חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קולביט- הצעות מחיר ביטוח רכב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הפרעות שינה תרגילים לעידוד השינה שיטת פלדנקרייז תמר וייל סטודיו זמן תנועה

נושא המאמר: בכל אחד נמצא את האנאפרונה
מאת: תמר וייל   שמור מאמר למועדפים

לכל אחד מאיתנו יש את אנאפרונה של עצמו
בטח אתם שואלים את עצמכם מה זה אנאפרונה. אם הייתי כותבת אברסט או קלימנג'רו כולכם הייתם יודעים. נכון, זה הר. גובהו מעל 7000 מ' והוא נמצא בשרשרת הרי ההימאליה. זוהי הפסגה המועפלת פחות והמאתגרת ביותר עבור מטפסי הרים. אחד מתוך שלשה לא שב ממנה בחיים..
אנאפרונה כמשל הוא הפסגה הכי מפחידה שניצבת בפני כל אחד מאיתנו. עבור אנשים שלא מסוגלים לישון לילה שלם או שאינם מצליחים להרדם - לילה ללא שינה זה האנאפרונה שלהם.
אני מספרת לכם על ההר הזה כי בשבוע שעבר הקשבתי מרותקת להרצאה של דורון הראל, מטפס ההרים הישראלי הראשון שהצליח לטפס על האברסט וגם לשוב משם בחיים.
בהרצאה שלו הוא דיבר על תהליך ההכנה שקדם להחלטה שהוא יוצא למסע הטיפוס על האברסט. בכל זאת, בתקופה ההיא, בחור צעיר, נשואים טריים ואישה בהריון, ולמרות זאת בחר לעזוב ולנסוע לתקופה של כחצי שנה.

היה משפט שמאד התחברתי אליו, כי הוא אמר: "מה שמניע אותנו (מטפסי הרים) זה לא למה אני רוצה בזה, אלא כמה אני רוצה. ואם החלטתי שזה מה שאני רוצה כל התהליך שהמשימה מורכבת ממנו כבר אינו בעיה.
ובדאי גם אתם שואלים את עצמכם את אותה השאלה לפני משימה לא קלה שמולה עומדים.
גם למי ששנת הלילה שלהם קצרה מדי או מקוטעת - נראית שנת לילה שלווה כמו של תינוק כמשימה קשה להשגה. כאן לשמחתי התשובה מאד פשוטה: יש ואפשר ללמוד לישון שנת לילה שלם תוך 3 - 4 שבועות.

בהמשך ההרצאה דורון הציג מה קורה כשמגיעים לגבהים שבהם זקוקים למסכת חמצן. התשובה לשאלה כמה רציתי בזה מהדהדת שוב ושוב במוחו ומאפשרת לו לקחת את הצעד הבא: כשאין חמצן להניע את כף הרגל שלו זוהי החלטה, בכדי שבכל 15 שניות ייצר צעד נוסף לעבר הפסגה.

שם, בגבהים האלו מתעמתים עם השאלה: הייתי צריך את זה?
גם מי שאינו ישן בלילות, שחווה לילות לבנים, שואל את עצמו: הייתי צריך את זה?
למה זה קורה לי? ה
האם אי פעם אלמד לישון?
אם במעבדת השינה לא יכלו לעזור לי, כי טענו שהכל בסדר - מי כן יוכל לסייע לי?
כולנו יודעים שאנחנו זקוקים לשנת לילה בכדי שנוכל לתפקד ביום, בצורה פרודוקטיבית, שניהה נעימים בחברה, נהגים אחראיים.

כל מי שרוצה ששנת הלילה שלו (שלה) תהיה שינה רצופה ונינוחה כדאי לו לדעת: זה פשוט וזה אפשרי. השאלה היא כמה רוצים בזה, ולהחליט לקחת את הצעד הקטן הבא.

כל הצעדים הקטנים נלמדים במהלך סדנה בת 3 מפגשים. הם מסודרים, מדוייקים לצורך של כל אחד ואחת, כך שניתן לתרגל לבד בבית.
רק 12 שעות למידה מפרידות בין נדודי שינה.... לשנת לילה שליווה. במשך סה"כ 12 שעות רוכשים את המיומנות המביאה שינה, בידיעתנו, מכוח ההחלטה שלנו, בעצמנו, ללא עזרה של כדורים, משקאות, עזרים אלקטרוניים.
הסדנה מבוססת על שיטת פלדנקרייז. היא בנויה כולה מתרגול, שבו משתמשים במהלך היום ולפני השינה.
אם הסדנה מעניינת אותך - הרשם עוד היום. [email protected]
נא לציין שפנית דרך אתר זה. הפניה תזכה 10% הנחה ממחיר הסדנה.
הכל בטוב
תמר וייל

www.facebook.com/pages/%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%aa%d7%a0%d7%95%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%92%d7%95%d7%a3-%d7%95%d7%9c%d7%a0%d7%a4%d7%a9-%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/132816436765788?sk=app_4949752878


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמר וייל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]