חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחיקת רישום פלילי ורישום משטרתי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנת בריאות פולס אוקסימטר מוצרים לאיכות חיים רפואה מונעת

נושא המאמר: פולס אוקסימטר כאביזר בריאות לרפואה מונעת
מאת: מוטי פנסו   שמור מאמר למועדפים


נושא המודעות לשמירה על הבריאות ועל איכות החיים אשר נוקטת בפעולה מונעת ואשר אינה עוסקת בתגובה כמו בתעשיית החולי, הפכה להיות חלק חשוב בחיינו וחברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ הנה חלוצה בתחום זה בישראל.
מטרתה של חברת פי-מדיקל בע"מ הנה להעניק כלים עצמאיים בידי כל אחד אשר מעונין לנטר אחר בריאותו ובכך לסייע במאמץ להפוך להיות בריא יותר,מטרתה לסייע לאלו אשר מעונינים לנקוט יוזמה בשיפור איכות חייהם ולהתמקד במניעת מחלות במקום לעסוק בתגובה למצב גופני או מחלה.

אחת הדוגמאות מיני רבות, הנו מכשיר הפולס אוקסימטר אשר הפך להיות בשנים האחרונות אביזר כמעט חובה בכל בית.
שימושיו והתועלות הצומחות ממנו הנן מגוונות.
המדובר במכשיר קטן, אצבעי, במשקל של כ-50 גרם בלבד, אשר מספק כלי בדיקה מהיר ומדויק, לכמות החמצן בדם, או בשפה המקצועית יותר-לרמת ריווי החמצן בדם. מכשיר האוקסימטר, הנקרא גם מד סטורציה, יספק עבורכם גם כלי חשוב נוסף והוא קצב הלב שלכם או מספר פעימות לבכם בדקה.
אם בעבר השימוש במכשיר סטורציה ביתי/אישי היה נחלת אלו הסובלים מבעיות נשימה, קוצר נשימה,מחלות ריאה כרוניות ומחלות אשר הביטוי שלהם הוא רמת חמצן נמוכה בדם, כיום אין הדבר כך כלל ועיקר.
יותר ויותר אנשים מודעים לכך שבמקום להתרכז ב"רפואת החולי" של טיפול בסימפטומים, יש צורך לנקוט ברפואה מונעת ורפואה בריאותית. כיום, יותר ויותר אנשים עושים שימוש במכשיר הסטורציה הביתי כמדד לשמירה על בריאותם ועל כושרם הגופני.
לדוגמא: מכשיר הסטורציה הפך לכלי מדידתי איכותי עבור אלו המבצעים פעילות אירובית ואשר אינם מעונינים לחצות את ערך דופק המטרה שלהם, אשר נקבע על פי גילם ומצבם הבריאותי.
כמו כן, מכשיר הפולס אוקסימטר נעשה שימוש בשנים האחרונות לצורך ניהול רמות המתח, הסטרס והשקט הנפשי.
כאשר אנו רגועים, הדופק שלנו הנו סדיר, איטי יחסית וקצב הלב אחיד יחסית. כשאנו באי שקט, במתח תמידי - יומיומי ובתנאי דחק, או לחילופין בכושר גופני נמוך- יבוא הדבר לידי ביטוי בדפקים גבוהים. דופק גבוה של מעל 100 פעימות בדקה שאינו קשור למאמץ גופני או לארוע חום או מחלה- מוגדר על פי המומחים כאפשרות למצב של טאכיקרדיה ומחייב בחינה נוספת.
מכאן נובע כי אפשרויות השימוש במכשיר כאמצעי ניטור אחר הצלחת טיפולי הורדת מתח, סדנאות רגיעה ומדיטציה, טיפולי רגיעה באמצעות תוספי מזון ועוד, הנן מגוונות מאוד.
שימוש נוסף במכשיר האוקסימטר האצבעי הביתי הנו עבור קבוצות גמילה מעישון. מסתבר כי לעיתים, מיד לאחר עישון סיגריה-רמת החמצן בדם פוחתת ,לפרק זמן קצר, מה שמהווה הוכחה ניצחת וחותכת לנזקי העישון ההולכים והמצטברים בגוף.
מכשיר הסטורציה האצבעי הפך בשנים האחרונות גם כאביזר כמעט חובה בתיקי עזרה ראשונה וכן ב"תיק התרופות" האישי אצל כל משפחה. נכון הדבר במיוחד גם עבור אלו הנוסעים והנעים ממקום למקום, במסגרת עבודתם או במסגרת תרבות הפנאי שלהם. עבור טיילים, תיירים, עבור אלו הפעילים גופנית, רוכבי אופניים, ספורטאים חובבים ומקצועיים, מטפסי הרים, ספורט אקסטרים אבל גם עבור אלו המבצעים הליכות בריאות ומעונינים לעקוב אחר קצב השיפור של המדדים הפיזיולוגיים שלהם.

אין ספק כי הענקת מתנת בריאות כמו הפולס אוקסימטר, מהווה ערך מוסף אדיר עם מסר בריאותי לשמירה על איכות חיים טובה יותר.
לחברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ מגוון מכשירים למדידת חמצן ודופק לכל מטרה ואנו המקור האיכותי ובעל המחיר הטוב ביותר בישראל.
התקשרו אלינו לייעוץ והתאמת המכשיר הנכון עבורכם.

www.portableoconcentrators.com/52418/פאלס-אוקסימטר-וחשיבותו


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי פנסו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]