חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור ליזם המתחיל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירות גביה בעל עסק מוסר תשלומים

נושא המאמר: האם אפשר לשנות מוסר תשלומים?
מאת: עפר פלאוט   שמור מאמר למועדפים

האם אפשר לשנות מוסר תשלומים?
כמה פעמים נתקלת במקרה של מוסר תשלומים נמוך? האם בכלל יש משהו לעשות בנוגע לכך? מסתבר שכן.
בעסק אחד שמספק לעסקים שירותים בתחום השיווק, בעל העסק סיפר לי שאשת המכירות, שהיא גם אשת הגביה, מבלה ימים שלמים בכל חודש במרדף מתיש אחר תשלומים מלקוחות . בתחום השיווק, עיכוב של עבודה עקב אי תשלום עלול לשבש קמפיין שיווקי של הלקוח.ואז, בטוח שהוא לא יהיה מרוצה. מצד שני כאשר התשלום מתעכב בעל העסק שלנו צריך לממן את השירות עבור הלקוח.
כמו אנשי עסקים רבים שפגשתי, בעל העסק כבר הרים ידיים ועבר להכללות כגון: "כולם יודעים שמוסר התשלומים של הלקוחות נמוך, ואין מה לעשות". שינוי של מוסר התשלומים היה עבורו רעיון הזוי ובלתי אפשרי. ובכן מכיוון שזה בגדר "בלתי אפשרי" - זה בדיוק מה שעשינו.
טיפול
לא פעם, כשאנו מסתכלים על אדם אחר, קל לנו לראות את הבעיות שלו, להצביע על המקור שלהן, ולומר איזה שינויים עליו לבצע . בדרך כלל קשה לנו יותר לראות את המקור לבעיות שלנו. ולרוב גם הרבה יותר קשה לבצע את השינויים הנדרשים מבפנים.
מסתבר שהמחסום האמיתי אינו קשור כלל ללקוח , אלא לבעל העסק עצמו. זהו רעיון כלשהו שמהווה מחסום אישי, ואם תרצו: מחסום מנטלי, שבעל העסק נושא עימו לכל מקום ובכל עת.הבעיה איתו הוא שהוא נסתר ויש צורך בידע כיצד לזהות אותו. אך ברגע שזיהית וחשפת את המחסום,באופן קסום לגמרי ,הוא מאבד לגמרי את כוחו. לכן התחלתי בעבודה ומצאתי שבעל העסק מרגיש "שאין בכוחו לשנות התנהגות והרגלים של קבוצה".
לכן, נעזרתי בידע מתאים בנוגע לקבוצות. למעשה אין דבר כזה "הקבוצה" או "השוק", כי הקבוצה מורכבת מאוסף של אינדיבידואלים. וכל אחד מהם רואה את העולם מזווית ראיה אישית אחרת.
יותר מכך, בתוך קבוצת הלקוחות, אפשר למצוא מספר רב של תת קבוצות: לדוגמה קבוצת הלקוחות הותיקים (עם הרגלים שגויים או תקינים), ולקוחות חדשים שיצטרפו. וכל קבוצה כזו מורכבת למעשה ממקבץ של אנשים שכל אחד מהם הוא אדם בפני עצמו, עם עבר, וגישה ייחודית לעולם העסקים.
חלוקה זו ללקוחות ותיקים וחדשיםהקלה על קביעת מדיניות לפיה מעתה ואילך,ללקוחות חדשים שמצטרפים, העבודה לא תימסר ללא אמצעי תשלום מראש (שיק או כ. אשראי) . הדבר גם נכתב בהצעות המחיר החדשות.
לאחר שלקוח אחד הסכים להצעת המחיר והתנאים הנדרשים, בעל העסק קיבל בטחון והמשיך ולעשות זאת עם כל לקוח חדש שהצטרף. לאחר קבוצה של מספר לקוחות כאלה, הוא הרגיש בטחון להתחיל לפנות בהדרגה ובאופן אישי לכל אחד מהלקוחות הותיקים ולעדכן אותם, שהחל מהפעם הבאה שיבקשו שירות, עליהם להמציא את התשלום הנדרש לפני מסירת העבודה.
כמובן, היו כאלה שניסו להתנגד, אך ככל שבעל העסק ראה שהמדינות מחזיקה מעמד מול יותר ויותר לקוחות, כך הוא הסכים להיות פחות מתפשר בנושא.
היום, 100% מלקוחות העסק הועברו למדיניות החדשה של התשלומים. ואשת הגביה? אשת הגביה יכולה למכור יותר כי התפנה לה ה-ר-ב-ה מאוד זמן .
אם נתקלת בבעיה שנדמה ש"אנשים אחרים" אחראים לה, פשוט פרק את הבעיה לגורמים עד שתמצא כיצד תוכל להשפיע עליה.
בהצלחה!
עפר פלאוט
אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.
 
 
 
 

www.expeditip.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עפר פלאוט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]