חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שירות התשלומים פייפל (PayPal) וישראל. יש מצב??





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמן עץ התה פטריות בציפורניים עץ התה שמנים אתריים

נושא המאמר: שמן עץ התה מאוסטרליה באהבה
מאת: ניר חוכיימה   שמור מאמר למועדפים

אנשים רבים בישראל סובלים ממחלות עור שונות כגון:פטרת בציפורניים בכפות רגליים,גזזת,גירודים בכפות רגליים,פטריות וגנליות,קנדידה אלביקנס,אקזמה,ניתן לפתור מחלות אלה ומחלות אחרות ביעילות רבה עם שמן עץ התה.
אם עד עכשיו נראה היה לכם שיש בארון התרופות שלכם כל מה שרציתם,תוסיפו מעתה את שמן עץ התה.שמן חובה בכל ארון תרופות ובכל בית .
שמן עץ התה או בשמו המקורי שמן טיטרי-אני מעדיף לקרוא בשמו המסורתי ולא בצורתו החדשה יותר בכדי למנוע בלבול עם התה ששותים.שמן עץ התה נחשב לאחד השמנים המומלצים ביותר לארון העזרה הראשונה בכל בית .
הידע על שמן עץ הטיטרי הגיע אלינו בעיקר דרך האבוריג'ינים באוסטרליה שהשתמשו בו מאות שנים .
מחקרים רבים שנערכו באוסטרליה ובצרפת שפכו אור על שימושיו הרבים ותכונותיו המיוחדות אנטיבקטריאלי ואנטי פטרייתי משום רעילותו הנמוכה .
שמן עץ התה שייך למשפחת ההדסיים (ניאולי,הדס,אקליפטוס,ציפורן)שהתכונה העיקרית לכל השמנים המופקים מצמחים אלה היא יכולתם האדירה להילחם בדלקות.
שמן עץ התה נקרא בשמו הבוטני TEA-TREEמוצאו באוסטרליה ושיטת הפקתו הינה זיקוק העלים.
צבע השמן צהוב בהיר או כמעט חסר צבע והוא בעל ריח רפואי חזק,המזכיר קצת את האקליפטוס.
שמן עץ התה נלחם בכל שלושת הקטגוריות של אורגניזמים:
1.וירוסים
2.נבגי פטריות
3.חיידקים
שמן עץ התה ממריץ את המערכת החיסונית להגביר את כושר החיסון הטבעי נגד מזהמים כאשר הגוף מאוים על ידי סוג מסוים של אורגניזמים.
ההשפעה הממריצה שיש לשמן עץ התה על מערכת החיסון היא אחת התכונות החשובות ביותר שלו.
שמן עץ התה יעיל במיוחד במלחמה במחלות כמו קדחת הבלוטות ומתאים לאנשים הנוטים לפתח דלקות שונות והמחלימים לאט .
שמן עץ התה הוא חומר חיטוי מעולה ומחטא פי 4 מכל חומר חיטוי אחר בבית .
בשל היותו מחטא רב עוצמה ומחזק גוף במיוחד כהכנה לפני ניתוח-יעזור לגוף להתחזק ולהתאושש מהר יותר
(מומלץ לשלבו בטיפולים מספר שבועות לפני ניתוח)
אחד מיתרונותיו הבולטים שהוא אנגלסטי לכאבים ולכן אני משלב אותו בתערובות שמנים לטיפול בדלקת פרקים,כאבי שרירים וכאבים נברלגיים.
בתרכובת משולבת עם שמן לבנדר עוזר בהורדת חום עם הופעת המחלה ועשוי לקצר את משך המחלה ואף למנוע אותה.
שמן עץ התה מעולה לטיפולים של מערכת הנשימה למחלות גודש וליחה נגד הצטננות,סינוסיטיס,נזלת,שפעת ומחלות ויראליות הוספת השמן למי האמבט עם הסימן הראשון להצטננות או שפעת יגרום להזעה מוגברת ששיטות הריפוי הטבעיות עמדו מזמן על חשיבותה במלחמה בדלקת.
לעיתים די בכך כדי למנוע את התפתחות השפעת ואם לא הדבר יפחית את חומרתה וימנע דלקות משניות לא מדובר כאן בדיכוי הדלקת אלא במלחמה יעילה בה.
במצבים שהאף סתום או נזלת או סינוסיטיס אני ממליץ על תרכובת לשאיפת אדים במבער(מתקן פיזור אדי השמן)2 טיפות עץ התה +טיפה של שמן לבנדר יפתח את הנשימה ,תחושו הקלה ונשימה טובה יותר
שמן עץ התה אינו מגרה את העור,הוא אחד מן השמנים שאפשר להשתמש בהם ישירות על העור כאשר הוא אינו מדולל.מתאים למצבים של עור אדום,נפוח או מודלק,אקזמה,פטריות בציפרניים,פסוראזיס,דרמטיטיס,פצעיקור,אבעבועותרוח,הרפסים,יבלות,פצעי בגרות(אקנה),פצעונים המופיעים לפני מחזור(ממליץ על משחה ארומתרפית )טיפה יחידה של שמן עץ התה על הפצעון תביא להיעלמותו המהירה.
שמן עץ התה נקי יעיל נגד פצעי קור יש להספיגו בטפיחות עם הסימן הראשון להופעתם ניתן לטפל בדרך דומה באבעבועות הנגרמות משלבקת חוגרת ואבעבועות רוח.
ניתן להתפטר מיבלות על ידי טפטוף טיפה יחידה של שמן עץ התה נקי במרכז היבלת מדי יום וכיסויה באגד מדבק.
שמן עץ התה זכה להכרה בשל יכולותו האדירה להילחם בפטרת הציפורניים,גזזת,אקזמות,אך שימוש חשוב עוד יותר הוא נגד קנדידה אלביקנס,עץ התה מקטין את קצב התרבות הקנדידה ומשפר את כושרו של הגוף להתנגד לה .

בשמן עת התה נעשו גם שימושים בבתי חולים באירופה כאמצעי מונע כדי לחזק את את גופם של חולים לפני ניתוח.
השימוש בשמן עת התה באמבטייה ועיסוי מספר שבועות לאחר הניתוח (מבלי לגעת באזור הניתוח או בצלקת) יסייעו לגוף להתאושש מהר יותר.
התאוששות אחר ניתוח בעזרת שמנים אתריים נפוץ כיום והינו דרך יעילה ובטוחה לחזרה לשגרה מהר יותר .

ד"ר זאן-ולאנט כתב בספרו "ארומתרפיה"אנשים שמשתמשים בשמנים אתריים מחלימים מהר יותר ממחלות מאשר אנשים שאינם צורכים שמנים אתריים קצב ההחלמה המהיר מתבטא בחיזוק מערכות הגוף וביכולתם האדירה של שמנים לחזק את גופו של האדם.
שמן עץ התה מוכר לכולנו מתכשירים מסחריים טבליות מציצה,משחת שיניים,תחליבים וקרמים.
לשמן עץ התה יכולות אדירות בריפוי האדם ולכן אם אתם סובלים מאחד או יותר מהבעיות אותן הזכרתי במאמרי אתם מוזמנים לפנות ללא כל חשש או מבוכה .

www.artist-massage.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר חוכיימה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]