חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
במה מאמן אישי יכול לעזור לי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמן מרווה אומגה 3 צמחית אומגה מרווה אומגה 3 מרווה

נושא המאמר: שמן מרווה - מקור לאומה 3 צמחי
מאת: ויטהמול - כי בריאות זה הכל   שמור מאמר למועדפים

שמן מרווה - אומגה 3 המופק מצמח המרווה (צ'יה) מגידולים אורגנים.
נקרא גם מרווה מקסיקנית SALVIA - HISPANICA, כאמור, מוצאו של הצמח ממקסיקו. זהו צמח חד-שנתי, זקוף ומסועף, צבע העלים ירוק בהיר וצבע הפרחים כחול בהיר וממנו מכינים שמן מרווה אומגה 3.
זרעי צ'יה הם אחד המקורות העשירים ביותר באומגה 3, הם מכילים אומגה 3 בכמות גדולה הרבה יותר מכל מקור אחר בטבע ולמעשה שמן מרווה המופק מזרעי צ'יה מכיל כ 64% אומגה 3.
כמו כן, שמן מרווה המופק מזרעי הצ'יה מכיל אנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון) בכמות העולה על כל מקור צמחי אחר כמו גם ברזל וסידן.
ברזל הוא מקור תזונה חשוב לגוף, כמות נמוכה מדי של ברזל גורמת לאנמיה - ירידה בכמות ההמוגלובין בתאי הדם האדומים, כמו גם לירידה במספר תאי הדם האדומים. דבר זה מוביל לירידת כמות החמצן שמגיע לרקמות בגוף ולתפקוד פחות טוב של רקמות אלה. סידן הינו מינרל הקיים בגופנו בעצמות. ניתן להשיג סידן במזונות שונים, מוצרי חלב ידועים כמכילים כמות סידן רבה.
שמן מרווה ונוגדי חמצון
שמן מרווה מכיל נוגדי החמצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים ובכך עוזרים לגופינו להתמודד עם, זיהום אויר רעלנים שונים נוספים ונזקי העישון.
אומגה 3 שמן מרווה - עשוי לסייע בצורה משמעותית בהפרעת קשב וריכוז, מסייע בהפחתת כולסטרול, להעלות כולסטרול טוב, מסייע בהפחתת רמות שומנים בדם טריגליצרידים, מסייע לזרימה תקינה של הדם, מסייע בשמירה על בריאות הלב והמוח מסייע בשיפור את מראה עור הפנים, השיער והציפורניים, מסייע בדלקות ומחלות דלקתיות
זרעי המרווה (צ'יה) מהם מופק שמן מרווה, מכילים סיבים תזונתיים, חומצות אמינו וחומצות שומן חיוניות וחלבון ברמה גבוהה ביחס למקורות צמחיים אחרים.
בזכות חומצות השומן שיש ב: שמן מרווה, חל שיפור ניכר בחילוף החומרים בגוף (מטבוליזם) ובשל כך חל שיפור בבניית מסת השריר בזמן פעילות וכן האטה בפירוק השריר בזמן מנוחה.
זרעי הצ'יה מכילים חלבונים ברמה גבוהה, סיבים ופחמימות מורכבות ולכן מהווים מקור מעולה לאספקת אנרגיה למוח. קיימים מוצרים רבים המכילים שמן מרווה, אך נבדלים בין היתר באפשרויות הצריכה, כמוסות לעומת שמן מרווה טהור מבקבוק.
הגורמים שנמנו מעלה מעידים כי שמן מרווה חשוב ביותר לבני הגיל השלישי, ילדים וספורטאים, כמו כן מתאים שמן מרווה לכל גיל ומצב בריאותי מלבד הריון והנקה.
זרעי שמן מרווה מכילים כמויות גדולות פי כמה כאשר מדובר ברכיבים החשובים לגופינו, אותם אנו משיגים בד"כ ממזון, לדוגמה: אומגה 3 יותר פי כמה מאשר בדגים, ברזל פי כמה מאשר בתרד, סידן פי כמה מאשר בחלב.
שמן מרווה – למי מתאים
לכן מתאים המוצר במיוחד לאנשים אשר תזונתם אינם מאוזנת ומחפשים תוספת טבעית ובריאה לרכיבים חיוניים. זרעי צ'יה אינם מכילים גלוטן ולכן הם מתאימים לחולי צליאק. נטורפטים רבים ממליצים על שמן מרווה כמקור טבעי ובריא יותר לאומגה 3.

www.vitamall.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_light.tpl&product_id=179&category_id=4&option=com_virtuemart&itemid=2


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ויטהמול - כי בריאות זה הכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]