חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לכסף יש ריח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קונדילומה קונדילומה אצל גברים קונדילומה אצל נשים

נושא המאמר: קונדילומה – הגורם העיקרי של סיבוכים נדירים.
מאת: גיל זהבי   שמור מאמר למועדפים

קונדילומה – הגורם העיקרי של סיבוכים נדירים.
קונדילומה קיימת בכל מדינות העולם ומאד נפוצה גם.
אפשר בקלות לכתוב עשרות עמודים בנושא המחלה הזאת , יש הרבה מה לדעת בנושא.
אני יכול אבל בכל זאת להסביר לכם פה את כל הבסיס. בואו ונתחיל.
מהם הסיבוכים של קונדילומה ומה היא קונדילומה.
קונדילומה רוב גדול של הזמן לא גורמת לבעיות ואפילו לא מתפתחים סימטומים אצל אלה שנדבקו בנגיף – אבל בכל זאת נגיף הHPV הגורם לקונדילומה נפוץ ביותר.
יכול להיות ששכבתם עם בן אדם שהיה נשא של נגיף הקונדילומה שלא פיתח סימפטומים – ובכל זאת נדבקתם – וגם אתם לא תפתחו סימפטומים. יכול להיות גם שלא.
הקונדילומה מתחלקת לשני זנים עיקריים של הוירוס – הזנים היותר מסוכנים והזנים הפחות מסוכנים – ויש הרבה מאד זנים שונים. הזנים המסוכנים יותר יכולים לגרום ליותר סיבוכים נדירים אך קטלניים כמו סרטן צוואר הרחם.
מה הסימפטומים?
קונדילומה בדרך כלל מתפרשת כיבלות – יבלות באיבר מין – זהו הסימפטום השכיח – אצל אלה שמפתחים סימפטומים.
עכשיו הגיע הזמן לדבר על שיטות ריפוי ואיך אפשר למנוע הדבקות:
יש היום חיסון נגד הוירוס בשביל נשים – החיסון יוריד סיכונים של סיבוכים כמו סרטן צוואר הרחם – עוד דרך מניעה אצל גברים ונשים היא הינזרות. נערות צעירות בגילאי העשרה מקבלות את החיסון לפני שהן נהייות פעילות מינית. שימוש באמצעי מניעה מסויימים יכול להגדיל את ההגנה מפני הנגיף אצל שני המינים.
קיימים הרבה שיטות לטפל ביבלות באיבר המין בגלל קונדילומה. גם גבר וגם אשה שנדבקים ביבלות באיבר המין צריכים להיבדק – אבל נשים במיוחד בגלל הסיכון של סרטן צוואר הרחם.
לסיכום אפשר לאמר נתון סטטיסטי פשוט – מעל שמונים מתוך מאה בני אדם בעולם נדבקו בוירוס בחיים שלהם. כמה מתוך אנשים אלה מפתחים סיבוכים או יבלות? אין עדיין מחקר שקובע נתונים לשאלה זאת – למרות שיש הסכמה שזה מספר נמוך. קונדילומה היא מחלה ללא מרפא אמיתי אבל אפשר למנוע סיבוכים ולטפל ביבלות.
אם נדבקתם בקונדילומה ואתם רוצים לדעת עוד בנושא לפני שאתם רואים את הרופא שלכם תוכלו לראות את האתר אינטרנט הרשמי של קונדילומה .

www.קונדילומה.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיל זהבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]