חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפרשת חלה פרשת השבוע -שלח לך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ענת יהל סימן טוב זוגיות יהדות מרכז בלב שלם

נושא המאמר: התיקון
מאת: ענת יהל סימן טוב    שמור מאמר למועדפים

התיקון
זוגיות ביהדות
על פי תפיסת הקבלה זוגיות אינה גשמית כלל והיא מתחילה הרבה לפני חיינו הגשמיים. האיש והאישה, לפי היהדות, היו מחוברים בעולם העליון, המציאות בה היינו כולנו דבוקים באור האינסוף ונהנים מקבלה אינסופית מהבורא, אך ברגע שנשמותינו ירדו לעולם הזה הן התפצלו, חלק מהנשמה נכנסה לגוף גברי והחלק השני לגוף נשי.
אם כן, לכל אחד מאיתנו יש ניצוץ של נשמה אלוקית ולנפש השלמה יש שני חלקים – חלק זכרי וחלק נקבי. את החיבור מחדש של נשמותינו לכדי שלם אנו יכולים להשיג רק באמצעות הזוגיות, מפני שדרכה ובמהלך העבודה עליה, נוכל לתקן את עצמנו ולחזור לנחת האינסופית שחשו נשמותינו כשהיו מחוברות זו לזו בעולמות הרוחניים.

מהו התיקון
כדי שנוכל להכיל את האושר והאהבה שטומנת בחובה הזוגיות עלינו לתקן את תפיסת עולמנו – להפסיק להיות אנוכיים ולרצות לתת לאחר, במקום לקבל לעצמנו.
ברגע שאנו מתמסרים לחלוטין למערכת היחסים הזוגית שלנו, שואפים לשלום בית וחיבור עמוק, אנחנו מסוגלים להניח את הצרכים שלנו בצד, להתמזג עם בן הזוג ולהתחיל לחשוב ביחד, לרצות ביחד ולעבוד ביחד.
קצת קשה לשנות את דפוסי המחשבה הקיימים ובמקום לדאוג לעצמנו תחילה, לחשוב על בן הזוג, אבל הנשמה שלנו, שזוכרת את חלקה השני אשר נמצא בבן הזוג, תאיץ בנו למצוא את בן הזוג ולהתאחד עמו. המשיכה הרוחנית אל אדם אחר והרצון שבוער בנו, לאחר שאנו מוצאים אותו, לשמר את תחושת האהבה הנפלאה הזו הם שיעזרו לנו להתגבר על אנוכיותנו ולסגל ראיית עולם אלטרואיסטית.
ברגע שנדע כיצד ליישם את זה בזוגיות, כיצד לתת במקום לקבל, נוכל ליישם זאת בכל חלק וחלק מחיינו ונשפיע על העולם על מנת לשנותו, לתקן אותו כפי שאנו מנסים לתקן את עצמנו.
התיקון, כפי שהוסבר, משמעו להפסיק לנסות לקבל לעצמנו, ולהתחיל לתת לאחרים כי מתוך הנתינה הזו אנו נרגיש נחת, סיפוק ואושר אמיתי ועמוק.
בזוגיות, לדוגמא, אנו מנסים לעיתים לשנות את בן הזוג שלנו כדי שהתנהגותו ומעשיו יועילו לנו – למשל, אנו דורשות מבן הזוג שינקה את הבית, יוריד את הזבל, יכין קפה וכו', מעשים שאנו מסוגלות לעשות לבד, אך מעדיפות שלא להטריח את עצמנו ומאמינות שבן הזוג אמור לשרת אותנו, להקל על חיינו ולבצע את מבוקשנו.
התיקון שעלינו לבצע בעצמנו יחל כשנפנים שבן הזוג לא חייב לנו דבר ואנו צריכות ללמוד לתת ולעזור לו במקום לדרוש שהוא יעזור לנו במטלות שונות. ברגע שניקח על עצמנו את עשיית הדברים הללו ונדחה את הצעתו לעזור, גם אם הוא מאוד רוצה, נרגיש יותר סיפוק בעתיד, כשבן זוגנו יעשה עבורנו את כל הדברים הללו גם בלי שנבקש, רק מתוך חיקוי התנהגותנו החיובית מפני שאנחנו לא ציפינו ממנו לדבר, והוא בכל זאת מילא את התפקיד הגברי שלו והעניק לנו ולכן יכולנו לקבל ממנו בצורה נכונה ומתוקנת.

מאת ענת יהל סימן טוב
מרכז בלב שלם / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה


ענת יהל סימן טוב / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה / התיקון

www.anatsimantov.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת יהל סימן טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]