חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סכנות הקרינה העל סגולית ופתרונות מומלצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין תשלום קנס עו"ד תשלום קנסות

נושא המאמר: עורך דין תשלום קנס
מאת: עורך דין תשלום קנס   שמור מאמר למועדפים

לאחרונה גוברת המודעות לנהיגה שבניגוד לחוק – תוך קמפיינים באמצעי המדיה השונים לנהיגה תחת השפעות סמים ושכרות, לנהיגה ללא רישיון נהיגה או ביטוח חובה, לנהגים שמשתמשים בטלפון הנייד ברכב באופן שאינו חוקי (ללא דיבורית מותקנת ברכב), הרי שאז החוק מטפל בעבריינים באופן מחמיר למען יראו ויראו ושהעניין לא יחזור על עצמו. על הנהגים מוטלים עונשים חמורים שמתבטאים לא רק באמצעות כסף אלא גם שלילת רישיון ועבודות שירות. אנשים אלו מגיעים על פי רוב עם הזימון למשפט ומקבלים לידיהם את רוע גזר דינם כפי שנגזר מלמעלה. לאותם האנשים ישנה האפשרות לפנות לעורך דין תעבורה שיפעל להקלה בעונש ואף למחיקתו כליל. דו"ח חניה – מקרה שהיה... במקרה לדוגמה שהיה, רכב חנה באופן חוקי לחלוטין בצידי כביש שצבע שפת המדרכה שלו הינו אפור. למחרת, גילה הנהג להפתעתו כי המדרכה נצבעה במהלך הלילה בצבעי כחול –לבן, והנה מונח על השמשה הקדמית דו"ח עירייה. משיחה מול מוקד העירייה נאמר כי ניתן לגשת ולבטל את הדו"ח – והוא יבוטל באופן מיידי. הנהג ניגש לאחר המועד הנקוב לערעור על דו"ח, ובמקביל לא רק שלא ביטל את הדו"ח אלא שנאמר לו שלא בוצעה שום צביעת מדרכות בסמוך לתאריך זה ועל כן עליו לשלם את הדו"ח בתוספת קנס. במצב זה, לנהג יש שתי אפשרויות: אוזלת ידו להוכיח לעירייה כי יום לפני הייתה מדרכה אפורה, או להיעזר ב עורך דין דיני תעבורה . גביית חובות על ידי עורכי דין בתקופה האחרונה התעוררה תופעה שבה הליך גביית החובות לדו"חות חניה נעשים ע"י משרדי עורכי דין. הלכה למעשה, אותו עורך דין עלול להשתמש בכוח שבידיו ושלא להיזהר בדבר האתיקה המקצועית ודייקנות בזכויות החייב. ממש מסיבות אלו כבר בוטלו בעבר דו"חות חניה שלא הייתה בהם חוקיות הודעות תשלום קנס תעבורה מסוג זה.

www.tabura.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עורך דין תשלום קנס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]