חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוחות מחיקים- איך בוחרים? טיפים המלצות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול במחלת חניכיים טיפול חניכיים טיפולי חניכיים טיפול נסיגת חניכיים

נושא המאמר: מדלקת חניכיים לא מתעלמים, בדלקת אנחנו מטפלים.
מאת: ד"ר אבניאלי   שמור מאמר למועדפים

אם גם אתה שותה קפה ומיד מעוות את פניך, אם אתה סובל מדימומים בחניכיים בזמן ציחצוח השיניים, מנפיחויות או חוסר יכולת לתת ביס הגון בתפוח עץ רענן, ככל הנראה גם אתה סובל ממחלת חניכיים.

ובכן, אין צורך להיבהל. רוב האוכלוסייה, ליתר דיוק שבעים וחמישה אחוזים ממנה, סובלים מבעיות הקשורות לחניכיים, וזקוקים לטיפולי חניכיים.

הגורמים למחלת חניכיים הם רבים, כאשר הסיבה הראשונה והעיקרית היא אי הקפדה על היגיינה אוראלית, אי קבלת טיפול סדיר אצל שיננית, וצחצוח שיניים לא טוב.
סיבות נוספות כוללות מחלות כרוניות כמו  סוכרת, הרגלים מזיקים כגון עישון או צריכה מוגברת של אלכוהול. והריון, שגורם להשפעה הורמונלית על החניכיים.

אם גם אתם בסטטיסטיקות וסובלים מבעיות של דלקת חניכיים, עליכם לגשת בהקדם לטיפול אצל רופא שיניים. רוב מחלות החניכיים, כשהן מטופלות כראוי, לא מידרדרות למצבים חמורים יותר כמו למשל נסיגת חניכיים או היווצרות כיסי חניכיים עמוקים מצב המצריך התערבות כירורגית. אפשר וכדאי למנוע מראש את מחלות החניכיים באמצעים הבאים:

ביקורים קבועים אצל השיננית. בתדירות ממוצעת של אחת לשלשה עד ארבעה חודשים. אם תעבור ניקוי אבן והסרת פלאק, לא תידרדר למחלת חניכיים ממנה קשה יותר להירפא באמצעים פשוטים כמו ניקוי ושמירה אלא תצטרך לעבור טיפולים מסובכים ומורכבים יותר - שלא לומר יקרים יותר.

שמירה על הרגלי היגיינה גבוהים. אין זה מספיק לצחצח שיניים. יש לצחצח בדיוק כפי שרופאי השיניים תמיד מלמדים אותנו, ובנוסף להעביר חוט דנטלי בין השיניים. אם ניתן, לאחר כל ארוחה מומלץ להעביר בין השיניים קיסם דנטלי להוצאת שאריות מזון התקועות בין השיניים. מי שמטפח הרגלי ניקיון אלה מגלה עד מהרה שלא רק ששיניו בריאות יותר, אלה גם שהן יפות יותר - ופיו מדיף תמיד ריח נעים - בונוס חביב.
הימנעות מהרגלים מזיקים כמו עישון ושתייה מופרזת של אלכוהול וקפה. בנוסף לעובדה שעישון ושתיית קפה מחממים את איזור החניכיים, הם גם צובעים את השיניים בצבעים כהים ומכתימים אותם באופן מכוער. נציין שהימנעות מהרגלים אלה עדיפה גם למען הבריאות הכללית של הגוף.

www.avnieli.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]