חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סלנג ושוב סלנג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים העצמת נשים

נושא המאמר: המדריך לזיהוי המנהלת שלך
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

רבות מאיתנו חולמות על כיבוש פסגות עולם הניהול.
בארגונים רבים ניתן כיום למצוא נשים בעמדות ניהול בינוניות ופחות בעמדות בכירות.
מאידך, לעיתים קרובות מאד, קרובות מידי נשמעת הטענה מפי נשים עצמן, שקל להן יותר להסתדר עם מנהל גבר, ושהמנהלת קשה ואיננה מפרגנת לנשים.

'המדריך לזיהוי המנהלת שלך' מוגש לכן הקוראות, בתקווה שיקל את מלאכת קטלוג המנהלת, ויספק כלים להתמודדות אפקטיבית מולה.

ארבע טיפוסיות של מנהלות קיימות בעולם העסקים;

החכמה שאומרת "בואו נבדוק מי משחקת במשחק, מהם הכללים, מהם הצרכים והרצונות",

הרשעית שמצהירה "אני לא משחקת אם... ואני דורשת לקבוע כללים חדשים, ובכלל, מה פתאום

ה 'תמה' ו 'זו שאינה יודעת לשאול' שוות לי?",
התמה שלא מבינה כלל על מה המהומה,

ונסיכת "נו, מילא", זו שמבינה הכול, ולא יודעת לשאול, השותקת בפינה וממתינה שמישהי אחרת תעשה עבורה את העבודה.


החכמה- וונדי של פיטר פן במהדורה משופרת, סופרוומנית, שזוכה להערכה מהולה בקנאה
החכמה שלנו אמיתית, נראית טוב ולא מנקרת עיניים, מרשימה, חזקה ולא מאיימת, נחמדה ואסרטיבית, יש לה עמוד שדרה, ערכים ועקרונות, אבל היא לא תמות למענם. הכול אצלה גמיש ותלוי בתמונה הרחבה, חשיבת WIN- WIN אצלה מככבת בגדול, היא יודעת לוותר ולתת לאחרות להרגיש מנצחות ומרוצות, היא רואה את חצי הכוס המלאה, אופטימית, מאמינה, נותנת ומקבלת, לא מקריבה, בסופו של דבר היא חכמה לא קדושה. את ז'אן ד'ארק היא מעדיפה לראות בסרטים, בעסקים היא חיה בשביל לפעול ולא תמות למען הפעולה. לכן, לא תגייס את טרומפלדור וסיסמת ה"טוב למות בעד ארצנו" שלו לקמפיין הבחירות שלה. כיאה ל 'חכמה' היא משתמשת בכל האינטליגנציות, האינטליגנציה הרגשית עובדת אצלה שעות נוספות, היא רגישה ומרגישה אבל לא רגשנית, מתעניינת ומשתפת. המושלמות שלה לעיתים קרובות מעצבנת. היא עושה הכול נכון. הדיבור הוא אמצעי, לא מטרה, ומכיוון שהיא 'חכמה' היא יודעת לעשות מה שרבות אחרות לא מצליחות- היא יודעת להקשיב. היא בוחרת בגדים כמו גדולה, על פי המקום והמטרה, הבגדים הם לא ISSUE בשבילה, צבעי בסיס, הולכת על בטוח, חולצות ומקטורן, סיכה בדש שמאל ותוך עשר דקות היא מוכנה להרשים את כולם בישיבה. ה 'חכמה' שלנו היא התגשמות החלום של גברים ונשים בעסקים, זן נדיר במחוזותינו שכדאי להפכו למודל חיקוי.

חכמה יקרה שלנו, כדאי לך לזכור שאת נמצאת בארץ ה 'קומבינות', היושר והמושלמות יפים ברזומה, במציאות את מנקרת עיניים לים הקנאיות מעמידות הפנים סביבך,

המלצה שלנו-כדאי לך לשמור על קמצוץ מה 'רשעית' ולגייס אותה להגנה על המולדת


המרשעת (הקלפטע)- ביצועיסטית, מזיזת עולמות, מוציאה לפועל של פנטזיות וחלומות, אין לה אלוהים ואין לה מעצורים, מצליחנית דורסנית שאנו אוהבות להשמיץ ולשנוא

המרשעת היא קלפטע מתוחכמת, מחוברת בנימי נפשה לחצי הכוס הריקה, תמיד נדמה לה שהיא נותנת בשעה שכל עיוורת מהצד יודעת שהיא 'מקמבנת' כפייתית. על שיתוף פעולה לא שמעה, עבודת צוות הוא מושג במילון, טוב לסדנאות לעובדות שלה. מבחינתה, היא וצרכיה נמצאים במרכז. לא תתפוסנה אותה נותנת קרדיט לאחרות, ומאידך הקרדיט שלהן נדבק אליה כמו לטפלון. מזהות? היא יכולה להיראות נחמדה, משתפת, וכך מפילה קורבנות חדשים ברשתה. לצידה עומד בדרך כלל אביר- גבר- גבוה דרגה- סולל- דרך, ובתמורה היא משמשת יד ימינו. היא יכולה להתחפש, כמו הזאב בכיפה אדומה, לחייך, לפרגן, להצטייר כפמיניסטית, אבל חדות העין מגלות בשנייה שמדובר בפמיניזם כדאיניקי- רגעי- מסחרי וממוחזר. המוח שלה עובד חד- כיוונית, החיים שלה הם הופעת יחיד ובכל פריים תמצאו רק אותה ואת האביר המקדם. פרגון עבורה פירושו קריאת "אמן" של קבוצת המריעות שלה, שתומכות בכל מעשיה ואמירותיה בעיניים עצומות, ללא ביקורת וכמובן ללא פרוסה ולו הכי דקיקונת מעוגת הקרדיט. תמיד תמצאנה פרייריות חדשות שתחשובנה שאיתם היא תתנהג אחרת, וכך היא מתעצמת מרגע לרגע, אפוטרופוס מימין וקדר פרייריות תמימות מריעות מכל עבר, היא שודדת כוחותיהן, וממלאה את מצבריה. הרשעית לא מרגישה ולא מתרגשת, בשורה תחתונה מדובר באימא החורגת של סינדרלה, 'ביצ'ית' עם הכשר בד"צ. מוצצת הדם הערפדית מושכת את הכמהות לתחושת עשייה. היא מתקדמת והן נותרות מאחור שבורות ומרוסקות. הרשעית שלנו מודעת לכוחה, לבושה "BY THE BOOK", יודעת להשפריץ סקס ברגע הנכון, ומניפולציות כמו "עשיתי את זה רק בשבילך" או "חשבתי שתאהב את זה"...הן התנ"ך שלה. ואגב, רגשות אשם אין לה ובלילות היא ישנה מצוין.

רשעית חסרת מצפון שלנו, זוכרת את הפתגם "כול כאלב ביג'י יומו" (כול כלב בא יומו) ?, ובכן, הוא נכון גם ל כ ל ב י ם ממין נקבה ...הכול עניין של זמן.

ה'תמה'- תמימה'לה- דרוש מאבטח אישי במשרה מלאה לניהול של 'תמימה לנד'

ילדה בפוזה של אישה, נאיבית כמו נווה מדבר בין עין גדי לקלייה, עיניים גדולות ומעצבנות פעורות לרווחה בסימן שאלה נצחי, ערכים ואמונות של 'ילדה מבית טוב'. בעיניה, נשים תמיד טובות וכוונותיהן טהורות.

צריכות את עזרתה- היא מתגייסת. מאמינה, פעם אחר פעם, למרות נפילות ואכזבות שהפעם זה יהיה אחרת. היא לבושה כמו ילדה, מעין 'מיידלע', לא מבינה מה רוצים ממנה, סריגים, שמלות, צבעים לא בולטים, לא דרמטיים, אווריריים, שיער ארוך פזור, משחקת בו הרבה, שבויה בתוך תפישת הילדה, 'הילדה הנצחית הבלתי- משתחררת של אבא' שלה שלא גדלה למרות שאבא כבר מזמן לא בסביבה. היא אוהבת מחכה ומאמינה, רק שהנסיך, תחליף האבא עדיין לא בא. היא אשת ה"למה". למה?, כי כול משפט שלה מתחיל ב"למה". למה לי זה לא קורה? ולמה לא אני? ולמה היא עושה...? היא ידידותית לסביבה , 'תאהבו אותי' הוא שם המשפחה שלה, היא בעד הכול, אבל לא מסוגלת לבצע כלום. אם תחבור אליה 'חכמה' עם מוכנות לקדם, תיווצר שותפות, אולם, בדרך כלל היא מהווה טרף קל ומפתה לרשעית, שעושה בה שימוש חד פעמי, זורקת לסל וחסל. בדרך כלל התמה היא אשת עבודה, עבודה קטנה, בלי חזון, עם אינסוף קיטורים לכל המטה אוזן, בלי נתיב המראה ועם תסכולים מצטברים, עד הרגע בו היא מצליחה להפוך את ה "למה" ל "איך" והופכת ל 'חכמה'.

תמימה'לה שלנו, יאללה קחי חופשה עד פסח הבא ותגדלי, התמימות התלותית שלך מעייפת ומשעממת אותנו.


ונסיכה'לה שלנו, שאינה יודעת לשאול- הנסיכה במגדל השן שמאמינה באגדות, החולמת שמסרבת להתעורר, בלונד ייצוגי לימין המנכ"ל, קישוט הכרחי בכל מחלקה, אובייקט ולא פרטנרית, למועדון ה "BOYS" תיכנס רק כקישוט לצדו של מנכ"ל מתבגר

היא נסיכה, למה? כי היא נראית כמו נסיכה, לבושה כמו נסיכה, ידיה ענוגות ועטויות כפפות דמיוניות, כדי שלכלוך העולם לא ידבק בה. היא חכמה, פקחית ומפוקחת. מאז שהיא זוכרת את עצמה היא נסיכה, עדינה ומחכה. הנסיכה שאינה יודעת לשאול איננה עצלנית או פחדנית, היא פשוט עושה מה שהיא יודעת וחונכה לעשות- היא נ ס י כ ה. נסיכות לא יוזמות, לא מקדמות, לא מעלות רעיונות ואפילו לא שואלות שאלות קשות, לא את עצמן ובודאי שלא את העולם. בדרך כלל יש לה תפאורה תלת מפלסית צפונית מנקרת עיניים בדמות נסיך, טירה ומשפחה, מה שחסר לה זה עמוד שדרה. היא קיימת, חיה, עובדת, סופגת, לעיתים, תביע רעיון בקול ענות חלושה, אולם מיד תסתגר תיסוג ותסתגר בתוך עצמה, ממתינה להגשמת הפנטזיה באמצעות נסיך חלוד מממלכה נשכחת. יש לה בדרך כלל גב בדמות משפחה, כסף, מעמד אשר הם כרטיס הכניסה שלה לעולם. מסע שחרור, התנערות והכרזת עצמאות הופכים אותה ל 'נסיכה חכמה' והיא עשויה להמריא למעוזים נחשקים בפוליטיקה, בעסקים ובחיים האמיתיים, ואז תשמעו אותה אומרת ש"הבית כלל לא עזר בתהליך"...

נסיכה יקרה, התעוררי, באגדה שלך את הנסיכה, אבל במציאות יש נסיכות צעירות ויפות יותר, והנסיך שלך נמצא כרגע עם אחת מהן..

מ ז ה ו ת?

אודות הכותב:
שירית בן- ישראל
מומחית להעצמה ומיתוג מעשי של א-נשים
יועצת עסקית וארגונית,
WO-MEN EMPOWERMENT
מנכ"לית STS
מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]