חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניקיון ותיקון שטיחים וריפודים !





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום ובניית אתרים בניית אתרים לעסקים קידום אתרים בגוגל

נושא המאמר: קידום אתרים במנועי חיפוש – מילים במילים
מאת: אריה גלר - תכל'ס קידום אתרים   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים במנועי חיפוש – מילים במילים

אני רוצה לומר כמה מילים על קידום אתרים במנועי חיפוש ומילים.
למעשה, אני רוצה לדבר על קטגוריה מיוחדת של מילים, מילים שאולי אתם אינכם חושבים שהן חשובות, אפילו חיוניות, להצלחת העסק המקוון שלכם בשיווק באינטרנט ככלי .
עד לפני זמן לא רב נהגנו לומר, "תִּבנה את האתר והם כבר יגיעו אליו".
כיום, כשיש בערך שני מיליארד אתרי אינטרנט ומספרם הולך ועולה בקצב מסחרר, יהיה מדויק יותר לומר: "אם הם יצליחו למצוא את האתר, אולי הם יכנסו אליו לרגע".
קידום אתרים במנועי חיפוש ( קידום אתרים - SEO) עוסק בדיוק בזה.
בהפיכת האתר שלכם לגלוי וקל לאיתור, בהעלאת הסבירות שברגע שיימצא על ידי הגולשים הם ייכנסו אליו ויישארו בו למשך הזמן הנדרש לביצוע הפעולות הרצויות לכם מכרית מוצר או שירות שאתם רוצים לחשוף, נדון כאן בחלק מהשיטות באמצעותן ניתן להגיע ליעדים אלה בשימוש בקידום אתרים במנועי חיפוש במספר טכניקות.

אני יכול לדבר על יחסי המרה או על שיעורי הדחייה של דפים, על העלות לפי מבקר, על היחס בין מבקרים חדשים לחוזרים, על מספר הצפיות הממוצע לדף, על ערך הזמנה ממוצע, או על המושג החביב עלי לאחרונה "דביקות" הדפים, או על מספר אינדיקאטורים חשובים נוספים לביצועיות (KPI), כולם הם המילה האחרונה בענף כרגע כולל מכונית חשמלית.
אבל כל מה שאומר כאן על KPI הוא, שאלה הם רק מדדים להתקדמות קמפיין הקידום שלכם, הם יספקו לכם כמות כזאת של מספרים שכל מתמטיקאי ישמח לקבל והם נותנים לכם מידע בסיסי שימושי אם עשיתם את שיעורי הבית שלכם, אם העיצוב והתכנון שלכם אופטימאליים, כולל קידום אתרים במנועי החיפוש ואם השתמשתם במילים הנכונות כבר מהשלב הראשון.
מילים אומרות דברים שונים לאנשים שונים
אתם יכולים להגיד (p? t?t' ?) ואני אומר (p? t?t' ?).... וההוא שעומד שם בפינה יאמר (sp?d).
לכולנו, מסיבות שקשורות לחינוך, תרבות, גיאוגרפיה (ואולי גם מסיבות תורשתיות/חברתיות) יש דרך ייחודית משלנו להתייחס לדברים. {האג'נדה הפסיכולוגית שלי}
יש לנו עגה מיוחדת שקשורה לתחום העיסוק שלנו, למוסדות החברתיים אליהם אנו משתייכים ולמוסדות הלימוד בהם למדנו, ורובנו משתמשים בה כתווית מזהה ואולי אף כתווית המסמלת איזו שהיא עליונות או סוג של בידול.
אבל כל מי שאי פעם ניסה לקבל תשובות לשאלות פשוטות ממישהו שאינו רוצה או אינו יכול לדבר בשום שפה אחרת פרט לעגה הפרטית שלו, יודע שמדובר
בעניין בעייתי ביותר {ראה מגדל בבל }
מה שאני מנסה לומר הוא, שלא חשוב כמה העגה הפרטית שלכם נפלאה, ההוא שם בפינה לא יוכל למצוא אותה במנועי החיפוש ולכן לא יוכל לדעת עליה כלום אם לא תתחילו להשתמש, לפחות בחלק מהזמן במילים מובנות לכולם מהות קידום אתרים ושימוש במילות מפתח.
המילים שתוכלנה להוביל אנשים אל האתר שלכם ולהחזיק אותם שם זמן שיספיק להם לביצוע הפעולה הרצויה לכם (להירשם, להצטרף, לקנות וכדומה), הן אותן מילים שעליכם למצוא ולהשתמש בהן.
הדבר החשוב ביותר שעליכם לזכור הוא, שממש כמו שאתם לא חיפשתם אחר כל אותם KPI שהזכרתי קודם, כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא בהכרח מחפשים אחר המוצרים או השירותים שלכם על פי אותם שמות ומילים שאתם משתמשים בהם לתיאורם.
הדבר הראשון שאני אומר ללקוחות חדשים שמבקשים לשפר את מיקומם ברשת הוא להתחיל לשוחח עם לקוחותיהם ולגלות כיצד הם קוראים לשירותים ו/או למוצרים שהם מציעים.
אחרי שהם עוברים את שלב המבטים המוזרים והרמת הגבות, הם מבינים שהלקוחות שלהם משתמשים במילים שונות לחלוטין לתיאור העסק או המוצר שהם מציעים.
אופטימיזציה של מילות החיפוש כהכרח לקידום אתרים במנועי חיפוש ושיווק אתר האינטרנט שלכם בגוגל , ללב ליבו של העניין - באילו מילים ישתמשו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על מנת למצוא את המוצר/שירות אותו אתם משווקים?
בעולם המקושר של האינטרנט, העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכם, אל תניחו הנחות, אין שום סיבה לנחש – כל דבר באינטרנט הוא מדיד ונספר......
כל מה שאינכם יודעים בוודאות (ואני תמיד מנסה לחשוב על עצמי כאילו איני יודע דבר) ניתן לבדוק ולהוכיח, בדרך כזו או אחרת במיוחד בקידום אתרים.

אחת הדרכים לבדוק באילו מילים משתמשים אנשים לתיאור דבר כזה או אחר, היא להשתמש באחד מכלי העזר היעילים להצעות למונחי חיפוש שאנו מציעים בגוגל עצמו בדף החיפוש וללמוד איך גוגל מציע לנו מילות מפתח שונות - ביקוש והיצע בקידום אתרים.
טיפ – מה שגוגל מציע לנו בעת שאנו רושמים מילת חיפוש – הוא מציע גם ללקוחותינו.
. כאן תוכלו להקליד מילים ומשפטים שבהם אתם רוצים להשתמש כמילות מפתח לאתר שלכם ולראות מציע גוגל ניתן במהירות לראות את ההבדל בין המילים שאנו חושבים שאנשים משתמשים בהן על מנת להגיע אל השירותים שלנו לבין המילים שהם משתמשים בהן בפועל לקוחותינו הפוטנציאליים:
בשפה המקצועית בשפת קידום אתרים "סקר מילות מפתח".
למשל:
כשבודקים את משפט המפתח פיתוח אתרים, משפט נפוץ בשימוש בין העוסקים בתחום ומשפט בו אני משתמש לעיתים קרובות כשאני מתאר את מה שאני עושה התוצאות יכולות לעבור את ה – 1000000 בזמן נתון.

זה לא מספר רע כל כך, אולם מאחר וכל הרעיון הוא להגיע למונח הטוב ביותר, החלטנו לנסות עוד מספר משפטים חלופיים. כשבדקנו את המשפט עיצוב רשתי, מספר החיפושים הממוצע 18000 .
נו, ואתם יכולים לנחש באיזה משפט בחרנו?
ולפיכך פיתוח אתרים הוא הרבה יותר ידידותי למנועי החיפוש בהליך קידום אתרים ובבחירת מילות המפתח שלכם.
מילת אזהרה:
ישנם אלה המאמינים שאם ישתמשו בטקטיקות הגונות פחות, יוכלו להשפיע יותר על הדירוג שלהם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.
מאחר ונתקלתי בתיאוריה הזו יותר מפעם אחת במהלך הקריירה שלי, הרשו לי לומר שהשימוש בטקטיקות כאלה יכול להביא לתוצאות טובות לטווח הקצר, אולם מהר מאד מנועי החיפוש יחשפו אתכם, יחסמו את הכתובת שלכם, וכל מה שהשקעתם באתר שלכם ירד לטמיון ובמקרים גרועים תאלצו להחליף את כתובת האתר שלכם.
חשבו היטב על דרכי האופטימיזציה וקידום האתר שלכם במנועי חיפוש .
לכל מנועי החיפוש הגדולות כמו גוגל, יאהו, או MSN, יש בניינים מלאים באנשי מקצוע מבריקים שנשארים ערים כל הלילה ובודקים מה הן השיטות הטובות ביותר לגבור על כל מי שמנסה לרמות, זה נכון מה שאמרו לכם בילדותכם, כנות ויושר הם תמיד הדרך הטובה ביותר וח.. תמיד צף.
חשוב שתזכרו זאת כשאתם מחפשים לעצמכם חברת קידום אתרים מקצועית לשיווק האתר שלכם במנועי חיפוש.
אלו רק מילים...
אצלנו בחברת תכלס אנו חותרים כבר מתחילתו של כל פרויקט לקידום אתרים הן עבור המשתמשים האנושיים והן עבור הרובוטים.
אתר שיופיע בעמוד הראשון של התוצאות, עבור מילות המפתח שבחר הלקוח, ימשוך אליו מבקרים וישמור אותם באתר למשך הזמן הנחוץ לביצוע הפעולות שאתם הלקוח שלנו מעוניינים שיבצעו באתר שלכם.
והחשוב ביותר, אתר בו נוכל אנו להתגאות בכך שבנינו אותו באמצעים ישרים ויעילים של קידום אתרים אורגאני במנועי החיפוש וקידמנו אותו בגוגל
.
אתר בעל גישה הוליסטית לאסטרטגיה העסקית, כתוב בצורה מקצועית, עם שיווק אינטרנטי, פיתוח ותכנון, שכולם מבוצעים על פי תכנית כוללת ועל מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר. רק כך נוכל להוביל אתכם ואת העסק אותו אתם מנהלים למקום בולט ולהבטיח לכם את הלקוחות הממוקדים שאתם רוצים וצריכים לצורך הצמיחה העסקית של העסק שלכם באינטרנט.
ישנן שלוש עובדות מוכחות לגבי קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט:

- קידום אתרים היא שיטת השיווק האינטרנטית היעילה ביותר ביחס לעלותה.

- קידום אתרים במנועי חיפוש מספקת לכם בדרך כלל תמורה מהירה לכספכם, לעיתים
קרובות ניתן להגיע לתוצאות כבר בתוך 30 ימים.

- תהליך קידום אתרים - ממשיך להביא תוצאות זמן רב לאחר שפרויקט הקידום
הסתיים.


פנו אלינו עוד היום ע"מ להעלות את הפניות באתר האינטרנט שלכם.


אריה גלר - תכל'ס קידום אתרים


# מילים בקידום אתרים במנועי חיפוש #



www.tachless.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריה גלר - תכל'ס קידום אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]