חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ילדים שמנים / יעקב עזרא - ילדים שמנים - סוכר פירות - פרוקטוז - רמת הסוכר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אייפון 4 גוזר סים אביזירים לאיפון מתאמי סים

נושא המאמר: ההשלכות בעקבות יציאת האייפון לשוק
מאת: אשר שוסטר מנהל אתר בסט סטור www.beststore.co.il   שמור מאמר למועדפים

ההשלכות בעקבות יציאת האייפון לשוק
שנים רבות הלקוח הישראלי המתין לרגע בו האייפון יושק בישראל. כל אותה התקופה הציפיה בכל אותם האנשים החיים במדינות מפותחות יותר ואולי פחות, שנהנים משימוש האייפון. לבבות של רבים מאזרחי המדינה התמלאו בקנאה מכך שהם לא מסוגלים להשיג אותו . היו כמה אנשים מתוחכמים יותר אשר הצליחו להשיג את האייפון ושילמו עליו מחיר הרבה יותר יקר ממה שהאנשים במדינות אחרות התרגלו, אך המחיר לא הפריע להם. עד אותו הרגע שהאייפון הושק בישראל.
השאלה המתבקשת היא: האם עלה בדעתו של מישהו איזה השלכות יש למוצר על השוק הישראלי והעולמי , ובאיזו צורה זה ישפיע על התעשייה שתתפתח בעקבותיו?
התעשייה הענפה ביותר בעקבות יציאת האייפון היא תעשיית האביזרים לאייפון. הראשונה שנהנית מכך היא סין. זה לא סוד שהתעשייה הסינית משתלטת על השוק הגלובלי. הם הבינו מהר מאוד את הפוטנציאל הטמון בכך. בנוסף לכך היו להם את כל התנאים להצליח תנאים כגון: טכנולוגיה , ידע וכמובן כוח עבודה זול.
המוצרים הראשונים שהם החלו לייצר ולייצר בזול הם לדוגמא: כיסויים לאייפון. נדמה היה שכל הכיסויים דומים ואין יותר מדי לאן לפתח ולהתפתח, אך גם כאן הם הצליחו לעשות את הבלתי יאומן. כיום הכיסויים לאייפון זו היא תעשייה ענפה מאוד , שמייצרת סוגים שונים של כיסויים לאייפון . הכיסוי הנפוץ ביותר הוא כיסוי העשוי מסיליקון. אותו כיסוי הוא נוח , באיכות גבוהה עשוי מחומר סיליקון עמיד מאוד, הם מעוצבים במיוחד עבור כל סוגי האייפונים ( 2G/3G/3GS & IPHONE4 ). הכיסויים משמשים לקישוט ולהגנה , הכיסויים עשויים מחומר עמיד וגמיש חלק למגע והוא יכול להגן על הטלפון. הם מאפשרים גישה נוחה לכל הלחצנים. מעבר לכך ישנם גם כיסויים שעשויים מחומר פלסטי חזק וקשיח באיכות גבוהה , המשמשים כהגנה מושלמת מפני שריטות חבטות לכלוך ואבק. עיצובם של הכיסויים מאפשרים גישה נוחה לשימוש בכפתורים ותפריטים. אך צורת הכיסויים לא נגמרת רק בכך. לאחרונה יצאו כיסויים עשויים מעור באיכות גבוהה מאוד שמאפשרים הנאה רבה מהשימוש בהם.
עם יציאתו של אייפון 4 נאלצו הלקוחות החדשים של חברת אפל לגזור את הסים שלהם בכדי להתאים אותו לאייפון החדש. אך החברות הסינית לא המתינו זמן רב והוציאו את המוצר החדש : גוזר סים . הוא גוזר סים עבור אייפון 4 ואייפד. ובכך הוא גוזר את הסים במיוחד למימדים שדורש אייפון 4. גוזר המיקרו סים הוא אחד המוצרים המוצלחים ביותר שיצאו לשוק.

אך בעקבות כך היה צריך לייצר מוצר נוסף וזה מתאם סים .המתאם משנה את כרטיס המיקרו סים שיכול להיות בשימוש אך ורק במכשיר האייפד והאייפון 4 לכרטיס סים בגודל רגיל אשר ניתן לשימוש בכל טלפון סלולרי רגיל. הדבר המדהים ביותר עם יציאת המקרו סים שהוא נמכר באותם היקפים כמו גוזרי המקרו סים.
מוצר נוסף שרציתי לציין : דיבורית לאייפון . דיבורית לאייפון זה הפתרון מושלם ונוח ,הכי חשוב הדיבורית ממצה ומשתלמת ביותר עבור הלקוחות. אך זו היא איננה רק דיבורית. הדיבורית לאייפון מאפשרת לא רק את השיחות דרכו אלה גם להאזנת שירים אהובים . דיבורית לאייפון הוא ללא ספק זהו המוצר הפופולארי ביותר בקרב משתמשי האייפון. החברות הסיניות הן הנהנות העיקריות של התפתחות המוצר .
הדבר המעניין ביותר , היא התפתחות תעשיית אוזניות הבלוטוס. התעשייה הסינית היא היצרנית הגדולה ביותר של אוזניות הבלוטוס, הם מייצרים את אוזניות הבלוטוס באיכות הטובה ביותר ובנוסף לכך הם גם מוציאים את האוזניות עם הסמל של אפל.


www.beststore.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אשר שוסטר מנהל אתר בסט סטור www.beststore.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]