חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רוצה להיות רקדנית בטן ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמפו לכלבים טיפול בכלבים טיפוח כלבים עור ופרווה בריאים

נושא המאמר: טיפוח חיות מחמד
מאת: ד"ר ורד אבלס   שמור מאמר למועדפים



השמפו הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך אינו השמפו שלך..

הכלב זקוק לחפיפה וניקוי, השעה היא שעת ערב ואין לך שום שמפו לכלבים בהישג יד. בואו נעריך כי שמפו שיוצר עבור בני אדם ינקה גם את הכלב שלך, אבל השאלה היא האם זה בריא ונכון בעבורו? זו אולי נראה כמו שאלה מיותרת שתשובתה ברורה, אבל לא כך הדבר ולתוצאות יכולות להיות השלכות מזיקות.
כמה נתונים על עור האנשים ועור הכלב: המעטפת החומצית הנה אחד המרכיבים החשובים בעור של בעל החיים . זוהי שכבה חומצית עדינה המכסה את העור, ומשמשת מחסום המגן על נקבוביות העור של שכבת העור העליונה, שכבת הקרנית.
הקרנית היא השכבה האחראית על שמירת הלחות של העור על ידי ספיגת המים ואי מתן אפשרות אידוי יתר. שימוש בסבון ושמפו גורמים לשטיפת שכבת מעטפת השומן החומצית. זו הסיבה לכך ששמפו וסבונים לבני אדם אמורים להכיל גורמי לחות במטרה שישמשו תחליף לשכבת המגן , לפחות עד שהעור יהיה מסוגל לחדש את עצמו (12 שעות לערך מזמן החפיפה). אם שכבת הקרנית נותרת חשופה ולא מוגנת עלולות להופיע תופעות של קשקשת, גרד, פציעה עצמית ואבדן פרווה.
המעטפת החומצית אחראית גם לשמירה על מאזן החומציות היחסית של העור.
pH נמוך מ-6.4 נחשב לרמת חומציות גבוהה ומעל 6.4 נחשב לבסיסי. הטווח הנורמלי של רמות ה-pH העור של בני האדם הוא 5.2-6.2, כלומר הוא נוטה להיות בצד חומצי, ולכן הרכבי מוצרי שמפו ומוצרי טיפוח העור מותאמים לשמירה על איזון זה.
בכלבים, בכפוף לגזע, מין, אקלים, ולמבנה האנטומי של הכלב, רמות ה-pH הם בטווח 5.5-7.5, עם נטייה לבסיסיות. לכן, אם נשתמש בשמפו המיועד לבני אדם ברחצת הכלב נשבש את רמת החומציות ובכך נתרום להפרת שווי המשקל בין המיקרואורגניזמים (חיידקים, טפילים, פטריות) המצויים, באופן טבעי, בעור.
הפרת שווי המשקל עלולה לגרום לדלקות עור זיהומיות הגורמות להחמרת הגרד, הפציעה העצמית והריח הרע הנודף מן הכלב . עקב חוסר ידע והבנה, בעלי חיות מחמד רבים חוזרים ורוחצים את הכלבים שלהם בגלל הריח הנגרם על ידי התפשטות של החיידקים ובכך מחמירים את הפרת האיזון והיובש של העור . התהליך הופך למעגל קסמים המוחמר עם כל חפיפה, במיוחד אם היא נעשית עם מוצרים שאינם מותאמים לחיות מחמד.
בדיוק כפי שהיית מחפש שמפו המתאים לשמירת איזון רמת החומציות של הקרקפת שלך, אתה צריך גם להתרכז במציאת שמפו עם רמת חומציות מאוזנת במיוחד עבור העור של הכלב. שמפו הכלב צריך להיות בטווח נייטרלי, בסביבות 6.4. יצרני שמפו איכותי יקפידו על רישום ברור המציין כי השמפו הוא ברמת חומציות מאוזנת לכלבים.
בבחירת השמפו האופטימלי לבעל החיים חשוב מאד להתייחס גם לרשימת הרכיבים שמצוינת על גבי התווית. חמרים כמו פאראבן ופורמאלדהיד עלולים לגרום נזק לעור ולפרוות הכלב כמו גם תוספי צבע או ריח מלאכותיים או חמרי הדברה (נגד פרעושים וקרציות) שהנם כימיקלים לכל דבר.
את כל ההתוויות וה"ציפיות" שלנו משמפו לבעל חיים ניתן להפיק משימוש בחמרים טבעיים, שאינם גורמי נזק, כגון השמנים האתריים. השמן האתרי בצמחים מרוכז בבלוטות או בחללים מיוחדים. תפקידם המרכזי של השמנים האתריים הוא בהקניית יתרון אקולוגי לצמח על ידי הגנה מאויבים טבעיים, כגון מזיקים, מחלות, בעלי חיים וכדומה. שמנים אתריים המופקים מצמחים משמשים לתעשיות טעם וריח - בשמים, תוספי מזון, מוצרי קוסמטיקה, סבונים וכו'. בנוסף, בשל פעילותם הביולוגית, הם משמשים ברפואה האלטרנטיבית בעיקר במסגרת ענף בשם ארומתרפיה.
שמנים אתריים המופקים מצמחים כמו מרווה, סרפד, מור או תלתן אדום מסייעים בשמירה על הלחות הטבעית של העור.
שמנים מלבנדר, קמומיל וציפורן יעניקו בישום טבעי לעור ולפרווה.
שמנים אתרים המופקים מעשב לימוני, ארז מזרחי אדום או אזדרכת הודית מתפקדים כחמרי הדברה טבעיים לקטילה של טפילים חיצוניים כמו פרעושים וקרציות .
חברת "ערבה פט-ספא" השיקה קו מוצרי טיפוח, טיפול והדברה טבעיים לכלבים, חתולים וסוסים.
מוצרי ערבה מכילים מעל 60 (!) מרכיבים בוטניים, ברובם שמנים אתריים בריכוז גבוה במיוחד ומינרלים שמקורם בים המלח.
מוצרי הספא לבעלי חיים של ערבה אינם מכילים דטרגנטים מסוכנים, חומרים משמרים רעילים, פארבנים, פורמלדהידים או חומרי צבע וכל זאת כדי למנוע אפשרות ולו הקלושה ביתר לתגובות של רגישות כלשהי אצל חיות המחמד.
כל המוצרים הם בעלי רמת חומציות מאוזנת במיוחד המותאמת לטיפולי בעור ופרווה של בעלי החיים.
עם מוצרים אלו ניתן לחזור ולחפוף את בעל החיים ללא חשש מאבדן לחות או הפרת שווי המשקל העדין המתקיים על העור.
שימוש במוצרי ערבה יאפשר לך ולבעל החיים שלך ליהנות מעור ופרווה בריאים וריחניים ללא חשש מגרימת נזק עקב שימוש חוזר וממושך.

ד"ר ורד אבלס
וטרינרית, יועצת מקצועית

www.arava-psp.com/heb/home/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר ורד אבלס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]