חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עצמאי או חברה בע"מ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סרט תדמית סרטי תדמית סרט תדמית לעסק הפקת סרט תדמית

נושא המאמר: בשיטת ג. יפית זה מצליח
מאת: עוזי יהב   שמור מאמר למועדפים

בכל שבוע משודרות בטלביזיה עשרות פרסומות. את רובן אנחנו כלל לא זוכרים. אבל, את הפרסומות של ג. יפית משום מה קשה לשכוח. בכל מבחני "זכירות" הפרסומות של ג. יפית מובילות. במאמר זה ננסה להבין את שיטת הפרסומות של ג. יפית, ואם כדאי וניתן ליישמן גם בהפקה של סרטי תדמית.

כיום, רוב הפרסומות בטלביזיה, כוללות את המרכיבים הבאים:

- הרבה מאוד אפקטים ממוחשבים, תוך שימוש באמצעי עריכת וידאו מתקדמים
- כמות גדולה של משתתפים (חברות יס או פלאפון משתמשות לעיתים בעשרות ניצבים בכל פרסומת)
- שימוש בגימיקים רבים (לפעמים בניסיון להצחיק, אלמנט שנחשב לתורם במבחני זכירות)
- מסרים שיווקיים לא לגמרי ברורים, או עודף של מסרים שיווקיים (מסרים רבים)

מול אלה, ניצבות הפרסומות של ג. יפית, ונראה שהן ההפך הגמור:

- סרטי וידאו מאוד פשוטים, כמעט ללא אמצעי עריכה או אפקטים מתוחכמים
- מעט מאוד משתתפים, בדרך כלל רק ג. יפית ולפעמים עוד בני משפחה (כלתה או נכדה)
- אין גימיקים, כאשר הכל נאמר בשפה פשוטה וישירה
- בדרך כלל מסר שיווקי עיקרי יחיד, הנאמר גם הוא בשפה פשוטה וישירה, ולעיתים חוזרים עליו מספר פעמים

ג. יפית הבינה שעל מנת למכור יש לשדר אמינות, פשטות וגישה אישית. באופן כזה בנויות כל הפרסומות שלה. האמינות מושגת על ידי הגדרת "בדקתי אישית", תוך מעורבות שלה ושל בני משפחתה, שהיא בוודאי רוצה להגן עליהם ולהמליץ על מוצר טוב ואמין. הפשטות מושגת באמצעות שימוש במסר יחיד ועיקרי, אשר היא חוזרת עליו מספר פעמים ובשפה מאוד פשוטה. והגישה האישית כמובן מושגת על ידי מעורבותה האישית בכל בדיקה, או של בני משפחתה הקרובים.
הגימיק היחיד שבו ג. יפית משתמשת הוא צירף המילים: "מילה שלי. נקודה"!, שרק מוסיפה לאמינות שלה, וכמובן למבחן הזכירות.
זהו, זה כל הקסם. באמצעות שימוש בכמה אמצעים פשוטים, מצליחה ג. יפית לעבור בהצלחה את כל מבחני הזכירות, כל זאת תוך הוצאה מאוד נמוכה בהפקה.

נושא חם בשנים האחרונות הוא הוספה של סרטי תדמית לעסקים, באתרי האינטרנט של העסק. רוב הסרטים כיום בנויים כמו פרסומות בטלביזיה, עתירי אפקטים ממוחשבים, עם ניצבים רבים, ומעט דיבורים. הכל, במטרה למשוך תשומת לב ולהרשים. אבל, סוג כזה של סרטים אולי מתאים לתערוכות, שבהן רוצים ללכוד את עינו של אדם החולף ליד עמדת ההצגה בתערוכה. מסרט תדמית מצפים למשהו אחר.

בשנים האחרונות כתבתי מאמרים רבים על חשיבות הפן האישי בהפקה של סרטי תדמית, במאמרים כגון: סרטי תדמית- מי צריך את זה?, לדעתי, חשוב ביותר לפנות לצרכן בשפה פשוטה, ישירה ואישית, ללא גימיקים או אפקטים תזזיתיים, המסתירים את המסרים השיווקיים. בהחלט מומלץ לאמץ את שיטת ג. יפית גם לסרטי תדמית, המופקים עבור עסקים ומוצגים באינטרנט.

הסרט על צייר הקירות רמי מאירי- המימד הנוסף, הוא מסוג סרטי תדמית אשר שמו דגש על המימד האישי, תוך הצבתו של רמי מאירי בחזית והצגת תפישת העולם המיוחדת שלו, כל זאת תוך כדי צפייה בעבודות שלו. לא במקרה הסרט זכה למעל 17 אלף צפיות (!), ולהגדלה משמעותית של הפניות העסקיות אל רמי מאירי.

סרט זה הופק בעלות נמוכה יחסית, אבל הצליח לגעת באנשים, ובמקרים רבים להתניע את תהליך המכירה, שכל כך חשוב לעסק.



www.yahav-video.co.il/133467/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%99-%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוזי יהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]