חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הורדת שירים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול זוגי מטפל זוגי משבר זוגיות יועץ נישואין

נושא המאמר: טיפול בזוגיות במשבר
מאת: אבירם   שמור מאמר למועדפים

איבחון ראשוני זה הכרחי על מנת לספק את הכלים לשם פתרון המשבר. בשלב זה, מטפל זוגי מיומן ידע לזהות את הבעיה הזוגית ומי בן הזוג שמהווה מקור לבעיה, לדוגמה: בגידות בין בני זוג קורות כאשר אחד מבני הזוג פועל בצורה מובהקת תוך הפרת אמונים נגד האינטרסים של בן או בת הזוג, לרוב, יש גם מרכיב של ניצול האמון שניתן בו על ידי הצד הנפגע. לא כל בגידה צריכה ליצור פירוד בין בני זוג ויש צורך לשקם מערכת שנפגעה.
יכולים לצוץ סימנים לבגידה שאמורים להעלות חשש שמא בן זוגכם או בת זוגתכם מפתחים קשרים נסתרים כאשר אתם לדוגמה מריחים ריח בושם חדש ולא מוכר הנודף מבן או בת זוגכם או שאתם שומעים שיחות טלפון או התלחשויות בשעות מוזרות. יש לזכור שאף אחד מאיתנו אינו חסין וכולנו עשויים להתעורר בוקר אחד ולהיות עדים לבגידות ושיבוש מערכת היחסים הזוגית שלנו. בעידן הפיתוי והאינטרנט בגידות נמצאות במגמת עליה מתמדת. זוגות רבים מאבדים את תחושת הביטחון, האינטימיות והקירבה שלהם ולעיתים, מוצאים עצמם מרוחקים זה מזה בתחושת זרות וניכור ביניהם בשלב כלשהו בחיי הזוגיות והנישואין שלהם.
חייהם מלווים ברגשות מרירות, כעס, אכזבה, בדידות, ריחוק ותסכול מתמיד.
לפעמים, היחסים במשבר כה רב עד שעולה אפשרות של פרידה וגירושין.
לטיפול זוגי פונים בדרך כלל בני זוג, בין אם הם נשואים ובין אם לא, כאשר יש חוסר שביעות רצון מהזוגיות, תסכול רב, מריבות או ריחוק וזרות והקשר שלהם נמצא במשבר ובדרך ללא מוצא והם אינם מרגישים שהם מסוגלים לפתור אותו בכוחות עצמם.
לרוב, הם עדיין לא מעוניינים בגירושין ויש להם רצון לנסות דרכים חדשות שטרם נוסו על מנת המשיך להיות ביחד אולם בדרך אחרת, בה הקשר יהיה בטוח, מהנה ומספק.
בדרך כלל ישנו איזה טריגר שגורם לבני הזוג לחפש פיתרון ולפנות לטיפול. התסכול הינו מתמשך וכרוני של חוסר סיפוק ואי מתן מענה על הצרכים החשובים והבסיסיים ביותר שלא ניתן לשאת אותו יותר ולעיתים,

הטיפול הזוגי בא לסייע בשיפור הזוגיות, בבעיות נישואין ופיתרון קונפליקטים זוגיים, טרום נישואין, קשיים בתקשורת, קשיים באינטימיות, משברי בגידה, פרידה וגירושין, מעבר מזוגיות להורות, נישואים שניים, אלימות בין בני זוג ועוד. לעיתים, המעברים בשלבי ההתפתחות של מעגל החיים הטבעי כגון, הולדת ילד ראשון וכד' או אירועים בלתי צפויים בחיי הזוג כגון, פיטורין, מחלה וכד' מהווים גורמי לחץ על הזוגיות המעלים ומחדדים את הקונפליקטים בין בני הזוג עד לכדי משבר ביחסים.

הבעיות השכיחות בין בני זוג הגורמות למריבות ולסכסוכים רבים הן על חלוקת תפקידים, חינוך ילדים, כסף, הקשר עם משפחות המוצא, חשק ותדירות יחסי המין, בגידה, קנאה, מאבקי כוח ושליטה, תקשורת לקויה, חוסר בביטויי חיבה ואהבה פיזיים ורגשיים, בילוי שעות פנאי ועוד.במצב כזה האם כדאי לפרק את המשפחה, את הזוגיות וכל מה שבנינו בעמל רב או לנסות לשקם ולבנות את מה שכבר נהרס? ניתן לשקם אמון בין בני זוג. מטפל זוגי יכול לתקן "קילקולים" מסוג זה. אחת התגובות הנפוצות אצל הנבגד הינן ההתנהגויות האובססיביות מתוך חרדה, חרדה שהבוגד יחזור שוב ויהיה בקשר עם האדם איתו היה לו רומן. ואז הנבגד בודק כל הזמן את הטלפונים, המיילים במחשב ושאלות חוזרות האם היה לבוגד קשר חוזר עם נושא הרומן.
ניתן לסייע לכם להיחלץ מהמצב שנוצר ולאפשר לכם לבחון האם אתם מעוניינים לבחור מחדש זה בזה. לכן יש צורך בהתערבות מקצועית של ייעוץ נישואין, שינסה ביחד איתכם להבין את מורכבות הסיטואציה, לבחון האם בן זוגך זקוק ליותר מיעוץ זוגי ( יועץ נישואין )

www.zugiut.comuv.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבירם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]