חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תיקון חקיקתי מקנה לרוכשי דירות שנפגעו עדיפות על פני רשויות המס, כמו גם, תגבור בטוחות מול היזם / המוכר.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברת נם נם בבית הרחקת נם ריסוס נם

נושא המאמר: הדברת נמלים
מאת: יונתן זהבי   שמור מאמר למועדפים

ריסוס נמלים
נמלת פרעה היא אחד המזיקים המצויים בבתי חולים ומשרדים , היא יודעת לבנות את הקן שלה בין דפים, ניירת וספרים. כמה זנים שונים של נמלים נחשבות מזיקים. בגלל הטבע של הנמלים, הן יכולות להקים קן\קולוניה כנעט בכל מקום אפשרי וחיסול קן שלם עד הנמלה האחרונה גם עם ריסוס נמלים על ידי אנשי מקצוע, הוא דבר קשה מאד. הסוד הוא לשלוט בכמות הנמלים עם רעלים פתיונות ונקיון טוב של הבית כדי להשאיר אותם בכמות שלא מפריעה ולא "פולשנית", ריסוס נמלים לא באמת יכול להרוג קן שלם של נמלים. פתרונות במצבים קשים הם גם רק לטווח קצר ולפעמים דרוש ריסוס נמלים על ידי אנשי מקצוע יותר מפעם בשנה. נמלים הנחשבות למזיקים כוללות את נמלת המדרכה, הנמלה הצהובה (המשוגעת), נמלים אוכלי סוכר, נמלת פרעה, טרמיטים, נמלה אדומה (נמלת אש עוקצת), נמלה ארגנטינאית, נמלי בית ריחניים. אפשר להוריד את אוכלוסייות הנמלים באזורים בעייתיים בעזרת פתיונות מורעלים וחומרי ריסוס. ריסוס נמלים הורגת את הנמלים מייד, חומרי ריסוס שאנשי מקצוע משתמשים בהם אינם אותם החומרים לריסוס שקונים בחנויות לצרכן. פתיון מורעל (בצורת גרגירים) משמשת כאוכל לנמלים שהורגת אותם אבל לא במקום אלה תוך כדי שהנמלה מפיצה אצ האוכל בקן אחרי כמה ימים. קיימים חומרי ריסוס נמלים שאינם מהווים סכנת חיים לבני אדם או בעלי חיים. בנוסף לריסוס נמלים קיימת שיטה מאד ישנה שעובדת עד היום וב60 אחוז מהמקרים מצליחה לחסל את רוב הקן יחד עם המלכה. צריך למצוא את הפתח של הקן ולשפוך לפחות 10 ליטר של מים רותחים לתוך פתח הקן, מה שממלא את כל מחילות הקן ויכול מאד לעזור במקרים בעייתיים של נמלים מזיקות.

www.הדברתנמלים.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונתן זהבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]