חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבותו של לוגו לכל עסק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון לידה טבעית

נושא המאמר: לידה טבעית- חוויה משותפת
מאת: ערן גולדשטיין    שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת בעולם הרפואה.
זוגות רבים מחליטים לוותר על שיטות הלידה השמרניות הנהוגות כיום בבתי היולדות וללדת בדרך המסורתית, הטבעית.
אחת הסיבות לכך היא הצורך הפנימי להתחבר ולחוש את חווית הלידה במלואה, חוויה שבדרך כלל נמנעת מן היולדת עקב שיטות ההרדמה ושיכוך הכאבים הנהוגות כיום בבתי היולדות.
הלידה הטבעית דורשת מבני הזוג הערכות שונה בתכלית מזו הנהוגה בלידה רגילה. קורסי הכנה, פתיחות לטכניקות מילדות מסורתיות ובעיקר הבנה ורצון משותפים.
כיום מקובל לשכור את שרותיה של מלווה בלידה (דולה) שהיא בדרך כלל מטפלת באחד מתחומי הטיפול האלטרנטיבי: רפואה סינית, שיאצו, טווינה, רפלקסולוגיה וכדומה, שהשתלמה בתחום ושנוכחותה בשעת הלידה יכולה לסייע רבות בקידומה: בזירוז צירים, שיכוך כאבים והרגעה.
אולי מעצם היותי מטפל ובוגר קורס לליווי בלידה נחה תשומת ליבי דווקא על בן הזוג במשוואה הלא כל כך מאוזנת הזו המכונה "אנו הולכים ללדת יחד לידה טבעית". הרי איך שלא נהפוך את זה, בסופו של דבר האישה היא זו שעומדת (ואם נדייק כורעת) באור הזרקורים, ואילו בן הזוג מנגן כינור שני.
אך מסתבר שדווקא החזרה ללידה הטבעית מאפשרת לאזן את המשוואה ולהעניק לה מימד שונה בתכלית.
זוגות רבים פונים כיום לסדנאות הכנה ללידה השמות את הדגש דווקא על בן הזוג. בסדנאות אלו לומד בן הזוג כיצד להיות שותף פעיל בתהליך הלידה, הוא לומד כיצד לסייע בשלבי הלידה השונים, לסייע בזירוז צירים, לשכך כאבים ולהרגיע את בת זוגו ממש כשם שהייתה עושה מלווה מקצועית.
היתרון לכך ברור. בן זוג הלוקח על עצמו תפקיד פעיל במהלך הלידה, חווה אותה "כמעט" על בשרו, מכאן שתכליתה של הלידה הטבעית לחוש ולהתחבר אל תהליך הלידה חלה על שני בני הזוג גם יחד.
בנוסף, זוגות רבים מדווחים כי בעקבות החוויה המשותפת שעברו חל חיזוק בקשר הזוגי שלהם.
ולבסוף ולא פחות חשוב, הניסיון מראה כי בן זוג שהשתתף בלידה באופן פעיל נכנס לתפקיד של הורה פעיל בטבעיות ובמהירות רבה.
לעיתים לא הכול הולך כפי שמתכננים. לידות רבות המוגדרות "טבעיות" מתחילות היטב אך משנות את הגדרתן במהלך תהליך הלידה ל"לידות רגילות" בעיקר בעקבות סיבוכים שמתגלים במהלך הלידה.
בני זוג שהתכוננו היטב ללידה הטבעית יגלו כי הידע שרכשו ישמש אותם גם בשלבים רבים במהלך הלידה הרגילה ומכאן שלא ביטלו את זמנם ומרצם לריק.
אלו ההולכים ללדת נוכחים לדעת כי כיום קיימת פתיחות רבה בחדרי לידה לעזרה מבן הזוג על אחת כמה וכמה אם היא אפקטיבית ותורמת לאווירה טובה ולקידום מטרתה העיקרית של הלידה: מפגש בריא ומרגש בן התינוק להוריו.

אודות הכותב:
ערן גולדשטיין, Lic.Ac .
מטפל מוסמך ברפואה סינית .
תלמידו מזה שש שנים של הנזיר אג?אן עופר עדי.
מטפל בדיקור סיני, שיאצו, צמחי מרפא סיניים ואיזון תזונתי.
מתמחה בטיפול בביטויים גופניים הפורצים על רקע מתח נפשי ומשלב טיפול בין הרפואה הסינית המסורתית ובין הוראת הדהרמה ? פסיכולוגיה בודהיסטית.
מטפל בקליניקה פרטית בתל מונד.
מרצה ומנחה סדנאות מודעות והעצמה אישית.
מחבר הספר: "ובחרת בחיים ? מדריך ידידותי לעבודה עם סבל", הוצאת גל.

דוא"ל: [email protected]
כתובת אתר הבית שלי: http://www.metaplim.co.il/EranGold
לעיון בספר "ובחרת בחיים": http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=8533

www.metaplim.co.il/erangold


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ערן גולדשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]