חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אישורי הגעה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תיקון תריסים חשים תיקון תריסים

נושא המאמר: תריסים חשמליים
מאת: טקטיקום   שמור מאמר למועדפים

תריסים חשמליים
תריסים חשמליים הם פריט נפוץ עד מאוד בבתים רבים בישראל. לתריסים אלה יתרונות רבים, ויש שיעדיפו אותם על פני תריסי ההזזה או הגלילה המסורתיים. יתרון ראשון של התריס החשמלי הוא הנוחות והקלות של פתיחתו וסגירתו. לחיצה על מתג חשמלי מאפשרת הפעלתו של תריס, דבר שאינו דורש מאמץ, קל עבור ילדים ונוח לכולם. בנוסף, התריס החשמלי מאפשר בקרה על כמות האור והחום שנכנסים לתוך הבית. ניתן לקבוע היכן בדיוק יסגר התריס ועד כמה יפתח. יתרון נוסף הוא המאסיביות של התריס החשמלי המהווה בהרבה מן המקרים, גורם מרתיע מפני פורצים. את התריס החשמלי ניתן להזמין בצבעים ובגדלים שונים ולהתאימו לסגנון ולעיצוב של הבית.
כאשר תריס חשמלי מתקלקל
תריסים חשמליים, כמו הרבה דברים אחרים, עלולים להתקלקל. תריס חשמלי, גם אם נראה טוב ואיכותי, יכול להיות דווקא מסוג זול שמתקלקל בקלות. נתון זה מומלץ לבדוק בעת רכישת תריסים חשמליים או בעת בניית בית. כאשר התריס נתקע או מפסיק לעבוד, המקור לקלקול עלול להיות במספר גורמים כגון: בעיה במנוע, או קרע בחבל התריס. תיקון תריסים חשמליים נעשה על-ידי בעלי מקצוע הבקיאים במנגנון התריס ועלות התיקון תלויה במקור התקלה.
תיקון תריסים חשמליים
כאמור, תיקון תריסים חשמליים נדרש כאשר תריס חשמלי מפסיק לעבוד. גם אם התריס זז מעט או עושה רעש בעת פעולתו, הוא נחשב לתריס מקולקל ומומלץ לבדוק כיצד ניתן לתקן אותו. בנוסף, כדאי לבדוק מהי הדרך הנכונה לשימוש בתריס החשמלי, שכן תיקון תריסים חשמליים במקרים רבים מגיע כתוצאה משימוש לא נכון בתריס שגורם לשחיקתו וקלקולו. הפעלה נכונה ושמירה על התריס יכולה למנוע הוצאות על תיקון, וכן חוסר שליטה על כמות האור בבית.

תיקוןתריסיםחשמליים.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טקטיקום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]