חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השיטה החדשה לשיווק הרשתי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יוגה במודיעין יוגה במודיעין והסביבה חוגי יוגה במודיעין מירב אשכנזי

נושא המאמר: אשטנגה יוגה
מאת: מירב אשכנזי   שמור מאמר למועדפים

האשטנגה ויניאסה יוגה על פי שיטתו של Sri. K Pattabi Joiis היא שיטת יוגה דינאמית מאוד, אנרגטית שמשלבת דגש תנועתי יחד עם נשימה עמוקה {נשימת ה Udjui}. שיטת תירגול זו אקטיבית מאוד, יוצרת חום פיזי - דבר
שמייעל את תהליך הניקוי והטיהור של הגוף. היא מתאימה לכל מי שרוצה לשפר את היכולת התנועתית שלו. כמו כן, מעצם שילוב הנשימה עם התנועה הריכוז והמיקוד משתפרים ומצב התודעה משתנה. מתרגלי האשטנגה יוגה חווים העצמה באנרגיות, בויטליות, בכוח, בגמישות ובתנועה.

באשטנגה יוגה מתרגלים לפי סדרות, כל אחת מתקדמת מקודמתה ומעמיקה בתכנים שונים. הסידרה הראשונה היא החשובה והנפוצה ביותר היא מכינה את הגוף והתודעה לתרגול מתקדם יותר. השיטה כוללת סידרה של תנוחות ברצף קבוע שאותן המתרגל לומד להכיר ועליהן הוא מתאמן כך שככל שמתמידים בתרגול קבוע המתרגל משפר את יכולתיו ומחדש את אפשרויות התנועה שלו מתחזק את גופו ברמה הפיזית והאנרגטית ומטפח את יכולת ההתבוננות בתודעתו. בתירגול האשטנגה יוגה יש דגש על שלושה אלמנטים שחשובים לנו ליום יום.

נשימה עמוקה - נקראת אודגאי - נשימת מפוח, מדגישה תרגול מאזור חלל הגרון ויוצרת צליל שנישמע כמו רוח מנשבת.
בעיקרון לטכניקה זו יתרונות רבים: הנשימה מדיטטיבית מאוד בזכות השילוב של שימוש בחוש השמיעה זהו מימד
נוסף לריכוז ומיקוד. נשימת האודגאיי יוצרת תהליך של חימום, דבר שמוסיף ועוזר לניקוי וטיהור הגוף. הנשימה הזו קיצבית ואנרגטית כלומר מטרתה לחזק ולעלות את כוח האנרגיה-prana, היא מדגישה עבודה על איזור בית החזה ומאפשרת את החזקת מרכז הגוף בזמן תנועה ממושכת.

החזקת מרכז הגוף - mula Banda - באשטנגה יוגה מתרגלים להחזיק ולחזק את אזור הבטן התחתונה, דבר שמגן ושומר על איזור הגב התחתון בעיקר בזמן תנועה. הטכניקה משלבת כיווץ של שרירים טבעתיים כדי ליצור תמיכה לשורש עמוד השידרה.

שילוב של נשימה ותנועה כשלומדים לנוע עם מרכז גוף חזק ומשלבים את הנשימה והתנועה, כשהתירגול קיצבי
ואקטיבי אז חווים שינוי. שינוי בתחושה בהרגשה, שינוי בגלי המוח שנוצר בעקבות התרגול. זהו רגע מדהים כשהכל מתמזג והופך לאחד- הנוכחות של אנרגיית הנשימה עולה, המחשבות שאיתן התחלנו את התרגול נשארו מאחור ויש מרחב חדש לרגיעה ולהעצמה.

דרישטי - מיקוד וריכוז דרך חוש הראייה. בזמן התירגול לומדים לאן למקד את העיניים. אלמנט נוסף שמשפר את יכולת הריכוז ומעצים את המדיטציה.

לשעורי האשטנגה יוגה בחוג אני ממליצה למי שעבר מספר שעורי האתה יוגה כבסיס לתרגול דינאמי או בהתאם ליכולות. כדאי ומומלץ לשלב בין השעורים במערכת ולהתייעץ עם מירב .

www.meravyoga.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מירב אשכנזי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]