חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד אנו יכולים למנוע שריפה שלא נראת לעין- האם זה בידיים שלנו?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון לידה מארטיקלס

נושא המאמר: טיפולי פוריות ודיקור
מאת: הילה כץ    שמור מאמר למועדפים

בעיות פוריות עלולות להיווצר בשל גורמים שונים ומגוונים, בין אם מקורם באישה בשל בעיות הקשורות בחצוצרות, שחלות, רחם ומחלות שונות (כגון סינדרום השחלה הפוליציסטית), בין אם מקורם בגבר בשל בעיות הקשורות בספירת זרע נמוכה, תנועתיות זרע נמוכה, בעיות פיזיולוגיות שונות (אשך טמיר, ורידים מוגדלים) ולעתים בשל גורמים בלתי מוסברים. ואולם, חרף שכיחותם המשתנה של הגורמים לבעיות פוריות, ניתן להבחין בגורם נפוץ במיוחד המהווה סיבה מרכזית לבעיות פריון, והוא הגורם ההורמונלי. איזון הורמונלי בקרב גברים משפיע רבות על ספירת הזרע ואיכותו של הזרע. אך בעיקר, לאיזון ההורמונלי נודעת חשיבות רבה אף יותר בקרב נשים. בראש ובראשונה, מאזן הורמונלי תקין אצל האישה מאפשר ביוץ תקין, אשר בהעדרו, לא יתרחש הריון ספונטני. כמו כן, הפרשת הורמונים תקינה, הינה מהותית גם לאחר הביוץ, לצורך יצירת התנאים הנוחים להפריה, הכנת הרחם לקליטת העובר, ותמיכה מרכזית בהריון, לכל אורכו.
במהלך שני העשורים האחרונים, התרחב השימוש בטיפולים הורמונליים חליפיים, שמטרתם להביא לאיזון הראוי ולהגברת הפוריות. טיפול הורמונלי חליפי, כולל מתן תרופות קונבנציונליות שונות ובהן טסטוסטרון (לגברים), וכלומיד וגונדוטרופינים (LH,FSH) לנשים, במינונים שונים. אחד הגורמים המרכזיים למגמה זו, הינו תוצאותיהם משביעות הרצון של טיפולים אלו. טיפולים אלו יעילים במיוחד כחלק מהפריה חוץ גופית ובמסגרת טיפולי פוריות מתקדמים אחרים.
יחד עם זאת, במקביל לעליה בשיעור הטיפולים ההורמונלים החליפיים, ניתן להבחין במגמה נוספת המצויה בהתרחבות, והיא הפניה לטיפולים משלימים, שמטרתם להשיג איזון הורמונלי, ובעיקר לטיפולי דיקור סיני.
יש הסוברים, כי לכאורה מדובר בסתירה, שכן צפוי, שעליה בריבוי השימוש בטיפולים קונבנציונליים, דווקא תגרע ממקומם של הטיפולים המשלימים, לרבות הדיקור הסיני. ואולם נראה כי ההפך הוא הנכון, ודומה כי שני סוגי הטיפולים, חרף שונותם הרבה, מתיישבים זה עם זה ומשלימים האחד את משנהו באופן ראוי לציון, אשר אף מוצא את ביטויו במחקרים שונים.
לצד הצלחתם הרבה, לטיפולים הקונבנציונליים עלולות להצטרף תופעות לוואי בלתי מבוטלות הן במישור המנטלי והן במישור הפיזי ? אינטנסיביות הטיפולים גורמת לא אחת לעומס נפשי רב, ללחץ ולחרדה וכן לתופעות המתבטאות בבחילות, חולשה ועוד.
בה בעת, מטרתו של הדיקור הסיני היא להביא לאיזון הורמונלי מיטבי, להפחית לחצים ולהקל על תופעות שונות כגון כאבי ראש, בחילות ועוד. וכך נראה, כי יתרונותיו של הדיקור הסיני, משלימות את חסרונותיו של הטיפול ההורמונלי הקונבנציונלי.
גם מחקרים שונים מצביעים על יתרונות אפשריים של השילוב בין הטיפולים (כאשר אלו ניתנו לאחר היוועצות ברופא). כך, שילוב טיפולי הפריה חוץ גופית יחד עם דיקור סיני, נמצא כבעל פוטנציאל רב בהעלאת שיעור ההצלחה של טיפולי ההפריה.
כמו כן, מחקר שבוצע הראה כי לדיקור הסיני השפעה גם בהפחתת מקרי ההפלות הטבעיות, וכן בשיפור כמות הזרע ותנועתו, בקרב גברים. על כן נראה, כי בחירה בשילוב הראוי בין הטיפולים (תוך היוועצות ברופא המטפל), עשויה לא אחת להימצא כיעילה ביותר, ובעלת שיעור ההצלחה הרב ביותר, בטיפול בבעיות פוריות, בין אם מקורן אצל הגבר, האישה או בגורם בלתי מוסבר.
אודות הכותב:
הילה כץ הינה עורכת פורטל פוריות וילודה המספק מידע מקיף בנושא פוריות, ביוץ והריון. כן ניתן למצוא באתר מידע רב אודות בעיות פוריות, טיפולי פוריות, חדשות פריון, טיפולים משלימים ועוד.






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הילה כץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]