מאלו, במנוע החיפוש של גוגל- יותר משאר מנועי החיפוש.

זה התרחש פתאום בראשית שנות ה2000- מנועי החיפוש כבר שלטו ברשת כמקור עיקרי בכל האמור לתנועה אל אתרכם ועדיין - גוגל הופיע אחרי מרביתם. עדיין לגוגל הייתה נוסחה טובה יותר להצגת התוצאות המעניינות ביותר בעבור הגולשים את הגולש. ממש ביום שהגולשים מצאו אותו, לא לקח זמן רב עד שמגמת החיפוש השתנתה- גוגל הפך למקור עיקרי לחיפוש שירותים מסחריים, אינפורמציה וחיפושים אחר מוצרים המובילים לאתרים. הפורמולה טרפדה מהלכים של בעלי אתרים שכל רצונם היה לעשות שינויים בדפי האינטרנט שלהם כפי שנעשה בעבר לטובת מנגנוני מנועי החיפוש.

גוגל הסתמך לא מעט לפי הצבעות הנחשבות לאמינות בגין מגוון קישורים מאתרים אחרים רלוונטיים פחות או יותר לתחום הספיציפי- תחום ה-SEO עבור אתרי החיפוש התעצם ברבות השנים והשתנה כהרף עין לענף המספק שירותי קידום במנועי חיפוש ובעיקר שירותי קידום בגוגל אשר בשלב זה העביר מעבר ל-שבעים אחוז מהתנועה המוערכת לאתרים בכלל (ואף יותר מכך בכל האמור אל הפוטנציאל)

כיום המנגנון של גוגל, זה אשר משפיע על אופן דירוג דפי האינטרנט בעבור ביטויי החיפוש בתוצאותיו עבר שינוי ניכר. קיימים יותר מ- מאתיים משתנים אשר בחלקם אינם ידועים ליועצי הקידום הפועלים להשגת יתרון תחרותי במיקומים ומיישמים קידום באינטרנט הלכה למעשה. קידום באינטרנט אומר להכיר את היישומים העומדת בבסיס אופטימיזציה למנועים אבל גם עוד- ככל שעוסקים בתחום אשר ברבות השנים הפך ליותר ויותר תחרותי (יותר מתחרים נגשו אל זירת התחרות והתחרו על מילות מפתח) כך השקיעו בעלי העסקים יותר ויותר כסף בשעות קידום - קידום אורגני בגוגל דרש שעות עבודה רבות יותר וכסף רב הועבר לטובת משאבי קידום אתרים - כספים אלו אינם זניחים היום בכלל - אנו מתייחסים אל במאות שעות קידום ותכנים עם קישורים אשר פוזרו היכן שרק אפשר ברשת- המטרה ברורה - להשיג את המתחרים ולהתברג במיקום טוב מהיכן שהיו- זאת היות שאתם מופיעים גבוה יותר בתוצאות של גוגל ועם זאת שהביטוי עבורו אתם נמצאים בתוצאות הוא ביטוי שמחפשים אותו יותר- כך רבים הסיכויים שימצאו אתכם, יקליקו על תוצאתכם ובמקרה וימצאו התאמה לבקשתם - יבצעו את מה שתכננתם.

הטרנד של קידום אתרים במנוע החיפוש נעשית פופולרית ומצליח לעשות חייל בימינו אנו, קיימים מאות פורומים בארץ המציעים לכם ללמוד על קידום אתרים - חלקם מספקים מידע שגוי היות והמידע הלא נכון ניתן מצד גולשים אשר עסקו בקידום באופן לא מקצועי אלא חובבני- על אתריהם שלהם- לאלו, חבר הידע וניסיון על מנת לעוץ עצה טובה אלא במקרה ומדובר במידע בסיסי ביותר ברור- גוגל מתנהג בהכרח בצורה שונה עם אתרים בענפים שונים - מומלץ לדעת את זה ואף כדאי לפנות אל מומחה קידום באינטרנט אשר מבין בענף

זה יאפיין בשלב הראשון את ביטויי הקידום אותם מומלץ לכם לקדם באתר- היות ועל ביטויים מסוימים ישנה לא מעט תחרות- יועץ קידום באינטרנט מומחה בכל האמור לקידום בגוגל יבחן קודם כל מהם המשאבים המתאימים על מנת שאתם תוכלו להראות במיקומים רלוונטיים ולא בכדי אלה במקומות ראליים דרכם תקבלו תנועה מספקת ופוטנציאל חשיפה אשר יוכיח את ה-ROI בעבור שירותי קידום האתר. זאת, בשלב מחקר התחרות ומציאת מילות המפתח לקידום.

האם ניתן לקדם באינטרנט בכל מחיר?

אם ותקציב שלנו אינו אינסופי ייתכן מאוד כי לא תוכלו להתקדם בעבור ביטויים מסוימים וכמובן לא להצליח להגיע למקומות מספקים - מהסיבה האמורה - צבירת משאבי קידום אל המתחרים במהלך השנים - משאבים שאין ביכולתנו לכסות כספית. היזהרו מרחק מיועצי קידום אשר מקדמים על פי מחיר אשר אינו משתנה עוד לפני שהם היבנו מהם מילות המפתח לקידום.

מחיר הוגן בעבור קידום אתרים בגוגל הוא כזה אשר לוקח בחשבון יעדים. כל מומחה קידום אינו יכול להתחייב על כך לנוכח שינויים שלא ניתן לצפות במרכיבי התחרות - הוא יוכל לעשות זאת רק לאחר דגימה מעמיקה של התחרות עבור מילות המפתח המרכזיות. חשוב לדעת כיצד לבחון את איש הקידום שלכם. קראו באינטרנט גם כיצד לבחון מקדם אתרים או חברות קידום אתרים- בקשו המלצות וניסיון. השמרו גם ממקדמי אתרים אשר נשבעים כי יתנו תוצאות בעבור ביטויים אשר אינם תחרותיים. ביטויים אשר אינם תחרותיים אומרים, לרוב- אלא אם התחום חדש, כי נפח הכניסות לאתר הפוטנציאלי יהיה מינימלי והרי זה הדבר היחיד שאמור לעניין אותנו כבעלי עסקים - כניסות רבות יותר באתר בעבור ביטויים מתאימים - לא הופעה בגוגל בביטויים שאף אחד לא מחפש. דרשו לקבל מספרים מדויקים בכל האמור אל כמויות החיפושים המדויקת לכל ביטוי וביטוי לקידום על פי גוגל עצמו וכלים אחרים.

באופן כללי, קידום אתרים בארץ, אינו דבר פשוט. בטח שבהשוואה לעבר בהם התחרות הייתה מועטה אם בכלל - הבינו כי כיום קשה לקדם כל מושג בכל מחיר והזהרו ממומחי קידום אשר אינם מקצועיים הרוצים את כספכם.


www.wao.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איתן יריב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]