חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זכויות יוצרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב דיאטה

נושא המאמר: מים בדיאטה
מאת: רוני   שמור מאמר למועדפים

בדרך כלל אנו לא שותים מספיק מים. שתיית מים עוזרת מאוד כאשר אנו עושים דיאטה. תחושת הצמא מתורגמת בטעות לתחושת רעב ואנו אוכלים במקום לשתות. משקה הטוב ביותר הוא מים, במיץ ומשקאות ממותקים יש כמות קלוריות רבה וסוכר מיותר. גם במיץ פירות טבעי!
כדאי לשתות מים בכל הזדמנות. גם לגימה או שתיים של מים יכולה להועיל. למים אין שום ערך קלורי, הם בריאים לגוף וממלאים את הקיבה. כאשר שותים מים הגוף מרגיש שנעשתה כאן פעולה כלשהי הקשורה לאכילה ושתייה ועשוי לדחות מעט אכילה שאינה מתוך רעב.

האם יש יתרון במים קרים?
ישנה דעה ששתיית מים קרים גורמת לבזבוז אנרגיה מהגוף וזאת מכיוון שהגוף זקוק לאנרגיה כדי לחמם את המים הקרים לטמפרטורת הגוף. יתכן שהתאוריה אינה נכונה ואינה מדויקת, שכן באותה הדרך מים חמים אמורים לגרום להשמנה, וידוע היטב שמים חמים או קרים אינם משמינים, אולם בכל מקרה אין ספק ששתיית מים עשויה לעזור בתהליך של דיאטה מתונה.


שתה מים עכשיו!
כדאי לשפר את הזמינות של שתיית המים על ידי רכישת בר מים מינרליים, הקפדה על מלאי גדול של מים מינרלים בבקבוקים וכדומה. עשה זאת באופן מעשי ועשה זאת עכשיו. שתה מים בלי להתלבט יותר מדי.
שים לב: שתיית מים בכמות מופרזת עלולה להזיק. שתה אך אל תאבק בתחושות הטבעיות של הגוף ואל תכריח את עצמך לשתות עוד ועוד כאשר אתה מרגיש ששתית מספיק.

עשה סדר בדברים
נהל את חייך בצורה רגועה, שתה מספיק, אכול בצורה מסודרת, נשום, התעמל מעט, עשה יוגה, השתמש במחשב כדי ללמוד על דרכים חדשות לשיפור חייך ולחסכון כסף באינטרנט דרך הנחות ומבצעים, בדוק אם יש לך ביטוח רכב וסע לטייל, היוועץ בגולשים אחרים וישם את ההמלצות.

קח את הדברים בפרופורציה
דיאטה בריאה היא דיאטה מתונה והינה תהליך איטי והדרגתי. אל תצפה לירידת משקל מהירה! קח את הזמן והמתן בסבלנות לירידה האיטית אך הבטוחה אם תשמור על כללים בסיסיים של תזונה נכונה.
במקום לרדת 3-4 קילו בחודש, אך להשבר מהר ולהפסיק את הדיאטה, עדיף לרדת חצי קילו בחודש ואף בחודשיים ולהמשיך להתמיד בדיאטה זו. עדיף אף לא לרדת כלל ולא להעלות במשקל מאשר לרדת במהירות ולחזור למשקל עודף אחרי זמן קצר.

ecar.co.il/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97-%d7%a8%d7%9b%d7%91


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]