חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מי אחראי כאשר העסק מקרטע מפסיד ולבסוף נסגר?.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חוזה זירה דירות

נושא המאמר: זיכרון דברים לקניית דירה
מאת: ירון   שמור מאמר למועדפים

זיכרון דברים לקניית דירה
עומדים לרכוש נכס והמוכר מבקש מכם לחתום על זכרון דברים לקניית דירה ? מבקשים לדעת מה משמעותו של הסכם כזה ? ראשית עליכם לדעת כי תוקפו של זיכרון דברים לקניית דירה הוא כתוקפו של כל הסכם אחר, וכי בעת החתימה עליו ישנה התחייבות לרכישת הנכס. עם זאת, מהווה זיכרון דברים לקניית דירה סוג של אמצעי לחץ על הרוכש, שמתבקש לחתום עליו עוד בטרם הספיק לבדוק דברים מהותיים בדירה בעזרת מהנדס חיצוני, אדריכל או עורך דין המומחה בנדל"ן ויבדוק את המעמד המשפטי של הנכס. חתימה על זיכרון דברים למכירת דירה נדרשת, לפיכך, להגבלות מסוגים שונים, כך שהרוכש יזכה גם הוא להגנה מפני בעיות הקיימות בנכס, שיתגלו מאוחר יותר.
הדרך הטובה ביותר לעשות כן, היא להימנע מלחתום על זכרון דברים לקניית דירה ללא הכנה מוקדמת וללא היוועצות עם עורך דין נדלן, גם אם מדובר בדחייה של מספר ימים, ואפילו בסכנה כי מישהו אחר יבקש לרכוש את הנכס. הרוכשים חייבים להבין, כי חתימה על זכרון דברים ללא הכנה מוקדמת היא טעות משמעותית, שעלולה לעלות כסף רב ועוגמת נפש. קראו והבינו על מה אתם חותמים, ובכך תבטיחו הגנה משפטית לכל אורך הדרך.
קיימים מגוון רחב של חוזים לזיכרון דברים כל סוג של עסקת נדל"ן. ברוב המקרים, עורך הדין שילווה את העסקה יתאים את זיכרון הדברים הנכון לסוג העסקה. אחד הכללים הידועים בנדל"ן הוא לא להיכנע או להשתכנע בשום אופן מלחצים שיפעילו עליך הקונים או המוכרים לחתום על זיכרון דברים בשלב המוקדם והראשון. אם אתה מרגיש שמפעילים עליך לחצים לחתום על זיכרון דברים –צריכה להידלק אצלך מנורה אדומה –מדוע יש לחץ ומדוע הצד השני נוהג כך? לכל דבר יש סיבה, בייחוד עם מדובר בעסקת נדל"ן, לכן אל תתפתה לחתום על החוזה מבלי שעורך דין מקצועי יעבור עליו ויאשר אותו.


www.i-nadlan.co.il/agreements/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]