חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורטל Bolesh חוקרים פרטיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות לפי הקבלה ענת יהל סימן טוב מרכז בלב שלם מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה

נושא המאמר: זוגיות לפי הקבלה - ההבדל בין גבר לאישה
מאת: ענת יהל סימן טוב   שמור מאמר למועדפים

שאיפה זהה לאושר
גברים ונשים הנם שונים במהותם, אומנם כולנו מסוגלים להגיע לאותן רמות של התעלות רוחנית, אבל העבודה הרוחנית שתוביל אותנו לרמות הללו שונה בתכליתה.
תחילה עלינו להבין למה אנחנו שואפים - העולם המודרני בלבל אותנו ושלח אותנו לרדוף אחר מטרות גשמיות כמו עושר כספי, הצלחה בעבודה ועוד, שהנן מטרות ראויות ויכולות בהחלט להביא לאושר, אך ההתמקדות רק בהשגת מטרות אלו מסיתה אותנו מהשאיפה לאושר רוחני, שאיפה שלא ניתן לממשה אם לא עובדים על עצמנו, על הנפש שלנו ומתקנים אותה ולא ניתן להרגיש שלמות וסיפוק אמיתיים בלעדיה.
האנשים העשירים בעולם אינם האנשים המאושרים בעולם וזה בדיוק בגלל שהם, גברים ונשים כאחד, לא עשו את התיקונים הדרושים בעצמם כדי להכיל אושר אינסופי, כמו זה שכולנו רוצים.

תפקיד הגבר
גברים הם הצינור לאור האינסוף של הבורא, תפקידם בחיים הוא להעניק לנשים שלהם שפע ואת זה הם יכולים לעשות אם ילמדו תורה, יכירו ביכולת שלהם למשוך כלפי מטה, מהעולמות הרוחניים אל העולמות הגשמיים את אור הבורא על מנת להשפיע לשכינה. גבר הוא ממלא החוסרים של האישה אם לא יעשה זאת, לעולם הוא או אשתו לא יגיעו לשלמות רוחנית.

תפקיד האישה
נשים עושות כלים, כלים רוחניים (רצונות רוחניים). הן יוצרות את כלי הקיבול שמסוגלים להכיל את האור שמושכים הגברים כלפי מטה ומביאות להתעלות רוחנית בשל כך.
אישה צריכה ללמוד כיצד לקבל מבן זוגה – צריכה ללמוד שקבלה אמיתית מגיעה מנתינה, מהשתוות הצורה עם הבורא, שהוא נותן תמיד. כדי לעשות זאת עליה להצביע עבור בעלה על החוסרים שהיא חשה וכך להביא אותו לתת לה, ולמלא את החוסרים שלה. משהוא עושה זאת היא צריכה תחילה להתנגד, לדחות את הנתינה שלו עד שתבין כיצד לא לקבל עבור עצמה, קבלה שמובילה לאושר רגעי בלבד ומיד נעלמת, אלא כיצד להעביר את הנתינה הלאה.
ההנאה היא בנתינה בסופו של דבר וברגע שתלמד האישה כיצד לקבל כדי לתת, היא תיקנה את הכלי שלה, את הרצונות שלה והיא מסוגלת להשפיע על הגבר לעשות זאת גם ומתוך העבודה המשותפת הזו יעלו שניהם לדרגות רוחניות גבוהות יותר ויחושו יותר אושר משהיו יכולים לדמיין.

לסיכום, תפקיד האישה משמעותי כל כך - היא הזרז לכל השינויים והתיקונים הדרושים כדי להשיג את מטרת העל שהיא דבקות בבורא ולה יש את הכוח להשפיע על הגבר שלה, להבהיר לו כיצד לנהוג ולכוונו בדרך למעלה. אך אי אפשר להתעלם מתפקידו החשוב של הגבר, שללא הכוח להעניק, אשר טבוע בו, לעולם לא תוכלו האישה למלא את הכלים המתוקנים (הרצונות האלטרואיסטים שסיגלה לעצמה) ולהביא לשינוי המיוחל בחייה, בחיי בן זוגה ובעולם בכלל.
עליכם לעבוד יחד בזוגיות, גבר לצד אישה, כל אחד מממש את ייעודו וכך תגיעו לנחלה, לשכינה.

www.anatsimantov.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת יהל סימן טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]