חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על משחקים וילדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון טיפולי פוריות

נושא המאמר: טיפולי פוריות - מיקרומניפולציה
מאת: הילה כץ    שמור מאמר למועדפים

אחד מעשרה זוגות המבקשים להביא ילדים, צפוי להיתקל בקשיים להיכנס להריון באופן טבעי. עד לפני שנים לא רבות, לאחר שנים של נסיונות מרובים, היו זוגות שסבלו מבעיות פוריות נאלצים לא אחת להשלים עם העובדה, כי לא יוכלו להביא ילדים. השינוי המשמעותי בתחום החל עם התפתחותם של טיפולי פוריות, ובראשם, הפריית מבחנה (IVF). שיטה זו, המאפשרת להשיג הפריה בתנאי מעבדה במקרים בהם הביצית והזרעונים של בני הזוג הינם תקינים, העלתה בשיעור חד את אחוז ההריונות המוצלחים של זוגות אשר התקשו להביא ילדים ללא הטיפול, וזאת ללא סיבה נראית לעין.
מאז הפריית המבחנה הביאו מחקרים רבים להתפתחותם של טיפולי פוריות מתקדמים נוספים, המגדילים את סיכוייהם של בני זוג להרות ולהביא ילדים לעולם.
אחד מן הטיפולים המתקדמים ביותר המוכר כיום בעולם הרפואה, הינו טיפול פוריות המוכר בשם מיקרומניפולציה (וכן גם בשמות ICSI ו-החדרת זרע אל הציטופלסמה של הביצית). טיפול זה יעיל במיוחד כאשר מקורה של בעיית הפוריות היא בזרעו של בן הזוג, המאופיין בכמות נמוכה של זרעונים, צורה פגומה, תנועתיות פגומה או במבנה בלתי תקין אחר.
במהלך הטיפול מוחדר זרעון, אשר נבחר בקפידה מדגימת זרעו של הגבר, היישר אל הביצית המופקת מן האישה. עם השגת ההפריה, מוחדרת הביצית המופרית באמצעות מחט, אל רחמה של האישה.
הטיפול בטכניקה זו החל לפני שנים לא רבות, אך זכה לביקורת, בשל היבטים אתיים שונים וכן בשל חששות רפואיים, כי תוצאותיה של השגת הפריה באמצעות זרע חלש, עלולות להיות בעייתיות, בפרט לנוכח נסיון רפואי ושימוש מועט בטכניקה האמורה.
ואולם, מחקר שבוצע על ידי צוות חוקרים עשוי להפיח תקוות ולסייע בצמצום החששות הכרוכים בטיפול זה. במחקר, אשר ביקש לקבוע אם מבנה הגרעין של הזרע משפיע על שיעור ההפריות יושמה שיטה חדשנית לבדיקת זרע, באמצעותה נבחן מבנה הגרעין של זרעונים שונים. תוצאות המחקר הצביעו על קשר בין מבנה נורמלי של גרעין הזרעון, ושיעור ההצלחה בטיפול ה - ICSI.
בעקבות המחקר, החל יישומה של שיטת בדיקת הזרע בישראל, ודומה כי שיטה זו יכולה להוות סימן לאופטימיות בתחום טיפולי הפוריות, הן ביחס לשיעורי ההפריה באמצעות טיפול המיקרומניפולציה, והן בנוגע להפגת החששות הרפואיים הכרוכים בביצועו.
אודות הכותב:
הילה כץ הינה עורכת פורטל פוריות וילודה המספק מידע מקיף בנושא פוריות, ביוץ והריון. כן ניתן למצוא באתר מידע רב אודות בעיות פוריות, טיפולי פוריות, חדשות פריון, טיפולים משלימים ועוד.

www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הילה כץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]