חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוח החופשות בגנים לא יבוטל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מעמד האישה

נושא המאמר: למה לך תכנית שיווקית?
מאת: יעל לוטן    שמור מאמר למועדפים

באותה רצינות שאת מכינה תכנית עסקית כך תכיני תכנית תדמיתית שיווקית אשר צריכה להתייחס למספר פרמטרים מהותיים והם:

הגדרות- להיות בשליטה על תדמית העסק כלל לא אומרת שמדובר בתהליך הביצוע. ברור שיש צורך בהעמדת טרמינל אשר יחזיק את הנושא ויבצע . אך ההחלטה לגבי איך ומה חייבת להיות דרכך תמיד. רק את כמנהלת תגדירי את דרישות התפקיד בהתאם למטרותייך. לסמוך על מישהו אחר בנושא הזה תהיה טעות כי מלכתחילה העסק הוקם מתוך חזון שלך ולכן רק את זו שתדעי הכי טוב איך להגדיר. גם במידה ושכרת את שירותיה של חברת יחסי ציבור את היא זו שמלווה את התהליך מתחילתו ועד סופו ומגדירה יעדים ומטרות תוך שימוש בהכוונת המשרד בפן המקצועי.

הגדרת המוצר ? לפעמים קשה להגדיר מה המוצר וכאן נכנס בלבול. צייר לא יכול לומר שהוא מוכר אמנות , הוא מוכר ציורים וזה המוצר שלו. להגיד שאת מוכרת אביזרים למחשבים זה לא מספיק חייב להגדיר את המוצרים אחד לאחד ואז הרבה יותר קל למכור לפי מוצר. אני לא יכולה לומר שאני מוכרת יחסי ציבור אני מוכרת אסטרטגיה, פרסומים, הפקת לוגו ועוד. ההתייחסות למוצרים מדייקת את המכירה ועוזרת להגדיר את קהלי המטרה המתאימים לכל מוצר.

מחקר ? תהליך בסיסי לפני התחלת כל תכנית הוא מחקר. אשר נועד לבדוק יתרונות, חסרונות, דרישת שוק, קהלי מטרה, חזון ומטרות. המסקנות אשר מתקבלות מתהליך המחקר מהוות את התשתית להכנת תכנית העבודה


סטטיסטיקה - כמו שאני תמיד אומרת אם לא תמדדי לא תדעי . כדי להיות בשליטה על התנודות מעלה או מטה עלייך להציב את הנתונים על גרף ולמדוד סטטיסטית את אספקת המוצר מול התהליך התדמיתי שיווקי וכך תוכלי לגלות אם הוא יעיל ועד כמה. כאשר פעולה מוצלחת של יחסי ציבור או שיווק בשבוע מסוים תכניס מס' גדול של עניין ולקוחות חדשים אז תוכלי לדעת איזה פעולה לחזק ולהיפך במידה ונקטת בפעולה שלא הניבה תוצאות תוכלי לא לחזור עליה שנית ולנסות דרכים אחרות יעילות יותר.


התכנית התדמיתית שיווקית שלך בסוף תהליך המחקר תעלה על הדף נתונים ברורים לגבי:

קהל המטרה ? בבחינה של קהל המטרה יש לבדוק הרגלי צריכה שלו, הרגלי מדיה שלו, מחירים אשר יתאימו לו שכן לעשירון עליון ולסטודנטים לא נתמחר אותו הדבר לא?ברגע שיש לנו נתונים על קהל המטרה מתגבשת דרך הפנייה אליו וכך לאט לאט תתגבש התכנית כולה.

סביבת עבודה ? ניתוח סביבת העבודה בודק את היתרונות והחולשות שבסביבה הקרובה והרחבה של העסק. מטרת הניתוח היא לאפשר בחינה תדמיתית של המוצר על מנת שתוכלי לבנות תוכנית תדמיתית שיווקית שתקדם את מטרות המוצר גם בטווח הארך וגם בטווח הקצר.

חסרונות- כן, לכל עסק יש גם חסרונות היכולת לזהות אותן מאפשרת להתמודד איתם ולא לתת להם לחסום את הדרך להצלחה.

מטרות ? המטרות של התכנית מתחלקות למטרות קצרות טווח וארוכות טווח. הקצרות טווח הן אלה המושגות באופן מיידי ומספקות את הבסיס לבניית תדמית יציבה וחזקה לחברה. מטרות ארוכות טווח מתייחסות לבסיס התדמית והזהות וההכרה הציבורית, ועל כן יש לפעול לאורך זמן על מנת להשיגן.

הקדישי את הרצינות המתבקשת כדי להכין תוכנית תדמיתית שיווקית בכל שלב בו נראה לך שמשהו נתקע תמיד יש הזדמנות לבחון את הדרכים מנקודת זמן חדשה ולכוון להצלחה!

יעל לוטן ?מנכ"ל לוטן תדמיות בע"מ
www.lotan.org.il


אודות הכותב:
יעל לוטן מנכל"ית לוטן תדמיות בע"מ

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]