חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תדע האם באמת אתה על דרך המלך לשלמות שלך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלכלה ניהול תיק השקעות

נושא המאמר: ניהול תיק השקעות - השקעה באגרות חוב
מאת: איזי קולג   שמור מאמר למועדפים



מהן אג"ח חברות ומהו יתרון ההשקעה בהן?
חברות המעוניינות לגייס כספים עבור הרחבת פעילות או עבור מיזם חדש, יכולות להנפיק אג"ח לציבור ולגייס הון בדרך זו. המשקיעים מצידם, מלווים כסף לחברה ונהנים מהחזרי קרן ו/או ריבית במועדים ובתנאים קבועים מראש. בשונה ממניות, בעלות על אגרת חוב של חברה אינה מהווה אחזקה בחברה והמחזיקים בה אינם משתתפים בניהול החברה המנפיקה.

שוק האג"ח הקונצרני התרחב בהתמדה בשנים האחרונות ומשך אליו משקיעים אשר חיפשו תשואות אטרקטיביות מאלו שמניבות אג"ח ממשלתיות.

רוב אגרות החוב מחולקות לפי קטגורית תקופה לפדיון:

אג"ח לטווח קצר - מועד פדיון עד 5 שנים.

אג"ח לטווח בינוני - מועד פדיון בין 5 ל- 12 שנים.

אג"ח לטווח ארוך - מועד פדיון מעל 12 שנים.



מאפייני אג"ח חברות:
· גיוון: השקעה באג"ח חברות מאפשרת חשיפה למגוון סקטורים, תשואות וסיכון. אג"ח חברות יכולה להפוך תיק סולידי לאגרסיבי יותר או לגוון תיק בעל תשואה קבועה כגון תיק המורכב מאג"ח ממשלתיות.

· הכנסה קבועה: רוב החברות משלמות ריבית שנתית או חצי שנתית קבועה, פרט למקרים בודדים של אג"ח ללא קופון אשר מונפק בדיסקאונט ובסוף תקופת האג"ח משלם את כל הקרן. חריג נוסף הוא אג"ח אשר הקופון שלו ניתן בריבית משתנה, ותשואתו נמוכה יותר מתשואת אג"ח בעל ריבית קבועה בתאריך פדיון זהה.

· תשואות אטרקטיביות: אג"ח חברות מספקת, ברוב המקרים, תשואות גבוהות יותר משל אג"ח ממשלתיות באותה תקופה לפדיון.

· נזילות: אג"ח חברות לרוב נזילות, ויכולות להימכר בבורסה בכל זמן לפני מועד הפדיון.



דירוג האיגרת
בעולם וגם בארץ, קיימות חברות דירוג כגון מידרוג או מעלות, המספקות דירוג בלתי תלוי עבור אגרות החוב הקונצרניות.

חברות הדירוג בוחנות את רמת סיכון האשראי של החברות המנפיקות על ידי בחינת מצבה הפונדמנטליסטי של החברה, תנודתיות ותחרותיות הסקטור בו היא נסחרת והוותק שלה. חברות אשר הדירוג שלהן נמוך ביחס לאחרות, יספקו שיעור ריבית גבוה יותר כתוספת סיכון.

תמחור האיגרת
מספר גורמים משפיעים על מחירה של אגרת חוב. ביניהן הזמן עד לפדיון, דירוגה על ידי חברות הדירוג ושיעור הריבית במשק באותה תקופה.

אג"ח חברות נמצאות ברמת סיכון גבוהה יותר, מתומחרות נמוך יותר ומניבות תשואה גבוהה יותר ממקבילותיהן באג"ח הממשלתיות. שוני זה יוצר פערי תשואות בין אג"ח ממשלתיות לאג"ח חברות, כאשר האחרונות מפצות בתשואה גבוהה יותר על החשיפה לסיכון.



לסיכום, השקעה באג"ח קונצרני מקנה לרוב תשואה גבוהה יותר מאג"ח ממשלתיות, תוך הגדלת מרכיב הסיכון, ומגוונת את תיק ההשקעות. בנוסף, אג"ח אלו מספקות הכנסה קבועה ותשואות אטרקטיביות, נזילות ושיטת דירוג תומכת החלטות השקעה.

www.easy-college.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איזי קולג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]