חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה צריך לדעת עו"ד בפנייה לגרפולג המשפטי - גרפולוגיה משפטית - עד מומחה - זיופים - חתימות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספורט אומניות לחימה טאי צ'י צ'ואן

נושא המאמר: טאי צ'י צ'ואן - סגנון צ'אן - דגשים בתרגול - בטאי צ'י בסגנון צ'אן מודגשת העבודה הספיראלית בכל תנועה, ובכל תרגיל חימום.
מאת: עופר כהן    שמור מאמר למועדפים

בטאי צ'י בסגנון צ'אן מודגשת העבודה הספיראלית בכל תנועה, ובכל תרגיל חימום.
הכוונה לתנועות של הברגה פנימה והחוצה. תנועות גדולות ותנועות מופנמות, תנועה חיצונית ותנועה מבפנים. המייחד את התנועות הספיראליות ההברגתיות הן, שרובן אינן מופיעות בחיי היום יום שלנו (ברפרטואר התנועות הרגיל המאפיין פעולות יום יומיות).

מורה הזן ואמנויות לחימה דני וקסמן קורא לאופן הזה שבו יש תנועה של הברגה או בהיבט אחר הפרדה בין איזור הכתף לאיזור האגן: עקרון המגבת הרטובה הנסחטת. דמיינו לעצמכם מגבת רטובה שאתם מחזיקים בשתי הידיים כך שיד אחת למעלה ויד שניה למטה ואתם סוחטים אותה.

כאשר עושים את התנועות האלו בטאי צ'י או בג'ודו או בכל אמנות לחימה המדגישה עקרון זה, נוצרת פעולה מיוחדת של שכלול, ריפוי והבראה של חוט השדרה. בסגנון צ'אן התנועות ההברגתיות הספיראליות נמצאות בכל תנועה ותנועה בפורם.

כאן נכנסת נקודה חשובה שיש להדגיש והיא המידה הנכונה וההכנות לעבודה. תנועות חפוזות, מהירות מדי קשות מדי ללא רגיעה ורלקסציה יפגמו בגוף ויכולים ליצור בעיה או להחריפה במקום ליצור שיפור ושיכלול לכן לימוד טאי צ'י כמו תרגול פושינג אנדס זה תרגול לרגישות, לעצמך ולזולתך.

יש לשים לב במיוחד לברכיים כיוון שהתנועה הספיראלית מתחילה מכף הרגל או מהראש ועוברת תמיד גם דרך הברכיים שהם מפרק שדורש התייחסות מיוחדת.

העדינות העוצמתית היא אחד המאפיינים החשובים של הטאי צ'י. אם עדינות ורגישות נלמדים, ניתן להפיק מהתנועות הספיראליות שכלול יכולת, חדווה גדולה והעצמת הכוחות וגם סיוע לתהליך ההתפתחות הרוחנית של האדם בדרך להבנת עקרון הלט-גו ומציאת האני האמיתי והפעלתו בחי היומיום.

אודות הכותב:
עופר כהן, MA, דאן 8 בנינג'יצו, שידושי, מלמד הגנה עצמית לנשים, מורה לטאי צ'י, מחבר הספר טאי צ'י ועוד אוצרות שבהוצאת הצוק הכחול
מלמד באיזור המרכז
תלמידם של דני וקסמן, דורון נבון וד"ר הצומי סנסאי ועוד מורים בארץ ובמזרח הרחוק
[email protected], [email protected]
www.ninway.com
www.tai-chi-book.com
www.zenki.com
www.blue-cliff.com

www.ninway.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עופר כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]