חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תאונות אוטובוס - תאונות באוטובוס - עורך דין תאונות אוטובוס - אוטובוס תאונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון לידה טבעית

נושא המאמר: לידה רגילה או לידה טבעית - מה בשבילכם?
מאת: שרי קרוכמל    שמור מאמר למועדפים

רבים שואלים לגבי משמעותם של מושגים כגון: לידה קונבנציונאלית, לידה פעילה, לידה טבעית, לידה "רגילה", לידה אלטרנטיבית, לידה "אחרת", לידת בית, לידת מים, לידה פיזיולוגית, לידה נרתיקית או וגינאלית אם תרצו, לידה רפואית ועוד, אולם למעשה ניתן לומר באופן כללי, כי הלידות נחלקות לשני סוגים בסיסיים בלבד:

א. לידה "רגילה" -

כזו המתנהלת ע"י צוות מילדותי-רפואי, בדרך כלל בבתי חולים, בעזרת מכשור ועזרים טכנולוגיים, תוך שימוש בתרופות ותכשירים למשל לצורך זירוז הצירים, לקידום הלידה, לשיכוך כאבים (שהשכיח בהם הוא האפידורל) ועוד.

במהלך לידה כזו, האשה די פסיבית. היא מרותקת למיטה, מחוברת למוניטור, לעירוי ולצינורות נוספים, וכן שרויה בצום עד סוף הלידה, למקרה של הסתבכות וצורך בניתוח.

במצב כזה תתקשה היולדת בשינוי תנוחות במיטה ובניידות ותהיה תלויה בידע, בנסיון ובהחלטות של הסגל הרפואי.

ב. לידה טבעית -

בסוג זה של לידה מחליטים בני הזוג ובעיקר היולדת, לקחת אחריות על תהליך הלידה ועל הטיפול בתינוק, כשהצוות הופך להיות בעיקר מלווה ותומך.

כיום אפשרית לידת טבעית ברוב בתי החולים, כאשר הצוות מסכים לכך, בתנאי שהיולדת נמצאת במצב של "סיכון נמוך" מבחינת הצפי לסיבוכים אפשריים בלידה.

במהלך לידה טבעית היולדת יכולה להיות ניידת. היא אינה מחוברת למוניטור או למיטה ומתמודדת עם כאביה בעזרת נשימות, תנועה, עיסויים, שימוש בשמנים, שהייה בג'קוזי ועוד, כשהיא מקבלת תמיכה מבן זוגה או ממלווה אחר. במשך התהליך מותר לה אף לאכול ולשתות. היולדת בלידה טבעית, חווה את התהליך העוצמתי של הלידה ותופסת אותו כבריא, טבעי וזורם.

לסיכום:

ניתן לומר כי בכל אחד מסוגי הלידה, "הרגילה" או הטבעית, יכולות להיות לידות טובות ובריאות, המשאירות רושם מעצים על האישה ובן זוגה, אולם בכל אחת מהדרכים הנבחרות, הן עלולות להיות קשות, ממושכות וכואבות, תוך שהן משאירות זכרון טראומתי. על כן חשוב ללמוד, להתכונן, לתרגל ואף לבחור את הלידה שמתאימה לכם, אך כדאי גם לזכור שלא הכל תלוי בכם.

בכל מקרה, שתהיה לכם לידה טובה וקלה.









אודות הכותב:
מיילדת מוסמכת ומדריכת הכנה ללידה.
BA בסיעוד ובוגרת קורסים רבים גם מהרפואה הטבעית-המשלימה.
מנהלת אמא אדמה - המרכז להריון, לידה והורות.
רח' הבנים 14 ב', הוד השרון.
09-7408693.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרי קרוכמל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]