חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קהילות בארץ ובתפוצות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון הכנה ללידה

נושא המאמר: הכנה ללידה - ביקור בחדר לידה
מאת: שרי קרוכמל    שמור מאמר למועדפים

הכרות מוקדמות עם חדרי הלידה (כן ברבים, אם אתם עדיין מתלבטים היכן ללדת, בקרו אפילו בשניים-שלושה בתי חולים רלוונטיים למיקומכם) תסייע לכם להבין טוב יותר מה מצופה מכם ולמה אתם מצפים.

תלמדו להכיר את "השפה המקומית", את המונחים והנהלים המקובלים ואפילו את דרכי הגישה והכניסה לקבלה, על מנת שלא תצטרכו לתעות ולטעות בזמן אמת, כשהאשה כואבת וכשהבעל לחוץ.

הכנת "שיעורי הבית" תסייע לכם להגיע ללידה כשאתם בטוחים, רגועים ושולטים יותר במצב.

כשתגיעו ל"קבלת יולדות" (לא לשכוח את כרטיס מעקב הריון!) נסו להגדיר בקצרה את סיבת בואכם: ירידת מים, כאבים, דימום וכו'. קבלתכם תיעשה כפי שמקובל בחדרי מיון - לפי סדר עדיפויות רפואי ולאו דווקא לפי סדר ההגעה. המיילדות שבמקום מיומנות בכך ובכל מקרה חשוב וכדאי שתהייה תקשורת טובה ביניכן.המיילדת תחבר אותך למוניטור כדי להתרשם מדופק העובר ומהצירים, אם ישנם.

בן הזוג או מלווה אחר יוכל להיכנס איתך לחדר (חשוב ומומלץ!)במקביל יימדד לחץ הדם ותיעשה התרשמות כללית מהמצב ומהצורך בביצוע בדיקות נוספות.

אחת הבדיקות המשמעותיות להערכת המצב היא הבדיקה הוגינאלית, שאמנם איננה נעימה אך נותנת מידע רב על שלבי הלידה והתקדמותה: האם יש פתיחה ומחיקה של צוואר הרחם, האם הצוואר אחורי או קדמי, באיזה מצג נמצא העובר ועוד.

הנתונים הללו חשובים לאבחון המקצועי - האם את בלידה ונשארת לאשפוז, או לא? לשאלה זו יש על פי רוב אחת מארבע תשובות אפשרויות:

1. "אזעקת שווא" - הבדיקות תקינות, הגעת מוקדם מדי. חוזרים הביתה

.2. את בתחילת לידה, אך מוקדם עדיין להכנס לחדר לידה - ברוב המקרים יציעו לך להתהלך כשעתיים בקרבת מקום, כדי לקדם את הלידה.

3. ירידת מים ללא צירים - את נשארת לאשפוז. יחד איתך אפשר יהיה להחליט אם להשגחה והמתנה להתפתחות הלידה באופן ספונטני, או לכניסה לחדר לידה לצורך זירוז מלאכותי.

4. את נמצאת בלידה - בשעה טובה. היכוני לאירוע מהמשמעותיים ביותר בחייך.

אם הוחלט על אשפוזך, המלווה יישלח למשרדים לצורך עריכת "קבלה" רשמית ואת תקבלי חלוק -לא חובה, יוצע לך לעשות חוקן - זכות, לא חובה, ויוצע לך להתקלח - כדאי, המים יכולים לסייע בהרגעת הכאבים ולעודד את התפתחות הלידה.

חובת הצוות לשמור על זכויותייך, על פרטיותך ועל צנעתך ולשתף אותך בקבלת החלטות הקשורות לתהליך הלידה, לזירוז, פקיעת מים, הטיפול בתינוק וכו'.

זיכרי - צוות חדר הלידה נמצא שם בשבילך ולא להיפך, כשהכנה ולמידה מראש, הכרת השטח והמושגים השגורים, מגדילים את הסיכויים שלך לזכות בחוויית לידה טובה ומעצימה. אני מאחלת לך חוויה כזאת.








אודות הכותב:
אחות מוסמכת, מיילדת מוסמכת ומדריכת הכנה ללידה. אמא לארבעה.
BA בסיעוד ובוגרת קורסים רבים גם מהרפואה הטבעית-המשלימה.
מנהלת אמא אדמה - המרכז להריון, לידה והורות.
רח' הבנים 14 ב', הוד השרון. 09-7408693.


www.emadama.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרי קרוכמל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]