חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מס קניה: היחס בין הוראות החוק החלות על תשלום ביתר של מס קניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיגרנה כאבי ראש חמצן טיפול בחמצן

נושא המאמר: מיגרנה וטיפול במיגרנה וכאבי ראש באמצעות חמצן
מאת: מוטי פנסו   שמור מאמר למועדפים


אנשים רבים סובלים מכאבי ראש ומיגרנות. המיגרנה נחשבת לסינדרום עצבי אשר בנוסף לכאבי הראש מלווה בד"כ גם בהקאות, בחילות ורגישות לאור. מיגרנות וכאבי ראש מסוג Clusterheadaches הנן פחות נפוצות ותוקפות 0.3% מהאוכלוסיה. הם מאופינות בהתקפים מיסרים ועזים של כאב, בד"כ בצד אחד, בסביבות העין או הרקה. ההתקף יכול לנוע בן 15 דקות עד 3 שעות ללא טיפול ויכול להתרחש גם מספר פעמים ביום.
ידוע כי טיפול יעיל עשוי להתבצע בהזרקת התרופה Triptan אך השימוש בה מוגבל עקב תופעות הלוואי. השימוש בתרופה זו גם אינו מומלץ לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות לבביות.
במחקר גדול שנערך בארה"ב, גילו החוקרים כי טיפול בחמצן בזרימה גבוהה סייע ל-78% מהנבדקים הסובלים ממיגרנה. אותם נבדקים דיווחו כי תודות לטיפול בחמצן בם היו משוחררים מכאב או שנהנו מהקלה משמעותית בסימפטומים , בתוך 15 דקות מתחילת הטיפול.
הסיבה ליעילות הטיפול בחמצן במקרי מיגרנה ו-Cluster Headaches נובעת ככל הנראה מהעובדה כי החמצן מכווץ את כלי הדם בראש בלבד, לעומת תרופות המכווצות את כלי הדם בכל הגוף. מן הידועות היא שכלי הדם של הסובלים מ קלסטר הדק מתנפחים עד 20 פעם מגודלם הטבעי.
המחקר אשר פורסם ב- The Journal Of The American Medical Association בדק 76 מבוגרים הסובלים מקלסטר הדק או מיגרנות. המשתתפים טופלו בחמצן נורמובארי באמצעות מסיכה למשך 15 דקות בתחילת התקף או לחילופין באמצעות אוויר רגיל דרך מסיכה. הפציינטים לא היו מודעים לאיזה קבוצה שויכו.
יותר מ-שלושה רבעים מהמשתתפים אשר סבלו מהתקפי המיגרנה, בקרב אלו אשר קיבלו חמצן, דיווחו על היעדר כאבים או על הקלה משמעותית בכאבים במהלך 15 הדקות מתחילת הטיפול. תוצאות הטיפול בחמצן היו טובות יותר משמעותית לעומת הפלצבו גם לאחר 30 ו-60 דקות מתחילת התקף המיגרנה. בניגוד לתרופת הטריפטן, הטיפול בחמצן לא לווה בתופעות לוואי כלשהן.
שאלה: ידוע כי לצורך מתן חמצן ביתי עבור אלו הסובלים ממיגרנות קיימים בלוני חמצן ומחוללי חמצן. מהי הצורה העדיפה?
תשובה: מבחינה בטיחותית, בוודאי שמחולל חמצן הנו בטוח יותר לעומת גליל חמצן אשר הנו מקור של חמצן דחוס בלחץ גבוה של 150-200 אטמוספירות. מבחינה תפעולית- שוב, מחולל חמצן הנו קל יותר לתיפעול ומהווה מקור חמצן טהור אינסופי וללא מגבלת זמן שימוש. בלון החמצן מתרוקן במהירות והליך מילויו כרוך בעלויות מצטברות ובבזבוז זמן ואנרגיה בעת השמשתו. יש לזכור כי בלון חמצן יספיק למספר קטן של שעות שימוש, כלומר למספק קצוב מאוד של טיפולים. לא נרצה להגיע למצב שדווקא בשעה שהוא הכי נדרש- גליל החמצן שלנו התרוקן...
מבחינה קלינית אין הבדל בין מחולל לבלון אך יש לציין כי בלון החמצן מסוגל לספיקות גבוהות מעל 10 ליטר לדקה ובלחץ גבוה יותר. בד"כ אין לכך כל צורך או משמעות.
לחברת פי מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ ישנם מספר פתרונות חמצן מיוחדים לאנשים הסובלים ממיגרנה , כאבי ראש וקלסטר הדק. לרשותנו המחולל הביתי החזק בעולם, Sequal Integra 10 . נשמח לסייע בייעוץ והתאמת מכשיר החמצן הנכון עבורכם, בשילוב עם הרופא הנוירולוג.
לסיכום, בחברת פי-מדיקל המתמחה בפתרונות מגוונים בחמצן רפואי לבית ולניידות, סבורים כי מחקר זה ורבים אחרים בנושא, מספקים הוכחה ליעילות ולבטיחות החמצן בטיפול סימפטומטי בהתקפים חריפים של כאבי ראש מסוג Cluster headaches ומיגרנה, ומאיצים בגורמים הרפואיים לבחון אפשרויות של הרחבת השימוש בשיטת טיפול זו, לטובת אלו הסובלים מכך.
הכותב הנו ביולוג רפואי B.Sc.,M.B.A ומומחה בעל שם בתחום הציוד והמכשור הרפואי לניידות ולשיפור איכות החיים.

www.portableoconcentrators.com/52418/מחולל-חמצן-10-ליטר-לדקה


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי פנסו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]