חיפוש מאמרים

11718 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסוד - The law of attraction – The secret – ביקורת ! האם הסוד אמיתי ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מעמד האישה

נושא המאמר: המדריך להתמודדות בפוליטיקה ובמכרזים
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

"המדריך להתמודדות במכרזים/ בפוליטיקה"

איך תכיני את נפשך, גופך, תודעתך והכרתך להתמודדות מנצחת בפוליטיקה ובמכרזים.

מכרזים- מילת המפתח במכרזים היא "פוליטיקה" מכרז הוא עניין פוליטי. לא מפלגתי, כן פוליטי. בכדי לנצח צריך להכיר את כללי המשחק של הפוליטיקה המקומית. בלי זה, אי- אפשר לשחק, בלי זה, אין סיכוי לנצח.

מכרזים והתמודדויות הינם שלב הכרחי בקידום אישי ועסקי בימינו. א-נשים שרוצים להגיע לתפקידים בכירים, חייבים להתמודד במכרזים. חברות עסקיות, שרוצות לצמוח, חייבות להתמודד במכרזים. נשים, בניגוד לגברים ממעטות להתמודד במכרזים. עוד פחות מתמודדות לתפקידים פוליטיים. על פניו, אמירה זו מצטיירת, כהכללה גורפת, אולי גורפת מידי. מנגד, הן על פי מחקרים והן על פי מבחן התוצאה בשטח האמירה מדוייקת.נשים מחונכות לסיוע, טיפוח, נתינה, טיפול, עידוד האחר/ת, להיות "כינור שני", ואינן מחונכות לתחרותיות, להתמודדות, למאבק, לתשוקה, לחשיבה המשימתית, לשיווק העצמי, ל"מרפקנות", הנדרשים בכדי להתמודד במכרז ובודאי שהינם חיוניים, לצורך הצלחה במכרז.

כי מכרז, הוא תחרות.

כי מכרז הוא התמודדות.

כי מכרז הוא מאבק.

כי מכרז הוא לעיתים "דם".

כי במכרז אין "אינטימיות".

כי מכרז הוא במהותו "גברי".

מחסום 1 של נשים: מצב תודעתי- למכרז צריך "אומץ"

מידי יום אני פוגשת נשים, שכמהות לשנות את תפקידן, נשים שמשתוקקות להיות במקום אחר. נשים, שעל פי שיפוטי הינן יותר מראויות, להיות באותו תפקיד. שנה ושלוש שנים חרי, אני מוצאת את רובן באותה נקודה. אלו שזזו, המעטות שהעזו, התמודדו ורובן הצליחו. אבל, גם הן, לא ממהרות להתמודד להתמודד במכרז הבא. אחרי ההתמודדות הראשונה הן "נחות". פעם נוספת, הן אינן מעיזות. בין השנים 2004-2006 בדקנו, בקרב כ- 2,000 נשים ב- 20 פרויקטים להעצמה ופיתוח מנהיגות נשים, שביצענו עבור הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה, מהם המחסומים העוצרים נשים מביצוע שינויים בחייהן במקצועיים.

בדקנו מהם המחסומים של נשים בביצוע שינויים ב- 4 תחומים:

בארגונים - התמודדות במכרזים
בעסקים- פתיחת עסק
באמצע החיים- שינוי קריירה
בפולטיקה- התמודדות למועצות ולתפקידים ציבוריים.
לשאלה: "מה נדרש ממך בכדי להתמודד במכרז/ בפוליטיקה* " ? ענו הנשים:

יוזמה27% אומץ21% אסרטיביות15% אמביציה13% מוטיבציה11% יצירתיות9% אמינות3% להטוטנות1% סה"כ: 8 מאפיינים 100%

*(מתוך מחקרי "מה נשים רוצות"?, שביצעה חברת STS, 2004-2006, בקרב 2000 משתתפות בתוכניות העצמה של הרשות לקידום מעמד האישה' במשרד ראש הממשלה)

מחסום מספר 2: למכרז צריך גם מיומנויות

עם כל הכבוד לאומץ, ליוזמה ולאסרטיביות, גם נשים שכן התמודדו למכרזים, אלו שנחנו בתעוזה ואומץ, או שהצליחו למצוא אותם בעצמן, הצהירו, ש "הן מרגישות שחסרות להן מיומנויות בסיסיות, שעל פי תפישתן, מחבלות בסיכוייהן להיבחר"!. ביקשנו לדעת על אילו מיומנויות הנשים מדברות. התוצאות, לא אחרו לבוא.

נשים טוענות שאינן יודעות לשווק עצמן בצורה יעילה. הצורך להציג את היתרונות, את העשייה, את ההצלחות, הצורך לדבר על עצמן, במקום על האחרים,הצורך לשבח, לפאר, להלל את עצמן, סותר את החינוך הראשוני של מטפלת, מקדמת ומטפחת אחרים, בעוד שהיא עצמה "משחקת" אותה "כינור שני.

נשים גם טוענות, שהמשפחה מהווה אבן נגף בהתמודדות. המשפחה על כל מרכיביה, איננה ששה לשינוי לו מייחלת האישה, וכמובן, שאיננה ממהרת לתמוך בו, ובודאי שלא להציע סיוע כלשהו. הגבר והילדים/ות רואים את העתיד, עם "פחות אמא" בבית. בתפישה שלהם, יהיו להם מטלות, עול ומשימות רבות, שכרגע הינן באחריות האישה. יהיו פחות תבשילים, פחות טיפוח, פחות נתינה, פחות עשייה של האישה ויותר של בני הבית. לכן, התמיכה מרצון, של המשפחה מבוששת לבוא.

לשאלה: "מהם המחסומים שלך בהתמודד במכרז/ בפוליטיקה*"? ענו הנשים:

משפחה37% מחסומים אישיים בנושא שיווק32% משאבים18% גברים13% נשים1%

סה"כ: 5 מאפיינים 100%

*(מתוך מחקרי "מה נשים רוצות"?, שביצעה חברת STS, 2004-2006, בקרב 2000 משתתפות בתוכניות העצמה של הרשות לקידום מעמד האישה' במשרד ראש הממשלה)


לכל 2,000 הנשים הנהדרות, שפגשתי בשנתיים האחרונות, ולכל הנשים שעדיין לא פגשתי, בעיקר אלו המעוניינות להתמודד, להתקדם ולהצליח, הכנתי את "המדריך להתמודדות במכרזים".

מי שתיישם את עקרונותיו- תצליח.

"המדריך להתמודדות במכרזים"
הגדירי לעצמך את התפקיד אותו את שואפת להשיג. התפקיד הוא בעצם המטרה שלך. מטרה צריכה להיות: וגדרת טבעית רצויה הגיונית:
מוגדרת- כך שתהיה ברורה לך ולתומכייך.
טבעית- בעיקר לך, אין טעם ואין סיכוי שתציבי לעצמך מטרה, הנוגדת את הווייתך, את מהותך, את עצמך.
רצויה- שאת עצמך רוצה להשיגה, ולא שמישהו אחר מניע אותך להשיגה.
הגיונית- מטרה שניתנת להשגה, שאת יכולה לממשה בזמן ובאמצעים שהגדרת לעצמך.
2. בדקי מהן "דרישות התפקיד":

מהי ההשכלה הנדרשת לצורך ההתמודדות במכרז- תואר, תחום
נסיון מעשי
נסיון ניהולי
דרישות נוספות
3. נסי לבדוק מהן הדרישות הבלתי פורמאליות של התפקיד.

האם המכרז "תפור"?
האם יש מתמודדים/ות מועדפים/ות?
האם יש דרישה שלא נרשמה בדרישות המכרז?.
4. בדקי מי מתמודד/ת לתפקיד חוץ ממך.

כדאי להכיר את החברים ואת התומכים, חשוב יותר שתכירי את המתמודדים מולך. אומרים, שחברים כדאי לשמור קרוב, ואוייבים חיונ י לשמור קרוב יותר.


5. שבי והכיני טבלאות מסודרות, הבודקות מהם החוזקות שלך ומהן החולשות שלך, בעיקר מול המתחרים.

ככל שתקדימי ללמוד, במה את מצטיינת ובמה את פחות טובה, כך תוכלי לשפר. בנוסף\, מכרז הוא בעניין של "הצגה עצמית"
ככל שתכירי מקרוב את יתרונותייך, כך תוכלי להציגם טוב יותר.
לגבי החולשות, אל תדאגי, האחרים כבר יזכירו לך אותם. לכן, את חייבת להיות מוכנה ומסוגלת להגיב, לא ממקום של הפתעה ובעיקר, לא ממקום של התגוננות.


6. הגדירי לעצמך את היתרון היחסי שלך מול המתחרות/ מתחרים.

מילות המפתח בתהליך הן: בהירות, פשטות, הבניית המסר, התמקדות במסר אחד משמעותי לך.
זכרי את מילותיה של ג'ניס ג'ופלין "אל תמכרי את עצמך בזול, את היא כל מה שיש לך"
את ה"מותג" שאותו צריך לשווק במכרז, לפניו וגם אחריו. ומותג יודע מה הייחודיות שלו.


7. הכיני לעצמך את רשימת התומכים שלך, ובדקי מה כל אחד מוכן ויכול לעשות למענך. אל תחכי שהתומכים יפנו אלייך, היי פרו-אקטיבית; קחי אחריות, יוזמה ופני אליהם, עם הגדרות בקשות ומשימות ברורות.



8. הכיני לעצמך את רשימת המתנגדים הפוטנציאליים ובדקי, היכן הם עלולים לחבל בהתמודדותך

מכרז הוא לעיתים מלחמה. למלחמה חיוני להתכונן.
ציירי לך תמונה מדוייקת, של המתנגדים, בדקי במי הם תומכים, בדקי מדוע הם תומכים באותו אדם.
בדקי, אם תצליחי, מה הצורך והרצון של כל אחד ואחת מהם/ן.
9. היעזרי במאמנת/ מאמן למקסום יכולות ההצגה העצמית והעלאת רמת הביטחון העצמי שלך לקראת המכרז/ התמודדות:

מאמנת מקצועית תוכל ל"הפוך" אותך למנצחת. ככל שתקדימי להיעזר באנשי מקצוע, בשלבים הראשונים של ההתמודדות, כך יגדלו סיכוייך להצליח
תדעי לכמת למילים הנכונות את עצמך, את הישגייך, את ההבטחה שלך
תדעי להציג בצורה משכנעת, את התועלות שתביאי לאחר שתיבחרי לתפקיד
תגרמי לתחושה ולידיעה, שאת האדם הכי נכון לתפקיד, ושאם לא תיבחרי, זו תהיה ההחמצה הגדולה של הארגון.
10. אחרית דבר: כישלון בדרך אינו כישלון בהצלחה. תמיד יהיה עוד מכרז. תמיד תהיינה בחירות נוספות. ובסופו של דבר, אם תתמידי ותמשיכי להתמודד, תיבחרי.


אודות הכותב:
שירית בן- ישראל

מרצה, יועצת, חוקרת ומאמנת
נשים בעסקים ובקריירה
מומחית להעצמה מעשית של נשים

מנכ"לית STS החברה המובילה,
בתחום העצמה מעשית של נשים

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: sts4u@bezeqint.net


sts4u.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."